Lillafrosk dagbok ❤️ Fjerde er kommet ❤️

De små vokser så fort i mnd etter fødsel❤️ Supert at hun har matvett og spiser godt :love017

Blir spennende å se hvordan det blir å prøve å slutte med bleier- litt pes en liten periode, men så blir det jo veldig bra og lettvint etter det❤️ Masse lykke til❤️
Ja, er litt strev, men... Forhåpentligvis tar hun det fort. Hun er jo vant til å gå på do, og skjønner jo at man tisser og bæsjer på den. Hun kan også si i fra NÅR hun gjør fra seg, i blant Så er det bare å få henne til å si i fra FØR.

Og ja, hun spiser godt altså. :P Er ellers litt uro på kveldene, bare sånn.. "skal puppe hele tiden". Fra ca 18-19 til ca 22. Så sover hun litt.. Har helt greie netter, og hun sover enda mye av døgnet.

Haha. Forøvrig, jeg nevnte for gubben at jeg hadde bestilt graviditetstester, for jeg liker å ha det liggende. Han synes det var litt optimistisk av meg å tenke at det kunne klaffe spontant :p
Nåja. Er bare kjekt å ha i hus. Plutselig så oppfører kroppen seg rart liksom

Av nysgjerrighet, dog.. 3,5 uker etter fødsel.. ja, testen er helt negativ. :P

Haha. Forøvrig, jeg nevnte for gubben at jeg hadde bestilt graviditetstester, for jeg liker å ha det liggende. Han synes det var litt optimistisk av meg å tenke at det kunne klaffe spontant :p
Nåja. Er bare kjekt å ha i hus. Plutselig så oppfører kroppen seg rart liksom

Av nysgjerrighet, dog.. 3,5 uker etter fødsel.. ja, testen er helt negativ. :p
Graviditetstester, skal du ha flere barn alt :playful: ?

Graviditetstester, skal du ha flere barn alt :playful: ?
Ikke med en gang :p Men begynner ikke på noe prevensjon uansett. Vi må jo ha ivf gjerne for å bli gravide; jeg tåler ikke hormoner (eller, rettere sagt: orker ikke utsette meg selv for det, etter tidligere erfaringer med depresjon på piller), og kondom.. njæææ.
Ikke at jeg tror det blir noe fare uansett, med to små som gjerne skal sove i samme seng som oss.. begrenset med muligheter, når den tid kommer.
Men man VET liksom aldri når man plutselig får for seg at man skal ta en test :P

Hadde jo vært rimelig typisk om det ikke klaffer av seg selv når man ønsker, også blir man plutselig spontant gravid før man føler seg helt klar for det. (Og kanskje ATT PÅ TIL med Desembertermin :p ), men.. sjansene er lave, så risikoen er vel ikke så høy. Men kjent risiko, da. Vi VET jo at det ikke er umulig at det skjer. Bare.. veldig lav. :P

Ikke med en gang :p Men begynner ikke på noe prevensjon uansett. Vi må jo ha ivf gjerne for å bli gravide; jeg tåler ikke hormoner (eller, rettere sagt: orker ikke utsette meg selv for det, etter tidligere erfaringer med depresjon på piller), og kondom.. njæææ.
Ikke at jeg tror det blir noe fare uansett, med to små som gjerne skal sove i samme seng som oss.. begrenset med muligheter, når den tid kommer.
Men man VET liksom aldri når man plutselig får for seg at man skal ta en test :p

Hadde jo vært rimelig typisk om det ikke klaffer av seg selv når man ønsker, også blir man plutselig spontant gravid før man føler seg helt klar for det. (Og kanskje ATT PÅ TIL med Desembertermin :p ), men.. sjansene er lave, så risikoen er vel ikke så høy. Men kjent risiko, da. Vi VET jo at det ikke er umulig at det skjer. Bare.. veldig lav. :p
Så dere skal gå for nr.5 ;)?

Sprekt :joyful: Kjenner jeg synes 2 er nok :playful:

Hadde de vært 0-4 år alltid, så hadde jeg vært enig :bag: men fra de er 3-4 så er det liksom greit. Da er det ikke ungene som er krevende i alle fall. (Altså. Jo, på sitt vis, men ikke på samme måte). Da er det mer alle parent chores som er slitsomme. (Dugnader, foreldremøter, fritidsaktiviteter og sånne ting) :bag::hilarious: Men DET kommer man seg gjennom.

