Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje mannen får til å avlaste deg litt mer nå mot slutten av graviditeten?viktig du får nok hvileJa det hjalp!
Bra det hjalp med hvile. Men du bør kanskje bli bedre på å lytte til kroppen? Så du ikke får en skikkelig smell?
Kanskje mannen får til å avlaste deg litt mer nå mot slutten av graviditeten?viktig du får nok hvile
Får vondt av deg, søta Det er så tungt på slutten av graviditeten, bare det i seg selv er nok, også har du mini å følge etter og Har du noen som kan avlaste deg litt? Mammaen din?Det er ikke at han ikke ville gjort det om han kunne, men sommeren er sjukt travel for ham o.o
Får vondt av deg, søta Det er så tungt på slutten av graviditeten, bare det i seg selv er nok, også har du mini å følge etter og Har du noen som kan avlaste deg litt? Mammaen din?
Her starter E i bhgen i oktober, så da får jeg lissom hvilt meg på dagtid i 5 uker før bebis kommer!
Mamma har forsåvidt ferie nå, så kan hende jeg kan få A dit en tur, altså. Men jeg har egentlig ikke lyst til å spørre heller, for jeg vet jo at de driver med masse oppussing, og i tillegg må hun ta ALT med hestene siden jeg ikke er i form til det
I tillegg til annet. Jeg pleier spørre dem om akutthjelp (f.eks tur til føden) da. Men mulig jeg skulle satt minste en tur dit denne uka.
Joa, skjønner hun sikkert har mer enn nok å gjøre, men hun setter sikkert pris på litt tid sammen med A også? og avlaste deg litt i samme slengen
Det gjør hun nok! Er bare jeg som er dårlig på å spørre
Du må spørre da vettu, snupp Viktig du får litt hvile nå i den aller siste innspurten- lille kan jo straks komme når som helst
Sender over sovestøv til i natt da. Og skjønner det med å måtte løpe etter ungene, jeg brakk faktisk foten mens jeg løp etter guttungen i januarNytter lite, mini vil opp når hun vil opp likevel, og jeg MÅTTE løpe her om dagen, da mini løp et sted hun ikke skulle.
Jeg gjør nesten ingenting om dagene, men søvnen får jeg ikke gjort så mye med. Eneste er at jeg passer på å ta en dupp med tuppa på dagtid så jeg får sovet en time ekstra.
Blir litt tynnslitt av sånt, men.. Synes jeg kan få lov til å føde om en uke, da.
Sender over sovestøv til i natt da. Og skjønner det med å måtte løpe etter ungene, jeg brakk faktisk foten mens jeg løp etter guttungen i januar
Jeg har jo aldri gått gravid så lenge som du har nå, siden de kom 32 og 34 pluss noen dager. Håper du slipper overtid denne gangen!
Er fiffig hvordan naturen har ordna det sånn at man er LEI før man skal føde, så til og med en fødsel virker innafor for å få det til å gå seg tilHåper det hjelper, haha.. er så lei av å ligge våken!
Jeg føler meg jo poppeklar. Rett og slett. >< Forhåpentligvis ikke lenge igjen!
Er fiffig hvordan naturen har ordna det sånn at man er LEI før man skal føde, så til og med en fødsel virker innafor for å få det til å gå seg til
37+0
Da er vi endelig kommet dit, hvor svangerskapet regnes som "til termin", og ikke lenger prematurt om hun skulle komme. Siden fødselen min starter om natten og pleier føde utpå morran, så blir det nok det sykehuset lenger unna jeg må føde på. Og antagelig føder jeg ikke før tidligst om en uke uansett.. Selv om jeg føler meg ganske ferdig!
Tok et bilde i går kveld.. Begynner bli bra sprekkeferdig nå!
Vis vedlegget 408693
Selv om, jeg sammenlignet med bilde fra rett før fødsel forrige gang. Jeg er jo ikke større enn det enda. Men da var jeg også flere kilo tyngre enn jeg er nå. Så vanskelig å sammenligne skikkelig også; for både lår og hofter var større da også.
Ikke for det; går jeg i nesten fire uker til, så kan det jo være jeg blir ganske svær. Men nå skal vel lille være rundt 3kg, og forrige var nesten 3,8 ved fødsel 40+6. Så da er det jo snakk om å legge på seg 0,5-1kg til evt, så det er jo ikke at babyen blir SÅ voldsomt mye større den neste måneden.
Jaja, rekker sikkert bli ganske svær likevel altså. det bare føles umulig at man skal kunne bli større!
Men føler meg ganske ferdig nå.
Flotte struttemagen Da kan lillemor komme når som helst
Ja, men sannsynligvis ikke riktig enda
Blir spennende å se hvor lenge hun lar vente på seg
Ja!
Jeg føler meg på en måte veldig klar til å bli kvitt magen, men jeg er litt usikker på om jeg føler meg helt klar til at baby skal komme på en annen side
Kunne liksom godt ventet noen måneder til, kjenner jeg Er liksom et par ting som er enklere å få gjort når babyen ikke henger på en. Men det KAN jo hende jeg får en unge som ligger litt alene denne gang