LILLA LAG, SLANKEKRIGEN

Jeg har ikke fått trena noe denne uka,men har likevel vært ganske så flink med kostholdet!
Har igjen kommet inn i rutinen med å spise kveldsmat!

Jeg er en liten snikveier (eller ganske stor da), og vekta er foreløpig ganske snill :) 

Nå gjelder det bare å ikke hive innpå i helga, slik at vekta holder seg til mandag! 
 
Så bra at kurslederen er gira, da smitter det og det er mye enklere å fullføre.

Helt enig, skikkelig flinke jenter på dette laget. Du kan jo kose deg med god mat og litt annet på ferien, er jo bare å være i aktivitet så går det bra :-)

Her har jeg ikke turt å snik veie meg, vekta og jeg er ikke enig etter ferien, har trent mye, spist bra, men fortsatt så rikka den seg ikke. Så håper den har gjort det innen mandag :-)

Men jeg tok en muskel på zumbatreninga i går, det er helt sinnsykt vondt, så vet ikke hvordan jeg skal klare å ha styrketreningen i kveld. Men skal gudsjelov til fysio i dag, så håper virkelig hun kan hjelpe meg.

Ha en flott dag alle sammenemoticon
 
Jeg elsker den nye vekten min ;) Er greit å kunne se BMI, fettprosent og vannprosent bare ved å veie seg.... Flink å snikveie jeg også, og det går riktig vei iallefall :)
 
Hege og chris; Huff, det hørtes ikke noe godt ut! Lykke til hos fysio, håper det går fort over! :)

ninoz: Hvor har du kjøpt den vekta hen? Og pris? *me want*
 
Kjøpte den på Elkjøp til 599,- la ut en link til den på et tidligere innlegg her :)
De har den på flust.no også til 495,- men frakt koster nærmere 100 kr så da blei ikke den så mye billigere der likevel... Men om en kjøper flere ting så lønner jo det seg ;)
Og en får bruke trumf poeng så da blir jo den "gratis" ;)
 
Har spist greit i dag, men sliter forferdelig med matlysten. Har stått foran komfyren og laga kyllingwok, og i det minuttet maten kom på bordet ble jeg kvalm bare av tanken.
Smakte selvfølgelig, men måtte bare bytte ut middagsmat med noen skiver i stedenfor
Så jeg får prøve å finne noen nye oppskrifter og se om jeg får igjen matlysten.
I dag kjøpte jeg inn spelt mel, som jeg tenkte å bruke til pizzabunn i morgen.
Noen som har oppskrift på en god, men grov pizzabunn?
Så blir det hermetiserte tomater som saus, med karbonadedeig, litt mais, litt champignon, litt vårløk og litt løk. Og vitahjertego raspet ost. Kurslederen mente at det var bare og steike ferdig pizzaen nesten helt ferdig, for så å ha på ost og steike i fem minutter.
Så det testes i morgen.

I kveld bærer det avgårde en time på zumba, er kjempe sliten nå. Men antar blir bedre når jeg kommer i gang

Uff, håper det kommer seg fort Hege og chris!!

Så gøy med ny vekt ninoz! :)

Så bra at det går riktig vei Happygirl84! :)

lucillen, vi har heldigvis noen dager igjen til mandag! :D
 
Tja hjalp litt å være hos fysio, men veldig vondt fortsatt. Men måtte jo holde treninga, så er imponert over hva jeg klarte alikevel .-)

Uff ja matlyst er ikke enkelt. Yoghurt, nøtter og slik hjelper på kalloriene.
 


Hege og Chris skrev:
Tja hjalp litt å være hos fysio, men veldig vondt fortsatt. Men måtte jo holde treninga, så er imponert over hva jeg klarte alikevel .-)

Uff ja matlyst er ikke enkelt. Yoghurt, nøtter og slik hjelper på kalloriene.


Du motiverer!
Trener når du har veldig vondt, og har like godt humør!

Nå har jeg vært en time på zumba. Med vekter i dag, det var gøy
Nå blir det dusj,kveldsmat og masse vann!

 
Haha, jeg elsker at når jeg logger inn på Slankekrigen-forumet ser jeg at det er 4 "brukere som ser på dette forumet". Og alle er fra Lilla Lag! Engasjert gjeng!! 

Nå har jeg jogga min vanlige runde på 5,4 km. Har begynt å pushe meg litt nå, og klarte å gjennomføre på 42:59 i dag, 2 minutter raskere enn forrige gang! Og rocka i 16 min etterpå! 

Den vekta hørtes genial ut, ninoz, den skal på ønskelista mi til jul! 
Ha en fortreffelig helg, lilla-jenter! Blir spennende med første veiing på mandag! 
 


