LILLA LAG, SLANKEKRIGEN

Tusen takk Lucillen 

Gratulerer så masse med semifinaleplassen til dere andre 3 også 
 
Nå skal jeg kjempe skikkelig, for etter 10 uker med krig så skal jeg ikke la en liten sjokoladebit ødelegge sjansen for å komme til finalen! Har sett litt på talla, og spekulert litt hvor mye jeg kan gå ned, for nå har jeg bare 2,5 kg igjen til under 70 kg. Tror faktisk jeg skal sette meg målet om å kommer under 70 før krigen slutter. Vet det er mye på 2 uker, men nå skal jeg gi alt. Om jeg ikke skulle nå finalen så skal jeg likevel holde på i "finaleuka" bare for min egen del. Men blir ikke lei meg om jeg ikke greier det, så lenge jeg ikke går opp i vekt.

Hva skal dere andre videre? Fortsette i neste krig? Jeg aner ikke hva jeg skal, jeg trenger jo ikke en ny krig, men jeg trenger noe som holder meg nede i vekt. De gangene jeg har faktisk greid å gå ned i vekt så har jeg gått opp igjen med en gang. Kommer virkelig til å savne støtten fra det lilla laget!

Jeg må innrømme at jeg faktisk har hatt dårlig samvittighet for å ha hatt en relativ enkel vektnedgang når jeg ser at det er andre som gir absolutt alt hele tiden uten å få resultatene som viser det :( Jeg skjønner ikke at kroppene våre skal være så forskjellige. På en annen side er det masse som skjer i livet mitt nå, og mye av det negativt lada, så jeg er veldig glad for at slankekrigen har gått bra for meg. Har gleda meg til mandagsveiinga, og jeg setter veldig stor pris på støtten fra dere. Så det blir vemodig når krigen slutter, gruer meg faktisk litt til det. Får bare begynne å henge her inne på babyverden så snart eksamenstida er over!:p
 
Tusen takk Lucillen 

Gratulerer så masse til dere 3 andre med semifinaleplass.. 
 
Fordi jeg har vært på lag med en så fantastisk gjeng har jeg fått gode resultater i denne krigen. De Lilla jentene har vært både motiverende og inspirerende.. Tusen takk for det.

pudderrosa skrev:
Hva skal dere andre videre? Fortsette i neste krig? Jeg aner ikke hva jeg skal, jeg trenger jo ikke en ny krig, men jeg trenger noe som holder meg nede i vekt. De gangene jeg har faktisk greid å gå ned i vekt så har jeg gått opp igjen med en gang. Kommer virkelig til å savne støtten fra det lilla laget!

Jeg har tenkt og melde meg på ennå en slankekrig ved en seinere anledning, kan godt gå ned 10kg til. Men tror ikke jeg hiver meg rett på neste runde. Jeg må lære å kjenne kroppen nå på den vekten jeg er og vite hvordan jeg stabiliserer vekten min riktig, for som du sier så har jeg også opplevd å gå ned før, men for så å gå fort opp igjen.  

Håper vi kan være her inne å støtte hverandre selv om ikke man er med i noen krig...
 
Har rett og slett laget en egen trå som heter "For insperasjon og motivasjon etter krigen". Håper flere vil gå inn der og hjelpe hverandre uavhengig av krig.. Tror alle tenger noen Lilla jenter av og til 
 
Gratulerer kjempe masse pudderrosa , Lykke-t2 , * Hot mama * , ninoz med semifinale plassene ! ! !

Er kjempestolt av å ha vært deres lagleder, heier på dere alle

Har blitt så glad i alle dere lillajentene. Dere er supre jenter som virkelig støtter og motiverer, så glad for å ha kommet på lag med dere alleemoticon
 


Lykke-t2 skrev:
Har rett og slett laget en egen trå som heter "For insperasjon og motivasjon etter krigen". Håper flere vil gå inn der og hjelpe hverandre uavhengig av krig.. Tror alle tenger noen Lilla jenter av og til 

Helt enig med deg Lykke-t2, trenger virkelig dere etter denne krigen er over
Jeg har fortsatt 12kg jeg skal ned, helst 15. Så jeg gir meg ikke enda.
 
Masse lykke til semifinalistene våre :) 
Dette klarer dere!!!

Blir spennende å følge dere gjennom denne uka, og forhåpentligvis neste uke! :) 

Takk for en FLOTT slankekrig, dere er en herlig gjeng!

Er veldig lei meg for at jeg ikke har fått bidratt med bedre tall :( Er skikkelig nedfor pga det her! 

Jeg føler at jeg trenger en liten pause nå.. Skal såklart passe på det jeg spiser, men ikke den aktive veiinga osv!
Så fra nyttår håper jeg å få meldt meg inn på treningssenter, og gi full guffe deretter! Så jeg er klar for slankekrig til nyåret!
 
Tusen takk, som sagt skal jeg gjøre mitt aller beste disse to ukene, finale eller ei!

I dag fikk jeg den geniale ideen om å lage samme julegave til alle kjente, nemlig hjemmelaget konfekt! Så da begynte jeg å google etter oppskrifter, og da kom det selvfølgelig opp bilder. Om øyner kunne spise så hadde jeg sikkert hatt lagt på meg 3 kg bare i kveld!:p Men jeg ble ikke frista! Og jeg som har 1 kg godteri liggende i leiligheten, tenkte ikke en gang over det!:-) Alt søtt får vente til 22. nov!:p

For dere som ikke kom til semifinalen ønsker jeg dere lykke til videre...håper lykke-t2 sin tråd kommer til å bli brukt aktivt. Jeg trenger i alle fall noe sånt til å hindre meg i gå opp igjen. Håper at "mandagsstresset" forsvinner for dere. Det betyr at om du veier under 80 kg på en søndag, Hege og Chris, så veier du faktisk under 80!:p Synes du har vært en flink lagleder, tusen takk for det!

