LILLA LAG, SLANKEKRIGEN

Begynte slankinga med 3siffer jeg også moonstar, men ja nå er jeg på åttitallet ;-)
 
God morgon LILLA LAG

Hvordan var første dagen jenter i slankekrigen ? Håper det gikk bra med alle sammen ! Vist ikke er det nå en ny dag full av nye muligheter !

Her gikk dagen ganske bra vil jeg si , men oppdaget litt sent på kvelden at jeg hadde spist for lite ... så måte nesten spise en litt sen kveldsmat slik at jeg fikk ok mengde mat ...

Merker at kropp og hode fortsatt er i feriemodus , men ikke noe godtesug lenger ! Ikke rart at det er feriemodus ennda siden siste ferieuken i hjemmet her begynner allerede til torsdagen , så blir nok borte litt fra 01 - 11 september men vekten kommer til mandagen vil selvfølgig ikke svikte laget mitt !

Så planen er klare her fult fokus fra 12.09 og da er det bare ... 15 uker til jul

Ønsker alle LILLA JENTENE en super flott dag ! ! !
 
Hei alle sammen...

her startet dagen kl 6:30 da mini fant ut at natta var slutt.

Så nå har eg fått i meg frokost, trent og dusjet.. Har til og med vært ute å handlet og kl er berre 10:30 så nå er det snart et mellom måltid og legge mini til å hvile.

Så får eg se om eg tar meg en tur på styrke trening i kveld eller en jogge tur.
 
God morgen..

Denne uken begynte ikke så bra. Har en liten en som har hatt kolikksmerter i 2 dager, en mann som er vekke i 10 dager og en datter på 5 som føler seg urettferdig behandlet pga. lillebror tar opp mye tid. Håper på en bedre dag i dag så jeg får trent litt, ikke bare trilleturer..  
 
1 stk joggetur unnagjort! 
5,4 km på 45 minutter. Nå gjenstår det bare å gjennomføre litt raskere for hver gang! 
 
God dag folkens. Litt travel morgen her, så ikke fått vært inne her før nå.
Dagen i går gikk veldig bra, men ble litt mye trening så kroppen krangla litt da jeg la meg. Men er bedre i dag. Jeg instruerer jo på treningsenteret her, så skal ha styrke i kveld, det blir litt hardt når enn er støl, men men alt går når enn må  
Anbefeler skyr om dere liker den, mye protein, lite karbohydrater og nesten ingen fett, går du på ketolyse, så bare blander du inn litt cocosa og den er perfekt, hjelpe mye om enn er små sulten på kvelden f.eks.
 
Lucillen- så utrolig bra at godtesuge er borte, og håper du får en fin ferie :-)

Hot mama- Ja disse ungen kan det å begynne tidlig :-) Men er jo mye enn får gjort i løået av dagen da :-) Flott at du har fått trent alt :-)

Lykke T2- uff kolikk er forferdelig. Og trilletur er ikke bare bare det da, er mosjon det også. Håper lillebror blir i magen og storesøster fornøyd med sitvasjonen :-)

shamRock- så flott at du har fått deg en joggetur. Ei halv mil er jaggu bra det :-)

 
Dagen igår gikk igrunn ganske så bra :)

Idag = mindre bra... Vi hadde avslutning for ei på jobben idag.. Med is, non-stop, peanøtter og godis! Ja,det ble litt på meg og! 

MEN har mange dager enda på å ta det igjen! :) Har vært ute og gått litt idag, men ikke ordentlig gåtur.. 

Må si jeg ble overrasket over å lese ElisabetR sitt innlegg! Hvor de skal få til nettmøter, gevinster og omtale om slankekrigen! Det er jo så kult!

Håper det gir en ekstra kick til alle sammen!! :) :) 
 
Åherremin! Jeg leita og leita inne på slankeforumet og fant ikke lilla slanketråden.
Trodde det hadde skjedd noe vanvittig til krangling eller noe og at alle tråder var sletta. Men, så slo pæra inn da jeg leste et innlegg av ei anna ei som var like fortvila.
Hoho, jeg fant dere!

I morgen begynner grete roede kurs på meg. Det er jeg spent på!!
Så flinke dere har vært og trent i dag!
 
Så kjempe kjekt at slankekrigen blir lagt merke til !

Første lurte jeg nesten på hva som hadde skjedd , men oppedaget etter hvert alt .

Håper dette gir alle i slankekrigen det lille ekstra å holde ut hele veien ! Kjempe motivasjon ! Håper denne høsten og denne krigen blir virkelig noe å huske ...

Jeg gleder meg ennda mer nå ! Må bare ... bli ferdig med siste ferieuken neste uke , så er jeg 110 % klar fra 12.09 ! Jeg skal ikke skuffe noen selv om jeg har ferie og jeg skal gjøre en god innsats for det lilla jentene ! Sa til min kjære i dag at jeg ønsker flere lange fjellturer neste uke ... I fjord høst la vi ut på flere slike turer . Jeg digger høsten er sååå mye fint å se i naturen og det hjelper når " vinter smertene " i kroppen setter inn !

