Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer
Gratulerer så mykje!
Ja min mor var undervektig også i første svangerskap og akkurat på normalvektig med meg. Jeg er overvektig så burde gått over i følge den forskningenDet er jo statistikk og; så deg er vel også mest bare statistisk sannsynlighet for å gå noen dager lengre eller så. Men synes det er interessant!
Forstår godt at du ikke vil ha et risikosvangerskap
Tenker dere at det evt blir en til etterhvert?
Hvem skal man spørre om å strippe..? Skulle gjerne fått en runde til der, men vet ikke helt hvem man skulle forhørt seg med. >< Akupunktur går sikkert an, må i så fall gå privat dog!
Ja min mor var undervektig også i første svangerskap og akkurat på normalvektig med meg. Jeg er overvektig så burde gått over i følge den forskningen
Ja vi vurderer en nr. 3! Jeg har tenkt og tenkt og tenkt, blir ikke helt klok, men likevel klarer jeg ikke slå fra meg tanken. Nå skal jeg studere til høsten så det passer jo sånn sett super dårlig, men likevel vil vi ikke vent om vi først vil ha en til. Har ikke fått gubben med sånn 100%, men eneste grunnen til at han er litt negativ er småbarnsfasen og den varer jo ikke så lenge, så jeg har spurt hva som hadde vært saken om det ikke hadde vært i veien, da er han ikke mot det. Nå kom eggløsningen min 4-5 dager før tiden denne mnd, så godt mulig det blir et «uhell» nå uansett, spørsmålet er hva i huleste gjør jeg da midt i semesteret Jaja det som skjer det skjer! Vi ordner det nok på en eller annen måte.
Jeg ser du ikke trenger tips om stripping fordi du allerede har født! Gratulerer så mye
Håper dere får noen fine dager og timer hjemme nåVi er på vei hjem, vi. Det var klamt og jævlig på sykehuset; og alt er så fint med både meg og lille.. Så var ikke noe poeng i å sitte der og kikke i taket
Må tilbake igjen på torsdag for ultralyd, ortoped, veiing, lege og føllingsprøven.
(UL og ort. pga hofteleddsdysplasi hos meg)