IMG_20230807_075315.jpg

:smiley-bounce012 :smiley-bounce012
Da er papirarbeidet kommet gjennom!

Alt det morsomme som gjenstår:joyful:
Holder på med invitasjonene, men sliter litt med programmet altså.
Navnesermoni kl 12.
Vielse kl 16.
Mat og kaker etter det..
Lyst å arrangere brettspill til kvelden, der.
Kommer ikke til å bli servert alkohol; skylder på at det må være barnevennlig pga unger, men.. vi liker bare ikke når folk blir fulle. :bag:

Men nå er det strengt tatt bare familie og et par venner av gubben.
Jeg.. har ikke SÅNNE nære venner utenom familien.
Eller, dvs, hun ene venninnen jeg omgås, ble samboer og forelder sammen med brodern, så nå er hun familie :hilarious:

Holder på med invitasjonene, men sliter litt med programmet altså.
Navnesermoni kl 12.
Vielse kl 16.
Mat og kaker etter det..
Lyst å arrangere brettspill til kvelden, der.
Kommer ikke til å bli servert alkohol; skylder på at det må være barnevennlig pga unger, men.. vi liker bare ikke når folk blir fulle. :bag:

Men nå er det strengt tatt bare familie og et par venner av gubben.
Jeg.. har ikke SÅNNE nære venner utenom familien.
Eller, dvs, hun ene venninnen jeg omgås, ble samboer og forelder sammen med brodern, så nå er hun familie :hilarious:

Høres bra ut, det❤️ Liker ikke fulle folk jeg heller, så skjønner dere godt. Bare fint å ha et bryllup uten fyll, og er jo dagen til lille også❤️

Jepp!
Skulle dog ønske jeg hadde noen som kunne hjelpe meg å planlegge litt, for gubben er ubrukelig der.. :bag:

De fleste mannfolk er ikke så interessert i det som oss damer, eller vesentlig mer uengasjerte:rolleyes: Trenger du hjelp?❤️

De fleste mannfolk er ikke så interessert i det som oss damer, eller vesentlig mer uengasjerte:rolleyes: Trenger du hjelp?❤️

Skulle hatt noen å idemyldre med, bare bounce ideer av og sånt. Praktisk hjelp får jeg nok etterhvert.
Gubben er jo ikke hjemme heller, så selv om han ikke nødvendigvis er uinteressert, så har han jo ikke anledning heller. :P

Skulle hatt noen å idemyldre med, bare bounce ideer av og sånt. Praktisk hjelp får jeg nok etterhvert.
Gubben er jo ikke hjemme heller, så selv om han ikke nødvendigvis er uinteressert, så har han jo ikke anledning heller. :p

Det skjønner jeg❤️ Hva med venninna di som er sammen med brorsan? :) Er her nå jeg, om du trenger meg❤️

Det skjønner jeg❤️ Hva med venninna di som er sammen med brorsan? :) Er her nå jeg, om du trenger meg❤️

Hehe, hun har fire unger; hvorav en er baby.. og jeg har fire unger hvorav en er baby :bag: :bag: Vi har litt vanskelig for å besøke hverandre for tiden. :P

Skal sende inn bestillingen på invitasjoner nå i alle fall!
Neste på lista er å finne en kake jeg liker og sende forespørsel til bakerier og høre mtp pris :p

Hehe, hun har fire unger; hvorav en er baby.. og jeg har fire unger hvorav en er baby :bag: :bag: Vi har litt vanskelig for å besøke hverandre for tiden. :p

Skal sende inn bestillingen på invitasjoner nå i alle fall!
Neste på lista er å finne en kake jeg liker og sende forespørsel til bakerier og høre mtp pris :p

Haha, ser det blir litt i vanskeligste laget å besøke hverandre, hvertfall ofte:p

Du kan jo legge ut inne på skjult, av hva du kommer til å gå for eller der du ønsker innspill❤️ Hvis du trenger litt feedback lissom❤️ Tenk at du snart skal giftes a, snupp:Heartred:crybaby2

Back
Topp