LILLA LAG, SLANKEKRIGEN

Gratulerer med flotte resultater * Hot mama * og Lykke-t2 ! ! !

Kjempe flink du har vært Lykke-t2 ! Må være kjempe herlig å være helt ved mållinjen og det 2.6 kg er ikke mye igjen !
 
Takk lucillen, Du har nå ett flott resultat denne uken du også.. Du er flink som har klart å ligge på  rundt 1600kalorier per dag.. 

Gleder meg til å resultatet i kveld, håper vi får med oss 4stk. 
 
Utrolig bra resultater jenter. Mektig imponert over dere alle
 
Takk lykke-t2 !

Endelig løsnet det litt her   Jeg reknet at jeg hadde et snitt på 1401 kcal daglig og har gått mer turer enn vanlig
 
Kjempe resultater denne uken ! Krysser fingrene får 4 jenter til semifinalen !
 


lucillen skrev:

Endelig løsnet det litt her   Jeg reknet at jeg hadde et snitt på 1401 kcal daglig og har gått mer turer enn vanlig

Oiiii Det er flott. 
 
Hei jenter!
Jeg må bare trekke meg, mye som foregår så jeg har knapt rukket å vært innom babyverden den siste tida!
Masse masse lykke til, håper det blir mange lillajenter videre. Og at en av dere vinner hele greia!
 
Surt med oppgang uken før semifinalen  Håper jeg ikke ryker... Er det noen som ryker i dag forresten??
 
Jeg glemte å veie meg i dag tidlig, men veide meg nå med klær og var oppe i hele 61 kg
:( Det er 1,9 kilo opp jo! + 3,2%

 


Miss Hormontroll skrev:
Hei jenter!
Jeg må bare trekke meg, mye som foregår så jeg har knapt rukket å vært innom babyverden den siste tida!
Masse masse lykke til, håper det blir mange lillajenter videre. Og at en av dere vinner hele greia!


Men... Du røk jo ut forrige uke.. :(
 
Holdt på å glemme å oppdatere! hehe.... Ikke kjekt når man man har et rødt tall 
Men håper det holder til semifinaleplass likevel... -3.45 totalt så det er jo 4.plass, så håper vi får med 4 fra laget vårt 
 
Veldig bra jobba siste uka Hot mama som har overtatt 3.plassen på laget vårt!! 
 
Og Pudderrrosa og lykke-t2: Dere er jo helt RÅ!!! 
Suveren innsats, og velfortjent plass i finalen 
(Regner med at vi ikke faller fra 1. til siste plass på en uke, så da får vi med 2 stk uansett)
 


Chaba skrev:
Jeg glemte å veie meg i dag tidlig, men veide meg nå med klær og var oppe i hele 61 kg
:( Det er 1,9 kilo opp jo! + 3,2%




Du kan ikke ta av deg klæra og veie deg på nytt??
 
Det blir jo egentlig ikke riktig resultat på Chaba da :( Men håper hun ikke ryker likevel... Var mange her med bra resultat denne uken, så satser på det går bra :)
 
Ser ut som de blå har nådd oss igjen på total prosent i hele slankekrigen, men de er jo bare 3 stk, så det laget som kommer på 2. plass får vel med 4 personer da??
 
Jeg beklager at veingen min ble slik den ble idag! Mitt fokus fordagen var ett helt annet sted. Jeg startet opp i praksis som førskolelærer og var rimelig spent på det og sloknet på sofaen kort tid etter endt dag! Så Hege hadde sendt melding, men så den ikke før nå.

Lykke til lillajenter!! Håper dere vinner "heila driiiden". Imponert over hva dere har klart igjennom disse ukene! ;)
 
Kjempe bra 4 jenter til semifinalen ! ! !

Gratulerer kjempe masse pudderrosa , Lykke-t2 , * Hot mama * , ninoz med semifinale plassene ! ! ! Dere er alle kjemep flinke ! ! !



 

HEIA LILLA JENTER , HEIA LILLA LAG 


Ønsker dere alle 4 masse lykke til i semifinalen ! ! !
 
Tusen takk, lucillen...så gøy at vi fikk 4 til semifinalen likevel!

Chaba: Jeg har også glemt å veie uten klær en gang!:p Lykke til med praksis da!:-)


Det var også veldig greit for meg å se at hormontrollet ikke en gang hadde fått med seg at hun røyk ut og trakk seg nå!:p Samvittigheten min ble plutselig helt bra igjen. Tenker at *Hot mama* er også glad for at dette, for hun var jo bare noen gram fra å ryke ut sist uke, og denne uka er hun i semifinalen!




 
Back
Topp