Jeg mååå bare skryte kjempe masse av dere LILLA JENTER synes dere er sååå kjempe flinke alle sammen , alle gjør sitt beste ut av hver situasjon ! ! ! Kjempe bra ! ! !

Får husk er dagen ikke helt som forventet , så kommer det snart en ny full av nye muligheter !
 
Da er jeg hjemme fra styrketreninga, hadde jeg ikke vært trener hadde jeg dratt hjem, var tungt i dag ja :-( Ja ja. Har blitt intervjuet av bv om krigen, så dette blir jaggu gøy :-)
 
Kjempe bra innsats Hege og Chris !
 
Heisann jenter. God morgen :-)
Hva skal dere i dag da? Jeg skal snart på harrytur da vi mangler kjøtt, brus til gubben og sånn. I kveld skal jeg og hun andre treneren ha latindans, he he det blir artig.
 
God morgen..

I dag begynte dagen kl. 7.30 med en trilletur på 45min.rask gange. Så hjem og spise en deilig omelett med sopp og spinat til frokost. Nå venter jeg til Lillemann skal sovne så er det frem med rockeringen  20 min og litt styrke. Litt lunsj og så blir det 45min trilletur igjen for å hente storesøster i barnehagen igjen.. Kjempe deilig =)

Ha en fin dag alle sammen..

Ps. Blir veldig glad for sunne middags og snaks tips
 
Da stikker jeg snart på første kurskveld på grete roede. Grugleder meg!
Men, det trengs en forandring så jeg får komme meg i veien.
Fryktelig hodepine i dag da, og har frøset i hele dag. TYPISK om jeg skal bli syk nå.
Ettersom jeg må vente litt på bussen etter kurset tenker jeg det blir en gåtur på meg i det minste


 
Lykke til på kurs, miss Hormontroll!:-)

Det går veldig bra med meg, bare hverdagen er litt stress akkurat nå. Vanskelig å få til å spise uten at det blir for langt i mellom måltidene, og jeg har ikke fått tid til å gå over hva jeg kan spise. Men i morra kommer jeg nok til å få litt tid til det. Jeg har null søtsug, heldigvis!:-)

Jeg har en egen slankekrigblogg hvis dere vil lese der: Rosa sin slankekrig
 
Miss Hormontroll: nå er jeg spent! Hvordan gikk det på første kurskveld i dag? 

Her har det gått veldig bra foreløpig. I dag har jeg ikke trent noe annet enn at jeg driver og venner meg til rockeringen igjen, så i dag ble det 12 minutter rocking. I morra går jeg for 15 minutter, og da skal jeg jogge også! 

Er spent på helga, da gubben reiser bort, og jeg syns det er vanskeligere å styre unna godtesuget. Men jeg og lillegutt skal ha skikkelig kvalitetstid (forhåpentligvis med litt fysisk aktivitet), og på kveldene skal jeg parkere meg i sofaen med pensum-litteratur, PCen, og oppskåret frukt! 
 
Det gikk bra!
Veldig engasjert kursleder så dette kan bli bra! :)
Så i morgen er det opp og måle armer og bein. Så har jeg lekse til neste uke. Foruten å spise rett, bør jeg helst ha 7 trimpoeng til neste uke. 3 av de får jeg på zumba i morgen. Så da skal hvertfall ikke 4 trimpoeng til være vanskelig å få til innen neste onsdag.

Nå er jeg dødstrøtt, skal bli deilig å sove litt :)

Sov godt lillajenter!

 
GOD MORGON LILLA JENTER

Jeg mååå bare skrytte kjempe masse av dere - dere er super flinke alle sammen ! ! !

Her går det helt etter planen . Selv om jeg egentlig kunne tenkt meg å spise opp ... hele kjøleskapet ... i går , men alt gikk etter planen og ingen ting skjedde som ikke skulle skje ! Hehe . Nå står den siste ferieuken snart for tur her i hjemmet . Kunne egentlig tenkt meg at den uken ikke kom nå , men får bare ta den utfordringen som den kommer ... Men da er det bare å glede seg til det 15 harde ukene frem til jul når jeg er tilbake 12.09 og da skal jeg virkelig gi 110 % ! Planene er klare jeg mååå spise mer gjennom dagen og jeg må begynne med trening . Får tok en tur på vekten i dag og den visste verken pluss eller minus , så må gjøre en god innsats i helgen .

ØNSKER ALLE LILLA JENTENE EN FLOTT DAG , EN SUPER HELG , EN FANTASTISK NESTE UKE OG MASSE LYKKE ØNSKNINGER PÅ VEIEN TIL MANDAGEN OG VEIINGEN ! ! ! ! ! !



 

HEIA LILLA JENTER , HEIA LILLA LAG 
 
Back
Topp