Lillafrosk dagbok ❤️ Fjerde er kommet ❤️

Håper du får sove skikkelig godt og blir ordentlig uthvilt!

Bittelitt skuffet over at ingenting skjedde i natt heller, men. Jaja. Lille A skal sove hos besteforeldrene i natt, så da kan jeg i alle fall sove litt i morgen... :)
Forstår skuffelsen❤️ Men i det minste deilig du kan sove godt i natt❤️

Jo. Men ideelt sett hadde fødselen startet når mini først var på overnatting da :hilarious: :hilarious: hadde vært så enkelt å slippe stresse ned barnevakt når man må komme seg fort av gårde..!
Kanskje akkurat den oxytocinen som skal til for å starte fødsel?

Kanskje akkurat den oxytocinen som skal til for å starte fødsel?

Kanskje?? Jeg tipper at eldste kanskje ønsker overnatte hos pappa (altså.. hos sin jevngamle tante) etter tegnekurs i dag, og mellomste kommer ikke hjem før i morgen tror jeg.. så.. kanskje vi kan få... Ordnet mer oxytocin på et vis.... :angelic:

Kanskje?? Jeg tipper at eldste kanskje ønsker overnatte hos pappa (altså.. hos sin jevngamle tante) etter tegnekurs i dag, og mellomste kommer ikke hjem før i morgen tror jeg.. så.. kanskje vi kan få... Ordnet mer oxytocin på et vis.... :angelic:
Happy humping :laughing025

Happy humping :laughing025
Ja, sånn, til eksempel :hilarious: :hilarious:
Skal i alle fall slappe godt av og kose oss masse!

Kommer fremdeles litt sånn slim med rosa tråder i, så er jo ikke såååå sexy akkurat DEN biten :hilarious:

Kose dere masse med barnefri❤️

Kos dere med barnefri ❤️❤️ er så spent jeg altså ❤️❤️

38+6 - våknet klokken fire og måtte tisse; sovnet igjen og våknet kl kvart på åtte igjen. Tenker jeg tar én til runde med soving. Men for de som følger spent med; neida, det har ikke skjedd noe enda. :hilarious:

38+6 - våknet klokken fire og måtte tisse; sovnet igjen og våknet kl kvart på åtte igjen. Tenker jeg tar én til runde med soving. Men for de som følger spent med; neida, det har ikke skjedd noe enda. :hilarious:
Du har ihvertfall sovet... mer enn hva jeg har :rolleyes:

Du har ihvertfall sovet... mer enn hva jeg har :rolleyes:
Ja, ikke så verst bare det, egentlig. Ble ikke noe ekstra dupp nå, men har da i det minste fått sovet noen timer sammenhengende.. og bare ligge litt i sengen på morran uten mas, er undervurdert...!

Ja, ikke så verst bare det, egentlig. Ble ikke noe ekstra dupp nå, men har da i det minste fått sovet noen timer sammenhengende.. og bare ligge litt i sengen på morran uten mas, er undervurdert...!
Herlig å ligge og dra seg under dyna,selv om man ikke sover :happy:

Definitivt!

Herlig å ligge og dra seg under dyna,selv om man ikke sover :happy:
Jepp...! Får straks prøve stå opp og ordne meg frokost og slikt..
Selv om det egentlig frister å bare bli liggende og. Sjeldent jeg har mulighet til å bare ligge alene uten at jeg MÅ opp og ordne noe.

Jepp...! Får straks prøve stå opp og ordne meg frokost og slikt..
Selv om det egentlig frister å bare bli liggende og. Sjeldent jeg har mulighet til å bare ligge alene uten at jeg MÅ opp og ordne noe.
Ungene her skal snart dra til dk med svigers (de har feriehus der), de skal være fra torsdag/fredag til mandag/tirsdag. Det kommer til å bli rart og jeg kommer til å savne dem enormt, men skal bli godt å ligge og dra seg om morgenen :hilarious:

Back
Topp