Lillafrosk dagbok ❤️ Fjerde er kommet ❤️

Ja, var det, da:hilarious: Er lissom litt mer jobb med babyen utafor magen:angelic::Heartpink På tross av rolig bebis, så ligger den lille jo gjerne på brystet omtrent 24/7❤️ men altså, ja kan jo tenkes den lille ikke blir en klistermerkebaby som lillestoresøster var:dummy1::shy:

Ja.. men jeg får jo ikke gjort noe nå heller, så vet ikke helt om det blir noe forskjell :hilarious:

Ja.. men jeg får jo ikke gjort noe nå heller, så vet ikke helt om det blir noe forskjell :hilarious:

Hehe, man er litt stuck på slutten av graviditeten og det er tungt❤️

Nettopp kommet hjem; var innom føden en tur, så der var plutselig type 3 timer av kvelden brukt på...kjøring og CTG. :P
Lille har vært så rolig utover dagen, også fikk jeg ikke respons ved heftig isspising heller, så da ringte jeg inn.
Tok sikkert en halvtime med ctg før hun endelig rørte på seg også..! Men da hoppet hun plutselig rundt. Fikk også et par sterkere tak (70 på måleren der - mot 15-20 når det var null kynnere), men ikke helt rier likevel. Er likevel greit å se at de som kjennes, faktisk tar tak på måling også. Kan jo håpe det har en liten modningseffekt :)

Nettopp kommet hjem; var innom føden en tur, så der var plutselig type 3 timer av kvelden brukt på...kjøring og CTG. :p
Lille har vært så rolig utover dagen, også fikk jeg ikke respons ved heftig isspising heller, så da ringte jeg inn.
Tok sikkert en halvtime med ctg før hun endelig rørte på seg også..! Men da hoppet hun plutselig rundt. Fikk også et par sterkere tak (70 på måleren der - mot 15-20 når det var null kynnere), men ikke helt rier likevel. Er likevel greit å se at de som kjennes, faktisk tar tak på måling også. Kan jo håpe det har en liten modningseffekt :)
Bra at det stod fint til! Håper du slipper flere turer før fødselen endelig starter

Bra at det stod fint til! Håper du slipper flere turer før fødselen endelig starter

Skal ta en planlagt ctg på onsdag da, men da på poliklinikken i byen. Min jordmor ønsket at jeg tok en CTG fordi lille er nede i relativt lav puls - men likevel akkurat innafor. (110 i puls). Bare sånn.. jaja, vi tar heller CTG neste runde, så får vi sett variasjonene bedre.

Nå tok jeg jo ctg i går likevel da, som var helt grei, men fjernet ikke timen på onsdag av den grunn.

Nå håper jeg fødselen venter noen dager til, men til helga kanskje?!

Åh så bra det gikk fint! Bra du dro inn, alltid bedre med en gang for mye enn for lite. Herregud tenk st du kan føde alt til helgen :woot:

Jeg kan jo i teorien føde når som helst, men gubben drar bort i morgen til onsdag. Men nå til helga tror jeg hadde passet OK!

Så godt at var bra med lille i magen❤️ Greit med en liten sjekk uansett❤️ Better safe than sorry- always:angel5 Virkelig spennende dager framover:cool:

Så godt at var bra med lille i magen❤️ Greit med en liten sjekk uansett❤️ Better safe than sorry- always:angel5 Virkelig spennende dager framover:cool:
Ja, jeg kjente at om jeg ikke hadde dratt inn, så ville jeg bare blitt engstelig, så da var det like greit å dra inn!

Lei av å kjøre, ja! Da er innskriving og omvisning på sykehuset unnagjort (i går). Og så hadde jeg CTG i dag. Og jm der bare.. siden jeg hadde kjent mindre liv generelt så ville hun at jeg skulle ta en UL.. Men det måtte taes på føden, dvs.. på det sykehuset jeg var på i går.
så.. Drøy time til sykehuset i går. Så 40-45+ min til sykehuset jeg tok ctg på. Så hjem igjen, levere fra seg unger, og så den drøye timen på nytt igjen.
..

