LILLA LAG, SLANKEKRIGEN

God morgen jenter..
Fjellturen har måtte utgå i helgen, her har det regnet sidelengs siden fredagskveld..
Men i dag er det "opplett" om man kan kalle det det. Så blir 5km rask gange/lett jogg med vogn i dag..
 Godt vi Bergensere er vanntett sier no bare eg.
Ha en fortreffelig søndag alle sammen.
Gleder meg stort til å se hva vi har klart å utrette denne uken..
 
Skal snart på jobben, skal lære litt mere om å få inn nye treningsmedlemmer på pcn og lage nøklekort til dem. Er greit å slippe å heletiden måtte si at nei da må jeg snakke med sjefen.
Ha en flott søndag og masse lykke til med veiinga i morgen :-)
 
Lykke til med veiinga i morgen!
Jeg sender deg melding Hege og chris, fordi at jeg frykter jeg ikke er hjemme før 19. Så skal lagre nummeret ditt nå :)
Fint om du hadde gidda bekrefta at du har mottatt den i morgen :)

Ha ei fin natt og en fin mandag!
 
Svarer selvsagt på sms :-) Ha en flott dag alle sammen.

Her var det ned 1.2kg, så redselen var unødvendig :-)
 
Ser at det er blitt jobbet hart denne uken.. 

Er super fornøyd med eget resultat, men tror det har noe med at jeg har vært meget bevist på hva jeg har puttet i snuten =) og at jeg ikke har hatt tid til å spise særlig mye =(  
Så denne uken bør jeg vel tilstrebe å få i meg flere måltid. 

Vil anbefale alle som jogger å gjøre det med runkeeper.com Kjekt med at man kan legge inn løypen man løper og se hvor lang den er og hva du forbrenner på turen. Den ragner ut selv om det er kupert, flatt eller ulent tereng for deg 

Gleder meg til å høre det endelig resultatet i morgen.
Er kjempe stolt av hele det lilla laget.

Ha en fortsatt fin dag alle sammen..



 
Hege og Chris: Så bra at du uroet deg unødig ;)
Lykke-t2: Det er vel i kveld vi får resultatet? :)

Flott jobbet alle sammen :) Ser ut til å bli et bra lag resultat 

Er selv ekstra fornøyd med å komme under 80 kg - igjen ;) Dette er 3. gangen jeg bikker under, så jeg satser på at alle gode ting er 3 og at vekten min aldri begynner med 8 igjen ;)
 
Har oppdatert innlegget mitt. 
 
Hadde gått ned 1,7 kg!!! Er så glad!:-D

Har ikke hatt nett i helga, så har hverken fått skrevet her eller på bloggen, men merka at jeg hadde gått ned fordi jeg endelig passa i en før-gravid-bukse i helga. Og det er alt takket være dere. Hadde veldig lyst til å spise masse godteri, men tenkte at det kunne jeg ikke pga laget, så mitt lørdagsgodt ble et eple!:p

Kjempegøy å se minus på alle dere andre her også!:-D
 
Bra jobba alle sammen!

Jeg er igrunn strålende fornøyd med mitt resultat, pga kun 1 treningstur denne uka! 

På torsdag reiser jeg på fjellet, og kommer hjem på søndag kveld! Gleder meg veldig! Blir litt kos da, men vi er også ute å går turer to ganger daglig! Så trim blir det også :) 

Spennende i kveld når jeg får resultatene fra alle :)
 
Da har alle oppdatert og jeg har sendt resultatet til sjefen ;-) Må på trening nå, så oppdaterer hele hovedinnlegget senere i kveld. Kjempestolt av dere alle sammen :-)
 
HURRA!! Så flinke vi er!!
I dag skulle jeg vært på zumba, men kom sent hjem fra jobb, og har massevis av ting jeg må få fiksa til i morgen. Så her er det bare å sette i gang med tusen og tredve prosjekt.
Men, titter innom senere i kveld for å se resultatene

 
Ja, gratulerer til oss alle!


Veldig glad jeg kom på det lilla laget, det er så motiverende!:-) Tusen takk dere!
 
HIGH FIVE!!

 
Gratulerer til oss 
Kjempebra jobba alle sammen! Vi har gått ned 1 kg i snitt :) 
God ny slanke-uke alle sammen!
 
Hurra for oss!! 
Kjempestolt av hele det lilla laget, da var 1 seier i boks, så nå gjenstår det bare 9 stykker! Keep it up! 

I dag har jeg hatt en laaaang dag på jobb.. guttungen ble syk i går, og holdt oss våkne halve natta.. Og da jeg kom hjem helt utslitt kom jeg plutselig på at jeg hadde takka ja til å være med på sminkeparty hos svigermor! Men jeg kom meg gjennom det på et vis (uten å røre de fristende bakverkene! ), og jeg kjøpte meg til og med en rensekur som jeg gleder meg til å prøve. 
 
ShamRock: Hvilken rensekur har du kjøpt? :) Må få høre hvordan den var når du har prøvd :)
 


ninoz skrev:
ShamRock: Hvilken rensekur har du kjøpt? :) Må få høre hvordan den var når du har prøvd :)


http://www.cosmopharmas.com/produkter/833-Super-Dren-Depura-Papaya-500ml

Jeg har aldri hatt helt trua på rensekurer, spesielt når det står på pakken at man i tillegg til å bruke rensekuren skal drikke 8 liter vann om dagen, spise bare frukt, holde seg unna alkohol og trene masse, for da tenker jeg at selve kuren de har kjøpt ikke spiller så stor rolle.. 
Så da jeg spurte selgeren om det, og hun sa at jeg kunne spise akkurat hva jeg ville; virkningen var den samme, ble jeg litt nysgjerrig.
Det er mye mulig at det har lite for seg, og at jeg bare har kasta bort penger, men kanskje det fungerer og jeg blir hekta? 
 
Back
Topp