Lillafrosk dagbok ❤️ Fjerde er kommet ❤️

37 uker nå? Du kan jo føde når som helst ❤️❤️ dette gikk fort ❤️❤️ lykke til ❤️❤️

Ja, altså.. nå er det jo bare uker igjen. Blir 37 uker nå på søndag, så.. føder vel sannsynligvis innen de neste fire ukene o.o
Du er rett ved målstreken, søta❤️ Veldig spent på når hun bestemmer seg for å komme til verden:love017

37 uker nå? Du kan jo føde når som helst ❤️❤️ dette gikk fort ❤️❤️ lykke til ❤️❤️

36+3 i dag, men sånn egentlig, ja! Regner ikke med å føde før 38-39, og prøver forberede meg mentalt for nesten 41 uker; men.. nå er det ikke SÅ mange uker igjen ;)

Blir spennende å se, men jeg UTELUKKER ikke bruk av klyster i uke 38 denne gang :bag:

Det har jo fått ting til å skje før, så :p Helt sprøtt å tenke på at hun KAN være her om ei uke:nailbiting::love017

Går inn her hver dag nå og forventer fødsel :laughing002 :love7

Går inn her hver dag nå og forventer fødsel :laughing002 :love7

Haha, jeg skal oppdatere når det skjer noe ;)
Men eneste som skjer, er at jeg ikke får sove om natta. Sovnet ikke før 3 i natt. Teite hormonene, for jeg måtte jo opp 6.40. Nå har jeg lånt soverommet til mellomste; for her er det duplo og tv, OG seng. Så kan jeg ligge slappe av, mens minste ser på Fantorangen og roter.. :hilarious:

Har startet på natta med alle de andre tre uansett, og 37+3 er jo enda ganske tidlig. Regner med det drøyer til minst 38 uker, altså.

Kan jo skje anytime nå! :nailbiting: :Heartred Håper hun venter liiiitt til:p

Kan jo skje anytime nå! :nailbiting: :Heartred Håper hun venter liiiitt til:p
Ja altså. Trenger ikke skje i dag eller i morgen, men fra natt til søndag, så er det forsåvidt innafor. :p

Jeg merker at jeg ikke orker noe i dag. Ikke har jeg sovet noe, og jeg orker ikke rydde, spise, lage meg mat...
Også må jeg holde en unge i live også, som er lettere sagt enn gjort. Hun har fått frokost, og jeg fant meg selv en banan><

Hvordan er formen, snupp?❤️

Hvordan er formen, snupp?❤️
Jeg har vært så sliten pga søvnmangel, at i dag fikk døtrene hjelpe til litt. Jeg har hvilt i hele formiddag, mens jentene har ordnet med minste. Jeg stod jo selvsagt opp først (7tiden) og ordnet mat til A og hun på straks 6, før jeg la meg nedpå, også lekte dem og så på film i soverommet ved siden av mitt etterpå. De kom jevnlig inn til meg etterpå, så jeg fikk jo oppdatering hele tiden, og kunne høre hva som skjedde ellers (selv om jeg fikk duppet av litt også innimellom). Også stod eldste opp sånn 10.30 og hjalp til deretter. Kl 12 tok jeg A med opp for å sove; da hadde hun fått lunsj av eldste, og jeg ordnet ny bleie.

Så.. ja. Det har hjulpet litt.
Jeg har slitt veldig med innsovning lenge nå, sovner ikke før TIDLIGST kl 01, men har blitt godt over 3 om natta også.. også opp igjen kl 6.40 *hver dag*.
Gubben har vært syk, og pushet seg på jobb, så .. ja. Jeg har vært sliten. Og med bare 3 timer søvn ene natten, ble jeg skikkelig skikkelig dårlig, så.. å hvile litt var sårt tiltrengt. Så da fikk det bare bli sånn.

Needless to say, at INGENTING har blitt gjort denne uka. Ikke fått revet noe mer. Og bekkenet er enda vondt etter forrige helg (men jeg fungerer!). Så.. ja. Ikke helt på topp :bag: :bag:

Men satser på at kanskje litt hvile har gjort susen nå. Tror ikke jeg blir å få mulighet til å gjøre ferdig det soverommet, når jeg sliter såpass med å få hentet meg inn, men.. >< Det går vel ingen steder uansett. :P

Jeg har vært så sliten pga søvnmangel, at i dag fikk døtrene hjelpe til litt. Jeg har hvilt i hele formiddag, mens jentene har ordnet med minste. Jeg stod jo selvsagt opp først (7tiden) og ordnet mat til A og hun på straks 6, før jeg la meg nedpå, også lekte dem og så på film i soverommet ved siden av mitt etterpå. De kom jevnlig inn til meg etterpå, så jeg fikk jo oppdatering hele tiden, og kunne høre hva som skjedde ellers (selv om jeg fikk duppet av litt også innimellom). Også stod eldste opp sånn 10.30 og hjalp til deretter. Kl 12 tok jeg A med opp for å sove; da hadde hun fått lunsj av eldste, og jeg ordnet ny bleie.

Så.. ja. Det har hjulpet litt.
Jeg har slitt veldig med innsovning lenge nå, sovner ikke før TIDLIGST kl 01, men har blitt godt over 3 om natta også.. også opp igjen kl 6.40 *hver dag*.
Gubben har vært syk, og pushet seg på jobb, så .. ja. Jeg har vært sliten. Og med bare 3 timer søvn ene natten, ble jeg skikkelig skikkelig dårlig, så.. å hvile litt var sårt tiltrengt. Så da fikk det bare bli sånn.

Needless to say, at INGENTING har blitt gjort denne uka. Ikke fått revet noe mer. Og bekkenet er enda vondt etter forrige helg (men jeg fungerer!). Så.. ja. Ikke helt på topp :bag: :bag:

Men satser på at kanskje litt hvile har gjort susen nå. Tror ikke jeg blir å få mulighet til å gjøre ferdig det soverommet, når jeg sliter såpass med å få hentet meg inn, men.. >< Det går vel ingen steder uansett. :p

Forstår veldig godt du er sliten, og det er manko på søvn❤️ Håper du får litt mer hvile og søvn før fødsel❤️ Rommet er klart når det er klart:angel5

Forstår veldig godt du er sliten, og det er manko på søvn❤️ Håper du får litt mer hvile og søvn før fødsel❤️ Rommet er klart når det er klart:angel5

Fikk i alle fall hvilt i dag..! Og det har hjulpet, for nå har jeg i alle fall fått gjort noe hjemme. Liksom.. bare sånne ting som å vaske filteret over stekeovnen og klippe til delene til en bukse jeg skal sy.

Fikk i alle fall hvilt i dag..! Og det har hjulpet, for nå har jeg i alle fall fått gjort noe hjemme. Liksom.. bare sånne ting som å vaske filteret over stekeovnen og klippe til delene til en bukse jeg skal sy.

Så deilig det ga en liten energiboost❤️

Back
Topp