Lillafrosk dagbok ❤️ Fjerde er kommet ❤️

Gratulerer og velkommen til verden! :Heartred

Gratulerer!

Du er så tøff, Lillafrosk, herlighet! Gratulerer så masse med nyeste tilskuddet. :Heartred Håper siste innspurten av fødselen gikk fint og at du koser deg med lillesøster nå. :love7

Takk alle sammen ❤️ orker ikke quote alle sammen, dere får ha meg unnskyldt :p

Lille er nå på veiing og måling med pappaen. Jeg ligger i senga her. Fikk heldigvis tisset etter ca to timer (jeg jublet nesten på do, haha, for det var TREDJE forsøket, og jeg vet det er viktig å få tisset innen MAKS fire timer)... Lengste fødselen jeg har hatt, med litt over 12t totalt. Jeg er så sliten, føles ut som om jeg har brukt hver eneste muskel i hele kroppen. Helt peisa.
Fikk også rier i hofte og rygg den siste halvannen timen, og det var ganske udigg... Men, revnet ikke såpass som et skrubbsår engang! Så blir vel bra når jeg bare får hentet meg skikkelig inn. :)

Lillesøster ligger i egen "seng" akkurat nå. Husker at lille A ikke greide å ligge for seg selv i det HELE tatt, så det var egentlig litt kjekt.
Energien og muskelkraften begynner komme litt tilbake, og jeg har fått spist en del. Går litt sukker akkurat nå dog; syltetøy på brødet og noe sjokoladebiter.
Satser på å få sovet noen timer i natt og hentet meg inn.

Ellers, så er det såå varmt på rommet her >< helt grusomt. Har en vifte her, men begrenset hvor mye det hjelper.

Det er jo statistikk og; så deg er vel også mest bare statistisk sannsynlighet for å gå noen dager lengre eller så. :p Men synes det er interessant!

Forstår godt at du ikke vil ha et risikosvangerskap ❤️
Tenker dere at det evt blir en til etterhvert?

Hvem skal man spørre om å strippe..? o_O Skulle gjerne fått en runde til der, men vet ikke helt hvem man skulle forhørt seg med. >< Akupunktur går sikkert an, må i så fall gå privat dog!
Ja min mor var undervektig også i første svangerskap og akkurat på normalvektig med meg. Jeg er overvektig så burde gått over i følge den forskningen :hilarious:

Ja vi vurderer en nr. 3! Jeg har tenkt og tenkt og tenkt, blir ikke helt klok, men likevel klarer jeg ikke slå fra meg tanken. Nå skal jeg studere til høsten så det passer jo sånn sett super dårlig, men likevel vil vi ikke vent om vi først vil ha en til. Har ikke fått gubben med sånn 100%, men eneste grunnen til at han er litt negativ er småbarnsfasen og den varer jo ikke så lenge, så jeg har spurt hva som hadde vært saken om det ikke hadde vært i veien, da er han ikke mot det. Nå kom eggløsningen min 4-5 dager før tiden denne mnd, så godt mulig det blir et «uhell» nå uansett, spørsmålet er hva i huleste gjør jeg da midt i semesteret :sorry: Jaja det som skjer det skjer! Vi ordner det nok på en eller annen måte.

Jeg ser du ikke trenger tips om stripping fordi du allerede har født! Gratulerer så mye :wav:Heartred:Heartred:Heartred

Ja min mor var undervektig også i første svangerskap og akkurat på normalvektig med meg. Jeg er overvektig så burde gått over i følge den forskningen :hilarious:

Ja vi vurderer en nr. 3! Jeg har tenkt og tenkt og tenkt, blir ikke helt klok, men likevel klarer jeg ikke slå fra meg tanken. Nå skal jeg studere til høsten så det passer jo sånn sett super dårlig, men likevel vil vi ikke vent om vi først vil ha en til. Har ikke fått gubben med sånn 100%, men eneste grunnen til at han er litt negativ er småbarnsfasen og den varer jo ikke så lenge, så jeg har spurt hva som hadde vært saken om det ikke hadde vært i veien, da er han ikke mot det. Nå kom eggløsningen min 4-5 dager før tiden denne mnd, så godt mulig det blir et «uhell» nå uansett, spørsmålet er hva i huleste gjør jeg da midt i semesteret :sorry: Jaja det som skjer det skjer! Vi ordner det nok på en eller annen måte.

Jeg ser du ikke trenger tips om stripping fordi du allerede har født! Gratulerer så mye :wav:Heartred:Heartred:Heartred

Takk :)

Ja, blir spennende å se om det har skjedd noe denne gang da o.o Det er jo fort gjort at det plutselig har klaffet med et uhell. Blir da i så fall sen mars/april? Litt kjedelig rett før eksamener osv, spesielt hvis du får en hard barselperiode.. Men man får jo ofte til hvis man bestemmer seg for det..!

Vi er på vei hjem, vi. Det var klamt og jævlig på sykehuset; og alt er så fint med både meg og lille.. Så var ikke noe poeng i å sitte der og kikke i taket :p

Må tilbake igjen på torsdag for ultralyd, ortoped, veiing, lege og føllingsprøven.
(UL og ort. pga hofteleddsdysplasi hos meg)

Vi er på vei hjem, vi. Det var klamt og jævlig på sykehuset; og alt er så fint med både meg og lille.. Så var ikke noe poeng i å sitte der og kikke i taket :p

Må tilbake igjen på torsdag for ultralyd, ortoped, veiing, lege og føllingsprøven.
(UL og ort. pga hofteleddsdysplasi hos meg)
Håper dere får noen fine dager og timer hjemme nå

Back
Topp