Lillafrosk dagbok ❤️ Fjerde er kommet ❤️

Det er jo statistikk og; så deg er vel også mest bare statistisk sannsynlighet for å gå noen dager lengre eller så. :p Men synes det er interessant!

Forstår godt at du ikke vil ha et risikosvangerskap ❤️
Tenker dere at det evt blir en til etterhvert?

Hvem skal man spørre om å strippe..? o_O Skulle gjerne fått en runde til der, men vet ikke helt hvem man skulle forhørt seg med. >< Akupunktur går sikkert an, må i så fall gå privat dog!
Mannen? :laughing025

Tja.... jeg var 62 kg da jeg ble gravid med nr 1, født 34+2. 64 kg da jeg ble gravid med nr 2, født 32+3 :angelic: og var nærmere 85 kg 5 dager etter nr 2 ble født (gikk opp nærmere 10kg på 3 dager ETTER fødsel).

Premature ble ekskludert fra studien der, da :p det er vel gjerne andre årsaker til prematur fødsel ❤️

Også tror jeg ikke 2kg har all verden å si heller :p

Premature ble ekskludert fra studien der, da :p det er vel gjerne andre årsaker til prematur fødsel ❤️

Også tror jeg ikke 2kg har all verden å si heller :p
Nei, premature har jo sine årsaker selv om man ikke alltid finner den. Jeg visste jo med begge at de ville komme prematurt grunnet min diagnose (uvanlig å gå lenger enn 36 da), men hadde jo håpet det ble litt lenger. Selv om det ikke er noen som tror meg når jeg sier de er 6 og 8 uker premature, ei heller barnelegen :laughing025

Nei, premature har jo sine årsaker selv om man ikke alltid finner den. Jeg visste jo med begge at de ville komme prematurt grunnet min diagnose (uvanlig å gå lenger enn 36 da), men hadde jo håpet det ble litt lenger. Selv om det ikke er noen som tror meg når jeg sier de er 6 og 8 uker premature, ei heller barnelegen :laughing025
Ja, men begge gikk over 32 uker; og så vidt jeg leser, så vil barn på 32uker+ ha like gode forutsetninger som terminfødte, i det lengre løp. De bare trenger litt ekstra med det samme... :)
Googlet masse før uke 35, så. :P

Så irriterende at alle sover :hilarious: :hilarious:
Her er jeg jo klar til live oppdateringer (fordi foreløpig kjeder jeg meg litt)

Vi har fremdeles en drøy halvtime kjøring til sykehuset, må også fylle litt drivstoff her vi er nå. Er ca 4-5 min mellom riene, men de er ikke så heftige enda...men vannet renner og renner. Sitter på et tisselaken, for kjøpte en pakke sånn i tilfelle hjemmefødsel eller vannavgang.

Truse med bind på, men var ikke helt vits i egentlig :p den er klissevåt. Bukse var bare å glemme, så har på en lang tskjorte og et pledd, bare.

Så gøy!
Logget inn for å se om noe hadde skjedd og der er du i gang!

Ja, men begge gikk over 32 uker; og så vidt jeg leser, så vil barn på 32uker+ ha like gode forutsetninger som terminfødte, i det lengre løp. De bare trenger litt ekstra med det samme... :)
Googlet masse før uke 35, så. :p
Mine trengte lite med det samme heldigvis. Bare vokse seg store og gamle nok til å få reise. Dvs lillesøster hadde sonde noen dager fordi hun sov så godt at de ikke ville presse henne til å spise alt til hvert måltid

Jepp, nå skjer det noe. Riene pauset litt nå som jeg kom på sykehuset, men..
Du rakk ihvertfall frem. Satser på at de tar seg opp igjen. Evt får du vagge en runde

Mine trengte lite med det samme heldigvis. Bare vokse seg store og gamle nok til å få reise. Dvs lillesøster hadde sonde noen dager fordi hun sov så godt at de ikke ville presse henne til å spise alt til hvert måltid

Ikke sant ❤️ Veldig greit når det er sånn. Verre når man blir løpende mye mellom NFI og bekymre seg :/

Du rakk ihvertfall frem. Satser på at de tar seg opp igjen. Evt får du vagge en runde

Sitter med CTG nå. Jeg er egentlig i mot ankomst CTG, men siden jeg ikke har kjent bevegelse siden vannet gikk, så mener jeg det er indikasjon nok. Spesielt siden riene ikke er så sterke enda. Har hatt bare ei rie frem til nå (på sykehuset).

Sitter med CTG nå. Jeg er egentlig i mot ankomst CTG, men siden jeg ikke har kjent bevegelse siden vannet gikk, så mener jeg det er indikasjon nok. Spesielt siden riene ikke er så sterke enda. Har hatt bare ei rie frem til nå (på sykehuset).
Lykke til! Håper det tar seg opp og det blir en god fødsel

Satser på at de er effektive og!
Håper de er mer effektive enn de kjennes å være :hilarious:
Jeg skjelver noe helt ekstremt, og fryser. Men riene er ikke noe heftige enda. Men jeg regner med ca 3t+ mer, så. Det har tid til å ta seg opp.

Back
Topp