Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk alle!
Dette er BY FAR den kjedeligste fødselen jeg har hatt. Bikket 6 timer nå, og riene er uregelmessige, både i styrke og hyppighet. Dvs, alt fra 5-9 min mellom. Sittet noen timer i badekaret her nå, som er veldig digg for ryggen i alle fall (konstant murring), men altså... Skal hun ikke komme ned og ut snart?!
Jeg har ALT for gode pauser til å ha så dårlige rier
Her er det ingen hast, nei! Nå er jeg litt lei vil bli ferdiiiigEi frøken som liker å ta seg goood tid, og uten hastverk
Her er det ingen hast, nei! Nå er jeg litt lei vil bli ferdiiiig
Selv om jeg skjønner at det er slitsomt og kjedelig, synes jeg det er litt oppløftende og artig også, at en fødsel kan bli omtalt som kjedeligTakk alle!
Dette er BY FAR den kjedeligste fødselen jeg har hatt. Bikket 6 timer nå, og riene er uregelmessige, både i styrke og hyppighet. Dvs, alt fra 5-9 min mellom. Sittet noen timer i badekaret her nå, som er veldig digg for ryggen i alle fall (konstant murring), men altså... Skal hun ikke komme ned og ut snart?!
Jeg har ALT for gode pauser til å ha så dårlige rier
Det har jeg full forståelse for- man vil lissom ikke være i fødsel lenger enn nødvendig! Håper hun bestemmer seg for at NU skal jeg ut
Ja, men riene er absolutt overkommelige, og med laaaange pauser. Måtte bare komme meg opp av badekaret. Prøve gå litt. Kommer mat opp om noen minutter, så da får jeg prøve spise litt og.Selv om jeg skjønner at det er slitsomt og kjedelig, synes jeg det er litt oppløftende og artig også, at en fødsel kan bli omtalt som kjedelig
Lykke til!Nei, altså.. trodde jeg skulle være ferdig før 10, jeg.
Ja, men riene er absolutt overkommelige, og med laaaange pauser. Måtte bare komme meg opp av badekaret. Prøve gå litt. Kommer mat opp om noen minutter, så da får jeg prøve spise litt og.
Det skjer liksom ingenting..... >< De vil helst ikke at jeg går mer enn maks 24t etter vannavgang, så jeg blir jo på sykehuset til ungen er ute nå uansett. Men nå er jeg bare trøtt, så jeg vurderer å legge meg og sove.
Hvil mens du kan! Det snur plutseligDet skjer liksom ingenting..... >< De vil helst ikke at jeg går mer enn maks 24t etter vannavgang, så jeg blir jo på sykehuset til ungen er ute nå uansett. Men nå er jeg bare trøtt, så jeg vurderer å legge meg og sove.
Det skjer liksom ingenting..... >< De vil helst ikke at jeg går mer enn maks 24t etter vannavgang, så jeg blir jo på sykehuset til ungen er ute nå uansett. Men nå er jeg bare trøtt, så jeg vurderer å legge meg og sove.
Fått duppet av litt, det hjalp på. Riene kjennes godt her jeg ligger, men har greid å duppe mellom dem. Aner ikke ståa, men føles kanskje ut som baby er litt lengre ned i alle fall. Håper..!!