LILLA LAG, SLANKEKRIGEN

God tur og kose dere
 
ninoz: God tur  =)

hege og chris: God bedring til deg, håper det går fort over..

Jeg har vært ute på ett par turer denne uken, har ikke kunnet jogge pga. at jeg er tett i brystet. Det ender bare med at jeg hoster så vannvittig. Så styrke har det heller blitt.. =)

Ønsker alle en riktig god helg
 
Takk dere
Er tett i brystet jeg og er, så når jeg ligger hoster jeg som gal, og når jeg trener føler jeg meg som jeg har astma. Så nå skal jeg ta det med ro i helga og håper det endelig går over.

Masse god bedring til deg og Lykke-t2

Ha en flott helg jenteremoticon
 
Takk hege og chris.. =)
 
Masse god bedring Lykke-t2 og Hege og Chris  !

Håper det går fort over !

Håper du har en kjempe flott helg ninoz !
 
Da reiser vi snart i " selskap " , blir hjemmelaget pizza , oreo kake , brus +++

Hjelpes ! Men er ikke ofte vi er i selskaper . Får bare krysse fingrene at ukens innsats ikke ødelegges til mandagen !

Ønsker dere alle en kjempe fin helg ! ! !
 


lucillen skrev:
Masse god bedring Lykke-t2 og Hege og Chris  !

Håper det går fort over !

Håper du har en kjempe flott helg ninoz !

Signerer den her...lucillen sa nøyaktig det jeg skulle si!:p
 
Ja, det blir kjemperart å ikke være en del av det lilla laget lenger! Men vi kan jo fremdeles støtte og oppdatere hverandre. Jeg er veldig glad for å ha kommet på lag med dere...jeg hadde ALDRI greid dette her uten dere!!! Hatt skikkelige hektiske uker og tror nok jeg hadde vært over 80 kg hadde jeg ikke meldt meg på dette og kommet på et så godt lag. Med tanke på eksamenstida så er det jo greit for meg å ikke ha en krig å tenke på, men jeg har et mål om å starte det nye året som under 70 kg, så jeg kan jo ikke akkurat spise snop til jeg sprekker i desember.

Jeg har vært litt uggen denne uka, måtte rett og slett holde meg hjemme fra skolen i går, så da ble det ikke noe trening heller dessverre. Men har fått gått litt tur ute når det ikke har regna. Kjenner meg mye bedre i dag, så slapp unna sykdom denne gangen. Skal på kino i kveld, og i stedet for sjokolade og popkorn blir det gulrøtter, de funka faktisk veldig bra på flyturen, ble ikke kvalm!:-)

lucillen: Jeg har rett og slett unngått å lage hjemmelaga pizza i løpet av krigen for å ikke falle for fristelsen, hadde aldri greid å holde meg unna "bare ett stykke til". Håper det går bra i selskapet.

Som alltid gleder jeg meg til mandag for det er så spennende å se alle resultatene, men denne gangen blir det jo vemodig. Håper virkelig at vi får med 4 stk til finalen!:-D

GOD HELG ALLE DERE PÅ DET LILLA LAGET!!!


 
Ja da er det siste søndagen i slankekrigen vi er et helt lag, men er jo trossalt 2 uker igjen av selve slankekrigen da. Så synes vi alle skal holde oss her i 2uker til og heie, motivere og hjelpe de som går vidre fra lag lillla til semifinalen og finalen.
Håper dere alle har en fin søndag. Her vet jeg ikke helt hva jeg skal finne på, har egentlig masse å gjøre, men med en hyper 4åring i hælene er det nok best¨å utsette det og prøve å finne på noe sammen så vi ikke havner i totta på hverandre.
 
Masse lykke til jenter!!!!

Håper vi går av med seieren!

Uansett om vi får med 4 eller 1 så skal jeg heie!

Og jeg har vært utrolig glad for å ha vært med på det lilla laget! For en gjeng damer med omsorg, pågangsmot og motivering!! TAKK!!! 
 