ShamRock skrev:
Haha, jeg elsker at når jeg logger inn på Slankekrigen-forumet ser jeg at det er 4 "brukere som ser på dette forumet". Og alle er fra Lilla Lag! Engasjert gjeng!! 

Nå har jeg jogga min vanlige runde på 5,4 km. Har begynt å pushe meg litt nå, og klarte å gjennomføre på 42:59 i dag, 2 minutter raskere enn forrige gang! Og rocka i 16 min etterpå! 

Den vekta hørtes genial ut, ninoz, den skal på ønskelista mi til jul! 
Ha en fortreffelig helg, lilla-jenter! Blir spennende med første veiing på mandag! 

Så utrolig flink du er!

 
Tror jeg har fått satt sammen et veldig bra team her altså :) :) 

Dere er knallflinke!! 

Ønsker dere alle en veldig fin helg! Selv skal jeg jobbe hele helga, men jeg får nok kommet meg innom her seh :) 

Gleder meg veldig, og er veldig spent på mandagens veiing!!
 
Takk, he he ja vil man ned i vekt så vil man ned i vekt
Synes alle her er flinke, skikkelig motiverte, så ja vi er en flott gjeng :-)

Ha en flott dag alle sammen.
Jeg skal strax avgårde på sirkeltrening.
 
Heisan LILLA Jenter..

Blir super motivert når jeg leser innleggene deres. Og gleder meg til å se resultatene på mandag.
Selv har jeg prøvd så godt jeg kan denne uken etter forholdene. Men i helgen er det andre boller. Min mann kommer hjem i dag så det blir minst en fjelltur og en joggetur på denne jenten i helgen.. GLEDE.. Skal bli godt å få kjørt seg ut litt fysisk også...

Ønsker dere alle en riktig god helg..

 
I dag har appetitten vært litt mer på plass.
Snikveide meg i morges og jeg er litt forundra, enten har det skjedd store ting på 4(!) dager eller så tuller vekta med meg.
I kveld tenkte jeg derimot å unne meg noen frimerker i form av en liten sjokolade. OÆ!
Men, fått streng beskjed av kursleder at vi SKAL bruke frimerkene og at vi så skal skrive opp hva vi brukte de på. Sikkert som en form for bevistgjøring.

Riktig god helg lilla jenter!
Gleder meg like mye hver dag for å sjekke om dere har skrevet noe nytt
 
Spennende å se vekta da :-) Jeg føler ikke at dette går bra, gjør jo alt rett, men føler liksom at vekta ikke har rikka seg, så gruer meg til mandag jeg.
Synes dere jentene er kjempeflinke, heia lille lag :-)
 
Beklager at eg har vært lite her inne den siste uka..

har hat 2 syke unger, så trening har det blitt lite av og begynner å få vondt i halsen og forkjølet eg også.

Men har vært flink med maten, så eg håper dette holder til veiinga på mandag.

ha ei  fortsatt gold helg lilla jenter, nå stikker eg på jobb.
 
Uff, god bedring til deg og dine hot mama!
 


Miss Hormontroll skrev:
Uff, god bedring til deg og dine hot mama!



Her har jeg niesa mi på besøk hun er 6uker yngre enn sønnen min. Så nå har jeg i grunn tvillinger på 4år her he he. Skal snart lage noe god mat, spagetti og kjøttsaus(squash spagetti på meg da) Så kl 18 skal vi på kino å se smurfene. Blir en koselig dag :-)
 
Idag er det siste innspurt,damer!!

I morra gjelder det! 
Jeg må virkelig være sterk idag, for å få et godt resultat i morra! Igår kom jeg meg endelig ut på tur, første denne uka! Rekker ikke idag, for jeg må rydde 2.etg før jeg skal på jobb! 

Men skal være flink med maten på jobb idag hvertfall! Har en 0.5 l cola stående på jobben fra igår! Skal prøve å ikke åpne den, og heller ta den med hjem så gubben kan ha den med på jobb i morra! 

Håper alle sammen er flinke og oppdaterer i morra da! Og at alle på alle laga er like flinke!

Jeg er veldig spent :) 
 
Kos deg på jobb i dag, Happygirl84! 

Jeg var ikke så flink som jeg burde vært i går, hovedsakelig fordi jeg ikke hadde lagt en plan for hva jeg skulle spise i går, så det ble litt enkel mat "on-the-go" mens vi var på farten. Men i dag er det full skjerpings! 
Været her er ikke akkurat noe å skryte av, så i dag blir det innedag med lillegutt. Skal prøve å lese så mye som mulig, og når gubben kommer hjem i kveld får jeg se om været har blitt såpass bra at jeg kan komme meg ut på en liten gå-/joggetur. 
Hva skal dere andre lilledamer i dag da? 
 
Back
Topp