Og lykke til i ny slankekrig, Happygirl84, var kjempebra at du kunne være leder for hele greia, og selv om du ikke visste det da, så skal du ha takk for å ha satt sammen et så fint lilla lag!:p

Til helga skal jeg på harrytur på lørdag, men skal spare godisen til etter krigen!:p
 
Ønsker lagets 4 semifinalister masse lykke til ! ! !

Litt små trist at desse 10 ukene er kommet til endes , har vært 10 flotte uke og dette laget har vært helt utrolig !

Happygirl vil takke deg masse for det LILLA laget du satte sammen !

Hege og Chris du har vært en super lagleder ! ! !

Alle dere LILLA JENTER dere har vært noen herlige lagspillere ! Helt fantastisk motivasjon , støtte og omsorg for hverandre !

Kanskje og jeg håper at mange av oss kommer sammen på likt lag i ny slankekrig i januar ! ! !

Viss ikke ønsker jeg dere masse lykke til ! ! !

Jeg er med på ny slankekrig . Her raser ikke kg av men gramene ... men håper året 2012 blir året får normal vekt ... nærmer meg minus 10 kg i 2011 , bare 0.6 kg igjen ...
Men enda mellom 14.2 - 18.2 kg igjen .

Ønsker pudderrosa og Lykke-t2 masse lykke til med tiden som kommer med stabliseringsfasene ! ! !

Til slutt :

Ønsker lagets 4 semifinalister masse lykke til ! ! !
 

Jeg vil også få takke Happygirl  for det LILLA laget du satte sammen og  Hege og Chris som har vært en flott lagleder!

Vil også si takk til alle Lilla Jentene, uten dere hadde nok ikke motivasjonen vært der eller kiloene gått av så fort..

Blir nok en krig til på meg seinere og håper jeg da kommer på lag med en like fin gjeng som dere.. =)

Masse lykke til til alle sammen, som Hege og Chris, så er jeg blitt veldig glad i lilla jentene jeg også.. 
 
Tusen takk for lykkeønskninger alle sammen 
Vil også ønske alle sammen lykke til videre med vektnedgangen/holde vekta stabil 

Tusen takk til en fantastisk lagleder og en fantastisk hovedansvarlig  Og til alle de fantastiske jentene på det lilla laget for all støtte og motivasjon i alle disse ukene  Jeg hadde ikke kommet til semifinalen uten dere!!
 
Så utrolig koselig at dere synes det
Takker også Happygirl for en flot sammensetning av laget
 
Hvordan går det? 
Ble plutselig veldig stille her inne 

Jeg fikk omgangssyken på tirsdag, så har ikke vært i form! På do HELE tiden.... Men, flott måte å slanke seg på da! Hehe  Ser ut til at jeg skal nå målet mitt for slankekrigen likevel  Så det er ingenting som er så vondt at det ikke er godt for noe emoticon
 
Kjenner jeg klør etter å oppdatere tickeren min... Men kan jo hende jeg går opp igjen til mandag om jeg blir bra igjen iløpet av helga...
Gler meg til å kunne veie en annen dag enn mandag, når krigen er over emoticon
 
He he, tror nok vekta blir litt mere reel på mandag ja. Men greit å få litt hjelp og :-)

Går greit her, hatt et par utskjeinger, men pyttsann
 
Ja, over 2 kg ned da, så skal nok greie å holde på et av de kiloene iallefall! ;)
Men får se.... En vet jo aldri ;p
Hadde igrunn planer om å skeie litt ut jeg også denne uken, men så ble jeg sjuk + semifinalen så får holde meg litt til... Neste uke, om jeg ikke når finalen kanskje ;) Jeg har jo uansett ikke sjanse til å ta igjen 12% så....
 
Heisan..

Ikke bare bare ninoz, men som du sier ingenting er så vondt at det ikke er godt for noe..=) Håper du har kommet deg igjen. Blir spennende på mandag. 

Har selv hatt det ganske så hektis denne uken. Mann er avgårde på jobb og jeg har prøvd å få fikset litt i hus..
 Når katten er borte danser musen på borde 
Er ikke her til å motsi meg da.

Helgen blir minst like hektisk, skal å hilse på det sprell nye tantebarnet. Også har jeg lovet jenten vår en langtur ut med piknik..

Ønsker dere en riktig god helg jenter.. 
 
Hm fikk lyst til å ta en tur i skauen lage bål og grille pølser jeg, hm tror det blir det jeg :-)

Ha en flott lørdag folkens
 
Har kommet meg ganske bra, men magen er ikke helt stabil på dagtid enda.... Siste dagene har jeg følt meg nesten helt frisk fra sånn i 14-tiden! Så det går greit så lenge jeg ikke skal på jobb før på kvelden :)
Blir spennende på mandag ja ;) Vi skal jo ha bursdagsfeiring her i morgen, men jeg kommer nok ikke til å klare å spise så mye som jeg kanskje hadde gjort om jeg hadde vært helt frisk så det er jo positivt :)

Du får kose deg så masse med "mannefri"  Hehe... Og gratulerer så mye med tantebarnet 
 
Back
Topp