Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God bedring
Masse god bedring
Håper du føler deg bedre snart
Takk
Formen i dag er faktisk umåtelig bedre. Kan være litt fordi baby sover ca hele tiden, og lilleA (som våknet 4.20 ish...) faktisk sovnet igjen etterhvert (ikke før nesten en time etter, men lå rolig), og vi sov da til 7.30.. og hvilte med Peppa gris på skjermen i en time ekstra
Fremdeles ubehag i korsryggen, og ømme bryst; men ingen feberfølelse per nå
Irriterer meg litt at pulsen er så høy hele tiden dog, noen som vet om det er normalt? Den er gjerne rundt 100 når jeg sitter vanlig, og popper fort opp i 120-140 når jeg går rundt og gjør ingenting..?
Åh, så godt å høre formen virker mye bedre idag Og mer søvn er virkelig gull verdt! Herlig å høre at lillesøster sover mye, og er rolig
Det med pulsen vet jeg ikke hvilepulsen er alt fra 54-80, men får puls oppi 120 når jeg går rundt og gjør husarbeid. Har nå pulsen på 99 og sitter i sofaen. Nå er jeg gravid, da. Så vet ikke hvor mye det vil si? Om du er bekymret, så kanskje få en sjekk hos legen?
Ja, jeg vet ikke hva som er normalt, skulle gjerne hatt en sånn.. chat med en lege greie. Jeg har liksom ikke så lyst til å ringe og plage noen, også bare få høre at det er normalt og føle meg dum som spurte...
Du plager jo ikke legen da, frøken Om en er bekymret, så tar en jo kontakt med legen. Men kan jo kontakte sånn dr drop in iver nettet evt, om det føles bedre? Og er ingen spm som er dumme
Jeg endte med å avvente. Var på vei å ringe legevakt faktisk, men så gikk den plutselig ned. Leverte fra meg unger hos besteforeldrene, og pulsen var plutselig under 100. Og så plutselig har jeg puls under 90, og observerer til og med under 80 i hvile nå i blant. Så var vel bare noe forbigående greier. Mistenker at jeg hadde en liten infeksjon i kroppen, som ikke gav feberutslag.. Føler meg bedre og pulsen er der den skal være.
Jeg er fremdeles ganske slapp i kroppen, og må nok bygge meg litt opp igjen; kjenner meg litt svak rett og slett. Men ellers er vel ting på vei å normalisere seg.
Koser meg uansett maks med liten baby i hus. Det går bedre med minste storesøster. Hun er veldig glad i babyen, og kan sette seg ved siden av og bare si "Bebi Bebi Bebi...!"
Baby sover for det meste; selv om søsteren i blant lener seg på henne og skal "kose". Kan ikke skylde på gulsott heller, for hun er nesten ikke gul lenger.
Ååå husker vår yngste også var sovebaby sov seg gjennom alt. Sånn har det også forblitt, 2,5 år nå og har sovet gjennom natten siden 6 ukers alder,Vis vedlegget 410966
Jeg har en sånn baby som sover... Alene til og med! Det er HELT fantastisk!!
Husker ikke når hun sovna først, men vi var borte hos mamma.. Måtte vel ha vært før 18 at vi ammet litt.. hun sov i alle fall, mens hun ble flyttet fra fang til fang. Sov da jeg pakket henne i bilstolen og kjørte hjem. Sov da jeg flyttet henne over til vogna (19.45). Sov mens jeg la minste storesøster (ble nesten 20.30).. og sov vel helt til ca 21 ish. Da fikk hun pupp, gav henne til pappaen ; og hun sovnet igjen. Skiftet en bleie for en halvtime siden (kun fordi jeg kom på at det var en stund siden siste skift , og gubben måtte likevel legge henne fra seg) vanligvis blir hun sur av sånt, men hun sov seg gjennom hele skiftet...
Ser ut som hun kanskje våkner til litt snart, for hun strekker litt på seg og lager litt lyd, men.. ja. Jeg har en baby som sover...!
Foreløpig i alle fall. Tror vi sier *bank i bordet*, mens vi krysser fingrene for at hun beholder det sovehjertet...
For ei nydelig lita tulle Deilig med sovebaby!! Det ønsker jeg meg også
Ååå husker vår yngste også var sovebaby sov seg gjennom alt. Sånn har det også forblitt, 2,5 år nå og har sovet gjennom natten siden 6 ukers alder,
Da kan man jo også håpe at denne nydelige frøkna også gjør det
Nydelige lille.
Nydelig lita tulle
Åååh, vil også ha en slik nydelige jenta
Så herlig!
Lov å håpe! Veldig godt å få kroppen for Seg selv noen timer..!!Så nydelig hun er Så deilig å få ei lita sovesnuppe til lillesøster i heimen- det hjelper godt på Håper jeg er like heldig
Lov å håpe! Veldig godt å få kroppen for Seg selv noen timer..!!