LILLA LAG, SLANKEKRIGEN

En tråd i 'Slankekrigen' startet av Hege og Chris, 25 Aug 2011.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. lucillen Elsker forumet

Huff ninoz , du har vært max uheldig det siste ukene !

Ønsker deg masse god bedring og håper du snart er på bedringens vei ! ! !

2. lucillen Elsker forumet

Hjelpes for en helg det ble Lykke-t2 , men godt dere hadde en fin kveld !

3. lucillen Elsker forumet

Vil takke for 10 - 12 flotte uker her på LILLA lag og til alle dere LILLA jentene ! ! !

Ønsker dere alle masse lykke til fremover ! ! !

Masse lykke til våre 2 finalister ! ! !

4. Hege36 Gift med forumet

lucillen skrev:
    Vil takke for 10 - 12 flotte uker her på LILLA lag og til alle dere LILLA jentene ! ! !

Ønsker dere alle masse lykke til fremover ! ! !

Masse lykke til våre 2 finalister ! ! !

Helt enig Lucillenemoticon

5. pudderrosa Flørter med forumet

Hei dere alle sammen

Natt til søndag den 13. fikk jeg et sammenbrudd, da hadde alt av små og store ting samlet seg opp, og hverken kroppen eller psyken min greide å bearbeide det fort nok, og da kom alt på en gang. Hadde det tøft i mange dager, og det ble ikke bedre av at samtlige av mine venninner kunne ikke hjelpe meg. Som jeg har sagt her inne så hadde jeg trukket meg tidligere pga alt som skjer i livet mitt hadde det ikke vært for laget. Men jeg greide meg faktisk på egenhånd i semifinaleuka, holdt meg unna godteri, til og med på harrytur til Sverige der jeg måtte kjøpte haugevis av godteri (ca 8 kg) som skal bli til julegave-konfekt. På søndagen så greide jeg meg uten godteri selv om jeg hadde det helt for jævlig.

Så kom mandagen, og vekta viste bare 100 gram ned. Da dreit jeg bare i alt sammen og trøstespiste når jeg endelig kunne spise uten at det ga noen konsekvenser. Seinere så jeg at Lykke-t2 hadde virkelig prøvd å få tak i meg (men hun hadde ikke nummeret mitt), noe som betydde enormt. Begynner faktisk å gråte av tanken på at de venta 1 time ekstra pga meg og at alle dere tenkte på meg…jeg er ikke vant med at folk gjør det. :( Så beklager at jeg gjorde dere urolige, men jeg hadde det nok med meg selv sist mandag. Går heldigvis bedre nå, selv om ting langt i fra er løst.

På onsdag innså jeg hva jeg gjorde, og tenkte at jeg orker rett og slett ikke gjenta meg selv hele tida. Mitt største problem har jo vært trøstespising, og jeg har lagt på meg fort de gangene jeg har slanka meg. Men det vil jeg virkelig ikke nå. Jeg har spist litt snop resten av uka, men kun når jeg har vært i greit humør. På lørdag lagde jeg forresten taco, og jeg skulle endelig spise to stk, men etter at jeg hadde spist én så var jeg rett og slett mett!:p

Jeg har jo vært så takknemlig for det lilla laget, og det har jeg hatt god grunn til. Jeg hadde aldri greid dette uten dere! Som vanlig på mandager veide jeg meg, og i dag var jeg 71,7 kg, ikke verst etter en uke med godterispising, småkakebaking og sofaligging. Så i løpet av krigen har jeg gått ned 11,4 kg, dvs 13,72%!:)

Gleder meg til resultatene i kveld, må heie på de lilla jentene!

Og god bedring, Ninoz!

6. mari1976 Elsker forumet

Hei Pudderrosa. Selvom jeg ikke er på det lilla laget så legger jeg inn en melding her. Håper det er greit :-)

Har tenkt masse på deg siste uken og ble så glad da jeg så at du hadde vært innom. Vil bare ønske deg lykke til og gi deg en god klem. Håper alt ordner seg :-) Imponert over alt du har gått ned når du har hatt det så tøft. Det står det respekt av!!

7. Hege36 Gift med forumet

Uff så leit at du sliter så masse Pudderrosa men veldig godt å høre fra deg. Vi lurte fælt og var så lei meg da jeg ikke hadde nummeret ditt og fikk tak i deg. Håper virkelig at alt du sliter med vil løse seg etterhvert. Vet akkurat hvordan det er å slite og ha det tøft på alle plan, så trenger du noen å taste/prate med, så er det bare å ta kontakt. Veldig imponert over nedgangen og stå på motet ditt. Stor klem til deg.

8. Lykke-t2 Flørter med forumet

Gratulerer så mye alle sammen med en vel gjenommført slankekrig. 

9. Lykke-t2 Flørter med forumet

Du er en tøff dame pudderrosa. Er dypt imponert over motet og styrken du har vist igjennom krigen. Kjekt å se at du holder hodet oppe. =) 

10. Lykke-t2 Flørter med forumet

Ønsker å takke alle Lilla Jentene for noen flotte uker sammen.. 

11. lucillen Elsker forumet

pudderrosa Ble så glad at du hadde lagt igjen en mld her på lilla tråden , samtidig som jeg ble lei meg vet sååå alt for godt hvordan det er å ha det tøft og alt ender med trøstespisning !

Vondt å høre at du ikke hadde noen som forstodd deg / kunne hjelpe deg ! Veldig godt å høre at det går litt fremover igjen ! Håper tingene etterhvert blir litt og litt bedre !

Du har vist kjempe styrke gjennom desse ukene og hatt en strålende nedgang , det visser den stooore viljestyrken din og stå på motet ditt !

Ønsker deg masse lykke til i tiden fremover ! ! !

12. lucillen Elsker forumet

Gratulerer kjempe masse hot mama med 3 . plassen og gratulerer kjempe masse ninoz med 5 . plassen ! ! !

Kjempe bra

13. ninoz Elsker forumet

Jeg syns du har vært kjempe flink Pudderrosa, og du skal være stolt over det du har oppnådd (til tross for all motgangen du har hatt)!! Tror nok at de fleste hadde skrevet pluss på vekta om de hadde vært i en lignende situasjon.....
    Og om du trenger å prate så er jeg her for deg  Er ganske god på å lytte 

Tusen takk, har begynt på medisiner så håper på det blir bedre snart :)

14. ninoz Elsker forumet

Lykke-t2 skrev:
    Ønsker å takke alle Lilla Jentene for noen flotte uker sammen.. 

15. ninoz Elsker forumet

Tusen takk, Lucillen 

Del denne siden