LILLA LAG, SLANKEKRIGEN

Neineinei, det jeg frykta aller mest skjedde jo!:-(

Dere andre på laget har jo vært så flinke denne uka for ingen andre enn meg har hatt oppgang! Men så mista vi hormontrollet likevel, selv om det var jeg som var den dårligste...det kjennes rett og slett vondt ut! Er veldig lei meg for det!:-( Men kan trøste meg med at jeg har jo bidratt til mye nedgang ellers for laget, og at jeg faktisk ga alt de dagene før jeg veide meg på lørdag.




 
Sånn ellers så ble ikke helga helt som planlagt. Fikk vondt i ryggen på søndagen, så da ble det kun 1 time shopping og veldig lite sightseeing på egenhånd. Var en gruppetur med alt inkludert, så ble sightseeing på buss og båt da, så fikk heldigvis sett noe og kjøpt et par julegaver. Men orka ikke prøverom, så fikk ikke kjøpt noe til meg selv. Er egentlig greit det, tar det igjen i januarsalget!

Når det gjelder vekta så var jeg 73,7 i dag, dvs opp 200 gram i løpet av helga. Det synes jeg ikke er mye i det hele tatt med tanke på at vi fikk forhåndbestilt middag (dvs ingen valgmuligheter for meg) og croissanter til frokost. På en side så hindra slankekrigen meg fra å fråtse i mat og godteri, men på en annen så har disse to månedene ført til at jeg spiser mye mer variert og smaker på mat jeg aldri hadde smakt på før, så jeg er glad for at jeg er med. Smakte på dessertene, men i stedet for å spise opp noe jeg ikke helt likte sånn som jeg ville ha gjort før, så lot jeg det bare være. Kjøpte sjokolade, men den er allerede gjemt vekk. Alt i alt har jeg bare spist noen biter godteri i helga!:-)

Skal prøve å få til å trene både i morra og på fredag, så blir det null snop i helga som siste innspurt!
 
Ikke ha det pudderosa, du har bidrat veldig mye for oss lilla og det er jo en krig og da er det dessverre slik som skjer.
 


Hege og Chris skrev:
Ikke ha det pudderosa, du har bidrat veldig mye for oss lilla og det er jo en krig og da er det dessverre slik som skjer.


Veldig enig med Hege og Chris.. =)
 
Tusen takk! Dere er veldig snille!:-)

 


Lykke-t2 skrev:


Hege og Chris skrev:
Ikke ha det pudderosa, du har bidrat veldig mye for oss lilla og det er jo en krig og da er det dessverre slik som skjer.


Veldig enig med Hege og Chris.. =)


Samme her :)
 


Hege og Chris skrev:
Da har jeg ført opp % på alle i første innlegget


Kjenner jeg ble litt nervøs når det gikk opp for meg at jeg ligger an til semifinaleplass....  Hehe...
 
Skal gjør mitt beste for å nå finalen  Men å vinne blir vel litt vanskelig når de beste har rundt 10% nedgang.... 
 
Det er helt uvirkelig at slankekrigen snart er over.. Disse 10 ukene har gått utrolig fort. 

Når det kommer til oversikten som ninoz kom med, betyr det da et et er 4 på lilla laget som kommer videre i semifinalen??? Kjenner jeg har falt ut litt nå etter den hektiske forje uken.. =/
 
Jeg må si at jeg synes det er litt små trist at desse 10 ukene er snart over !

Men er kjempe glad å vært her på det LILLA laget !

Alle på laget har vært en herlig gjeng !

Jeg har hatt en del motgang fra ca uke 4 ( 23.09 og frem til sist uke ) , noe personlig , men ved å være her med dere har jeg ikke trøstespist en eneste gang !

Nå startet jeg denne uken med nytt pågangsmot ! En kjempe hyggelig dame har hjelpt meg med å finne min nye balanse mellom kosthold og det jeg klarer med trening og aktivitet i hverdagen . Kjenner motivasjonen stiger ! Herlig ! Spent hva siste veiingen til mandagen visser ...

 
Ønsker dere alle en flott onsdag og kjempe fin siste uke her på LILLA lag

 
Det blir trist å ikke skulle gå inn på den lilla tråden hver dag, for se hva nytt som er skrevet siden sist..... 

Men håper på å komme på et like supert lag i neste slankekrig 
 
Hvordan går det med LILLA jenter ?

Håper alle får en super fredag ! ! !
 
Trener og spiser greit. Så går greit sånn sett. Men er skikkelig forkjøla, så er sliten.

Med deg da?
 
Da fyker jeg til Oslo!  Hjemme igjen søndag kveld... Gleder me sykt! Heia AaFK 

Ha en super helg alle sammen! 
 
Back
Topp