Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk for det! Kjennes bedre ut alleredeLykke til på mandag! Og håper hodepine er bedre idag
Huff ja, jeg ble så fortvila og sint, følte meg jo lurt rett og slett. Så det var veldig godt de ordnet opp uten mye styrSå godt de ordnet opp feilen i vogndelene kjapt! Da er forhåpentligvis drømmevogna straks klar for bruk
Håper alt går bra hos sykehuset på mandag!
Spent på hvilken vogn det ble?26+3
Generell oppdatering
Litta pust i sofaen før en går videre til senga. Merker at jeg blir fortere sliten, og jeg kan ikke pushe meg for hardt på jobb gjennom desember. Da går jeg på en smell, og det orker jeg ikke
Har hatt vondt i hodet siden i dag tidlig, holdt meg unna Paracet til en halvtime før jeg var ferdig på jobb, da klarte jeg ikke mer. Krysser fingra for at det er bedre i morgen.
Vogn ble kjøpt på tilbud i black week perioden, den kom i hus tidligere denne uken og da oppdaget jeg at understell og seatpack ikke passer sammen. Vognbagen passer heller ikke i adapterne som gjør den høyere… Viser seg at IT avdelingen hadde satt sammen feil pakkedeal, så vi får de rette delene til uka tenker jeg! Jeg ble så sint og følte meg så lurt da jeg oppdaget at bag og seatpack var fra 2020, og dermed ikke passet 2022 understellet. Men nå er det i orden og de har sendt nye deler. Tror ikke de var oppmerksomme på det før jeg sendte Mail.
Det at jeg kanskje har svangerskapsdiabetes har jeg ikke orket å ta helt stilling til enda. Har time på sykehuset på mandag, så jeg har bestemt meg for å ta det derfra.
I kveld bar jeg opp den ene juleesken med pynt (vi har ikke så mye mer enn det, har en liten eske til bare) og fikk hengt opp julestjerne i kjøkkenvindu og satt en liten nissefar med gavesekk ved siden av julestjerne blomsten Satt frem adventslysene også. Pakkekalenderen til mini er nesten klar, klar for de første dagene hvertfall Nei, nå bærer det rett i seng. Merker at det er på tide når hver minste lille ting er vanvittig irriterende. Det går fint med meg altså, nå er jeg bare trøtt og sliten
Det ble Cybex E-Priam i Mirage GreySpent på hvilken vogn det ble?
Så irriterende med feil-levering! Godt de fikser opp i det og forhåpentligvis kommer det fort26+3
Generell oppdatering
Litta pust i sofaen før en går videre til senga. Merker at jeg blir fortere sliten, og jeg kan ikke pushe meg for hardt på jobb gjennom desember. Da går jeg på en smell, og det orker jeg ikke
Har hatt vondt i hodet siden i dag tidlig, holdt meg unna Paracet til en halvtime før jeg var ferdig på jobb, da klarte jeg ikke mer. Krysser fingra for at det er bedre i morgen.
Vogn ble kjøpt på tilbud i black week perioden, den kom i hus tidligere denne uken og da oppdaget jeg at understell og seatpack ikke passer sammen. Vognbagen passer heller ikke i adapterne som gjør den høyere… Viser seg at IT avdelingen hadde satt sammen feil pakkedeal, så vi får de rette delene til uka tenker jeg! Jeg ble så sint og følte meg så lurt da jeg oppdaget at bag og seatpack var fra 2020, og dermed ikke passet 2022 understellet. Men nå er det i orden og de har sendt nye deler. Tror ikke de var oppmerksomme på det før jeg sendte Mail.
Det at jeg kanskje har svangerskapsdiabetes har jeg ikke orket å ta helt stilling til enda. Har time på sykehuset på mandag, så jeg har bestemt meg for å ta det derfra.
I kveld bar jeg opp den ene juleesken med pynt (vi har ikke så mye mer enn det, har en liten eske til bare) og fikk hengt opp julestjerne i kjøkkenvindu og satt en liten nissefar med gavesekk ved siden av julestjerne blomsten Satt frem adventslysene også. Pakkekalenderen til mini er nesten klar, klar for de første dagene hvertfall Nei, nå bærer det rett i seng. Merker at det er på tide når hver minste lille ting er vanvittig irriterende. Det går fint med meg altså, nå er jeg bare trøtt og sliten
Ja, de var raske til å ordne opp uten noe styr eller kverulering da de først ble klar over feilen! Satte veldig pris på detSå irriterende med feil-levering! Godt de fikser opp i det og forhåpentligvis kommer det fort
Ville også bare si at det med svangerskapsdiabetesen ikke er noe å bekymre seg veldig for, om det viser seg at du har det, jeg hadde mild svangerskapsdiabetes i forrige svangerskap og det gikk veldig fint, de prøvde først å kontrollere det med kun kost, men jeg spiste allerede så sunt at da fikk jeg ketoner i urinen, så de satte meg på metformin og kunne spise normalt sunt med det. Og ingen problemer for baby verken før eller etter fødselen, så forhåpentligvis er det ikke noe problem for deg heller og de tok så godt vare på meg på sykehuset i forhold til det. Blir spennende å høre hva de sier til deg.