Beroligende å ha sjekket fostervann og blodgjennomstrømning i navlesnoren da. Alt fint.
Men lei av å kjøre...!!

Oi. Skjønner du er lei kjøring da ja. Håper du får noen rolige dager hjemme nå da. Og hvordan er bekkenet?

Oi. Skjønner du er lei kjøring da ja. Håper du får noen rolige dager hjemme nå da. Og hvordan er bekkenet?

Ja, nå vet jeg ikke om jeg gidder dra ut om jeg må føde engang :hilarious: :hilarious:
Neida.

Bekkenet er mye bedre..! Ikke knall, men det funker til en viss grad. Får på meg trusene selv i alle fall!

Skjønner host du er lei kjøring :p Blitt noen timers kjøring på deg idag, gitt! Godt at alt er fint med lillemor i magen❤️

Skjønner host du er lei kjøring :p Blitt noen timers kjøring på deg idag, gitt! Godt at alt er fint med lillemor i magen❤️

Ugh, ja. Tenkte egentlig jeg skulle vaske ut av bilen i dag, og omorganisere barnestoler. Eneste jeg har gjort, er å hive 6 åringen i bagasjerommet. (.. vi har to seter der). Må vaske setene, flytte A på motsatt side og baby skal installeres der A nå sitter.. tørke litt av basen og..

Jeg så du drev å så på gravidforsikringer for en stund siden. Hvilken endte du opp med (og hvorfor)? :)

Jeg så du drev å så på gravidforsikringer for en stund siden. Hvilken endte du opp med (og hvorfor)? :)

Jeg tror jeg dobbeltforsikret.. Man kan jo velge alle om man vil liksom. Men valgte kun Storebrand sin som jeg betalte noe for, for de hadde en enkel en fra uke 24. Da betalte jeg en engangssum på under 300,- som dekket fra graviditet u24 til 4mnd baby.
Da får man bl.a. dekket noe ved dødfødsel (engangssum på 25k og 10k i psykologhjelp), samt litt diverse.

Har også i Gjensidige, men der får man vel kun dekket ved ulykke. Den er gratis da. Valgte den pga jeg har alle andre forsikringer der. :P Så når de ringer meg 3 mnd etter fødsel ish, så kan jeg bare si at de setter opp forsikringen slik som med de andre barna, enkelt og greit. Så ordner dem alt :p
(Forsikring på barn og bil er faktisk av de få tingene jeg RINGER for å ordne; for det går så mye kjappere og enklere enn å ordne selv, når jeg likevel har forsikring hos dem fra før)

Jeg tror jeg dobbeltforsikret.. Man kan jo velge alle om man vil liksom. Men valgte kun Storebrand sin som jeg betalte noe for, for de hadde en enkel en fra uke 24. Da betalte jeg en engangssum på under 300,- som dekket fra graviditet u24 til 4mnd baby.
Da får man bl.a. dekket noe ved dødfødsel (engangssum på 25k og 10k i psykologhjelp), samt litt diverse.

Har også i Gjensidige, men der får man vel kun dekket ved ulykke. Den er gratis da. Valgte den pga jeg har alle andre forsikringer der. :p Så når de ringer meg 3 mnd etter fødsel ish, så kan jeg bare si at de setter opp forsikringen slik som med de andre barna, enkelt og greit. Så ordner dem alt :p
(Forsikring på barn og bil er faktisk av de få tingene jeg RINGER for å ordne; for det går så mye kjappere og enklere enn å ordne selv, når jeg likevel har forsikring hos dem fra før)
Jeg har også tatt den gratisforsikringen gjennom Gjensidige, siden jeg har noen forsikringer der fra før :p Men Storebrand og IF sine forsikringer som ikke er gratis, så jeg dekket litt mer, som feks dagpenger ved sykehusopphold, så jeg vurderer også en av dem i tillegg. Vet ikke hva IF sin koster, men engangssummen til Storebrand var jo ikke store kostnaden:p

Back
Topp