Lillafrosk dagbok ❤️ Fjerde er kommet ❤️

Oooo :hilarious: det skal jeg huske :p elsker sånne sukkerfrie drops, spesielt de der Werthers, spiseralltid for mange og får mye luft og diaré:hilarious:

Jeg kjøpte en klyx på apoteket, vurderer å teste i kveld :bag: :bag: funket de to siste gangene.
Eneste som er litt shady, er at jeg ikke var overmoden som jeg var sist, så det kan jo være veldig resultatløst. :P

Prøvde legge meg tidlig i går. Var så sliten.. La meg før 22, sovnet før 23.30 (FØR gubben. Det pleier ikke skje..)... Også.. 2.40, våknet jeg...
Hadde et håp om at jeg våknet fordi noe var på vei til å skje, men...nei. Bare lå våken... Klokken 4.45 gikk jeg ned for å tisse, også sovnet jeg ca kl 05.
Lille A hadde heldigvis bestemt seg for å sove lenge i dag, så fikk sovet helt til 6.30..!

Litt skuffet over at jeg bare lå våken uten grunn, men..

Var til jm nå i stad og. Og joda, hun kunne sjekke og strippe ;)
Livmorhalsen er helt avflatet og ca 3cm åpning, men hun kunne fortelle at den kjentes litt stram ut, som om det lå et hårstrikk rundt. Ikke myk og tøyelig liksom. Men hodet satt godt fast nedi der, og hun fikk løsnet litt på fosterhinnen. Nå murrer det litt smått i ettertid, så håper det hjelper på modningen i alle fall!

Fikk også vite at det ikke kommer til å være noen på lokalsykehuset den neste uka uansett, så da orket jeg ikke spørre ang akupunktur. :p Det må i så fall foregå i privat regi. Ellers var hennes beste forslag å spise på seg en dose diaré :hilarious:
Oh,spennende, satser på at det starter snart :happy:

Murrer i alle fall fint i etterkant :happy:
Ikke noe i nærheten av kraft-tak, men kjenner i alle fall at kroppen har reagert noe :p

Blir spennende da!

Åååh, så spennende, snupp :smiley-bounce012 :smiley-angelic001 :Heartpink

Hurra, blodslim :smiley-bounce012

Kan jo være direkte resultat fra strippingen, men blødde ikke etter det. Nå er det jo.. ja, 6 timer siden, og først nå kom det en dose slim med litt blod, så... Tror heller det er modning fremfor strippingen, jeg, da :angelic:

Prøvd meg på klyx og, men, jeg ble litt usikker på om jeg holdt meg lenge nok til at det irriterte livmor :bag: for det var jo på en måte over på få minutter :bag:

Oh well. I så fall, om null effekt; så var det heller ikke spesielt belastende å teste.

Nå skal jeg kose meg med litt brus og jordbær. :P

Spennende!! Masse lykke til nå i innspurten❤️ innom flere ganger om dagen for å sjekke om det har skjedd noe :shy:

Ja, håpet er der! Men jeg regner ikke MED at det skal gå plettfritt heller. Men jeg må jo prøve. Nå er 13åringen hjemme i alle fall, så da har man barnevakt om vi må stikke på føden. Tenker selvsagt tilkalle mamma og, men.

Neida, ikke sikkert det skjer noe nå heller, men det funket jo sist gang, men da var du moden og da, så:) Blir uansett spennende å se❤️

Hurra, blodslim :smiley-bounce012

Kan jo være direkte resultat fra strippingen, men blødde ikke etter det. Nå er det jo.. ja, 6 timer siden, og først nå kom det en dose slim med litt blod, så... Tror heller det er modning fremfor strippingen, jeg, da :angelic:

Prøvd meg på klyx og, men, jeg ble litt usikker på om jeg holdt meg lenge nok til at det irriterte livmor :bag: for det var jo på en måte over på få minutter :bag:

Oh well. I så fall, om null effekt; så var det heller ikke spesielt belastende å teste.

Nå skal jeg kose meg med litt brus og jordbær. :p

Weee, da skjer det da iallefall NOE❤️ SÅ spennende å følge med på deg❤️❤️❤️

Neida, ikke sikkert det skjer noe nå heller, men det funket jo sist gang, men da var du moden og da, så:) Blir uansett spennende å se❤️
Ja, var jo mer moden den gang også.
Men må prøve. Jeg trenger bli ferdig :angelic:
Gubben sa og at han savnet at jeg var på riktig plass mentalt og, uten at han ville utdype mer :p Mulig fordi jeg er sliten og irritabel nå :angelic:

Ja, var jo mer moden den gang også.
Men må prøve. Jeg trenger bli ferdig :angelic:
Gubben sa og at han savnet at jeg var på riktig plass mentalt og, uten at han ville utdype mer :p Mulig fordi jeg er sliten og irritabel nå :angelic:

Det er tungtbpå slutten, både psykisk og fysisk❤️ Snart er hun her❤️ Skjønner du håper på at noe skjer nå :)

Back
Topp