Det er også en gør-fin vogn da!! Hadde også lyst på den med første men da var den for dyr rett og slett..Ja, de var raske til å ordne opp uten noe styr eller kverulering da de først ble klar over feilen! Satte veldig pris på det
Åh så fint at du sier det, jeg er ikke sånn veldig bekymret da jeg har lest at det meste kan holdes i sjakk med kostholdet. Jeg spiser ikke direkte usunt, men det er absolutt plass til mer grønnsaker i dietten og mindre sjokolade så tenker jeg evt får beskjed om noe sånt.
Spent på hva jeg skal jeg, har fått time først til gyn.pol og diabetessykepleier etter det.. vet ikke helt hva jeg skal på gyn
Den er veldig dyr, selv om vi kjøpte på salg nå så er det fremdeles 15k liksom.. og da må vi ha solseil og myggnetting som ekstra, det følger ikke med Regntrekk følger med da hvertfall Vurderer å kjøpe ekstra hjul også som er litt større, men venter litt. Gleder meg til nye delene kommer og jeg kan teste ut vogna skikkeligDet er også en gør-fin vogn da!! Hadde også lyst på den med første men da var den for dyr rett og slett..
Hehe ja det er nok det første de kommer til å si, og det er jo ikke det at man ikke kan unne seg 1 liten sjokolade heller. Heldigvis så er ikke sv.dia. noe som er sånn akutt farlig, de brukte eeeevig lang tid på å utrede og bestemme når det gjaldt min, virket ikke akkurat som de stressa med det. Så går nok fint på gyn.pol kan det hende de vil ta ultralyd og vekstkontroll på fosteret, de tok mange ekstra på meg etter jeg fikk det påvist
Ikke sant... Bra ihvertfall regntrekk følger med! Ååå det er så gøy med ny vognDen er veldig dyr, selv om vi kjøpte på salg nå så er det fremdeles 15k liksom.. og da må vi ha solseil og myggnetting som ekstra, det følger ikke med Regntrekk følger med da hvertfall Vurderer å kjøpe ekstra hjul også som er litt større, men venter litt. Gleder meg til nye delene kommer og jeg kan teste ut vogna skikkelig
Føler og at de ikke tenker dette er noe akutt, er jo ikke sånn at jeg fikk time på dagen blir spennende å se! Jeg klager ikke på en ekstra ultralyd, men tror slettes ikke hun er for stor enda. Føler ikke magen har vokst merkverdig mye de siste ukene. Har kanskje ikke noe å si det da, men likevel Da skal jeg glede meg til å forhåpentligvis få se på lillemor en gang til
Vi storkoser oss! Lillegutt er blitt 9 mnd, og er en hærlig krabat! Åler seg fremover, klapper, vinker og danser, har fått et par tenner og er så "med". Mammahjertet gråter av at det snart er jobb igjen! Jeg har sååååå lyst til å sette i gang prøvingen på nr to, men tiden er ikke der helt enda.Takk for tips nå har jeg handla stellebag da, men med skulderreim tror jeg det skal gå fint gjorde det med første, også får vi bytte om ikke
Håper alt står bra til med dere
Ååh så koselig!! 9 mnd ja, herregud tiden flyr avgårde! Fantastisk å høre det går så fint. Blir spennende å prøve på nr to etterhvert, gleder meg allerede til å følge din neste reiseVi storkoser oss! Lillegutt er blitt 9 mnd, og er en hærlig krabat! Åler seg fremover, klapper, vinker og danser, har fått et par tenner og er så "med". Mammahjertet gråter av at det snart er jobb igjen! Jeg har sååååå lyst til å sette i gang prøvingen på nr to, men tiden er ikke der helt enda.
Og forresten, svangerskapsdiabetes er null stress. Du måler blodsukker, har tidenes beste grunn til å spise sunnere og skulle ting gå helt skeis får du medisiner, enten metformin eller insulin. Jeg fikk metformin, og slet litt med høyt blodsukker uten at det påvirket babyen vektmessig. Jeg ble jo satt i gang, og han kom akkurat tre uker før termin og var bare 2,5k.
Jeg skjønner ikke helt hvor tiden er blitt avTenk at du er 27 uker allerede! Husker det som en veldig fin tid masse lykke til videre med skatten i magen
Vet du, tiden har altså gått så fort, og nå er jeg snart 30 uker på vei! Helt sykt!Her går det unna! 3 trimester allerede
Kjedelig med sv diabetes.. men det ordner deg nok det også, en vanesak. Håper du får en fin fødsel selvom flott hun følger kurven sin iallefall
Usj ja, det var litt dritt å få enda en ting å tenke på.. i et svakt øyeblikk ville jeg bare sykmelde meg og være hjemme resten av tiden for å sikre gode måltider ofte nok og mosjon, men jeg står i det så godt jeg kan ut desember så får vi se Lillemor er veldig aktiv, kan ikke huske storebror var så ivrig! Men det er mest morsomt og koselig syns jegÅå, så kjedelig med svangerskapsdiabetes. Men godt du fikk god oppfølging og at det ble fanget opp. Håper du slipper insulin
Men så stas at frøkna er aktiv og trives