Helt enig med deg Hege og Chris !

Vi kan ikke avslutte det LILLA laget før hele krigen er avgjort 21.11 !
 
Jeg håper å kunne bidra med noen ekstra gram til laget i morgon ! Men er redd helgens utskeielser kan ha ødelagt , men krysser fingrene får å hjelpe laget litt i morgon !

" selskapet " i går gikk helt etter planen ! * stolt *
Spiste pizza og 1 bite lite stk kake , ble litt mye ... cola siden det ble by tur også . Men ligger 3000 kcal i minus denne uken og har gått masse turer . Kan ikke huske sist jeg var like aktiv ...

Håper dere alle har hatt en flott helg !

Jeg har hatt en flott søndag  Gått 90 minutter i dag i herlig høstvær

Middagen ble hvitløksbaguett a la mexico og det hele endte med urge ... ellers en sunn dag !

 
Ønsker alle lykke til i morgon ! ! !
 
Tusen takk alle sammen :) Helgen var FANTATISK 
Men det ble overraskende lite alkohol (heldigvis ;p)!! Fredag var jeg så trøtt at det bare ble en liten tur til sentrum, og så selger de jo bare øl/cider/vin i de teltene og det drikker ikke jeg noe særlig av! Så der ble det bare 1 flaske vann ;) I går begynte jeg tidlig med noen kaffe/baileys ;) Men begynte å få en sinnsyk hodepine i 3-tiden, så da ble det bare vann og pepsi max resten av kvelden...... Og heller ingenting i dag, altfor trøtt til å dra på byen i kveld. Selv om det sikkert hadde vært sjukt gøy ;) Burde jo egentlig ha lagt meg for lenge siden, men må jo oppdatere meg på alt mulig på nettet først :) hehe... Men har spist vanlig mat i helgen da, verken tenkt på kalorier eller karbohydrater!! Så spent på vekten i morgen...... 

Krysser fingrene for at vi blir 4 LILLA JENTER I FINALEN!!!! emoticon

God bedring til lykke-t2 og Hege og Chris :) Håper dere er bedre allerede ;)
 
Fader altså, vært i ketose hele uka og trent hardt og sett 7 tallet flere ganger. Men i dag da var vekta lik forrige uka
 
Startvekt 29.08     91,5 kg

Uke 1 - 05.09 90,5 kg - Minus  1,09 %
Uke 2 - 12.09 89,9 kg - Minus  0,66 %
Uke 3 - 19.09 90,9 kg - Pluss   1,11%
Uke 4 - 26.09 90,5 kg - Minus  0,44 %
Uke 5 - 03.10 90,5 kg - 0 %
Uke 6 - 10.10 89,5 kg - Minus  1,10%
Uke 7 - 17.10 89,0 kg - Minus  0,56%
Uke 8 - 24.10 88,0 kg - Minus  1,12 - %
Uke 9 - 31.10 88,0 - o %

 
Uke 10 - 07.11 87,0 - Minus- 1,13%


Borte vekk : 4,5 kg

% totalt
      4,91 %
 
Nå er jeg kjempe glad. Er jammen meg blitt 1,4kg lettere enn det jeg var før jeg ble gravid nå andre gang... =) Det er så vanvittig deilig at ting endelig løsner.. 

Bare 2,6kg igjen nå før BMI'en endelig sier normal vektig...  Måtte regne % 3 ganger før jeg trodde på at jeg har gått ned 12% av kroppsvekten. Mine mål for slankekrigen er nådd og nå er alt annet bare en ekstra bonus.. Så glad så glad.... =0)

Håper alle har en like fin dag som meg og ønsker alle lykke til med veiingen..
I dag er jeg i klem humør så slenger en klem ut til alle Lilla jentene..
 
Så kjekt ninoz at du hadde en kjempe fin helg
 
Kjempe kjedelig Hege og Chris ! Håper det snart løsner !
 
Back
Topp