Lillafrosk dagbok ❤️ Fjerde er kommet ❤️

Wohoo :hello2 :hello2 :hello2 DA var du faktisk igang!! Masse lykke til!! Rakk du det sykehuset du ønsket? (Var det ikke noe om stenging?) uansett, lillemor er her Ila kun kort tid nå❤️❤️

Nei, det stengte da jeg var 37+1 :/
Men rakk frem til et sykehus i det minste :p

Nei, det stengte da jeg var 37+1 :/
Men rakk frem til et sykehus i det minste :p
Ikke verst bare det :laughing025
Startet helt likt hos meg sist gang forresten, vann sol sildret, plutselig mye, så rant det bare til man kom opp på føden i 08 tiden. Fikk dog Ingen rier før kl 11:30, opp i badekar rundt 12:15 og hun var ute 12:45❤️

Håper du får en rask og fin opplevelse!
Er det mye folk på sykehuset nå, siden de har stengt det andre?

Omg omg :excited001 Så spennende! Håper riene gjør nytten sin, og ikke pauser seg for ofte! Jeg opplevde det samme(med barn nr 3), riene pauset seg etter hvert.. riene var ikke regelmessige etter hvert heller, men de riene jeg hadde gjorde nytten sin :hungry: Masse lykke til!

Ikke verst bare det :laughing025
Startet helt likt hos meg sist gang forresten, vann sol sildret, plutselig mye, så rant det bare til man kom opp på føden i 08 tiden. Fikk dog Ingen rier før kl 11:30, opp i badekar rundt 12:15 og hun var ute 12:45❤️

Håper du får en rask og fin opplevelse!
Er det mye folk på sykehuset nå, siden de har stengt det andre?

Ikke så veldig fullt, og jeg har fått tilbud om badekar, men det går liksom så alt for greit enda. Tenker kanskje vaktbyttet kan ta en vaginal undersøkelse. Da er det 3,5t siden oppstart, og greit å sjekke om ting har hatt en effekt bare.

Håper de er mer effektive enn de kjennes ut til å være

Omg omg :excited001 Så spennende! Håper riene gjør nytten sin, og ikke pauser seg for ofte! Jeg opplevde det samme(med barn nr 3), riene pauset seg etter hvert.. riene var ikke regelmessige etter hvert heller, men de riene jeg hadde gjorde nytten sin :hungry: Masse lykke til!

Tror de er greit regelmessige nå igjen, men enda gode pauser osv. :P

Sjekker her regelmessig. Har rier som jeg prøver danse meg gjennom til spillelisten min, men synes liksom ikke det er så skrekkelig enda.

Masse lykke til :)
Når jeg fødte mitt 4 barn gikk det ca 45 min fra 5 cm til hun var ute :).
Så mulig det kan gå like fort for deg også :)

Det hørtes heftig ut! De tapper badekaret til meg nå i alle fall, så får krøpet oppi der. Men baby var ikke så langt nede enda heller da

Håper hun kommer før neste vaktskifte!

Wææ! Endelig! Så gøy å våkne til dette :D
Masse lykke til!

Hurra, så spennende nyheter :D Typisk at det var akkurat i natt at jeg ikke lå våken noen timer som jeg pleier, da kunne jeg holdt deg med selskap :p Masse lykke til videre, snart er hun her :love017:Heartpink

Back
Topp