Lil_Sol sin reise til barn nr 2 (født)❤️

5+1

Jeg hadde ikke tenkt å skrive noe om det her, fordi det er litt teit og usannsynlig, men jeg må!

Du vet når du har en følelse av noe? Av at noe kommer til å skje? At man har gutt eller jente i magen? Vel… Tanken «tvillinger» datt bare ned i hodet mitt, og jeg tenkte at jeg er nok litt påvirket av at det er piiiittelitt større sjans for det når man får hjelp til å bli gravid, men også fordi jeg syns hcg steg så raskt og testene var jo ganske tydelige.

Også tenkte jeg egentlig ikke mer på det, før nå. Bestemor ringte meg og spurte hvordan det gikk å se på vogn i går, og jeg sa det gikk fint og at jeg ikke har kjøpt noe da fordi jeg syns det er tidlig. Da sier hun «ja, jeg tror du får vente litt. Det er to der» :bag: Jeg får meg ikke til å tro det, egentlig, men jeg klarer ikke slippe det heller, så jeg forbereder meg litt mentalt på at okei, kanskje kommer to, men det er selvsagt bare fint om det kun er en også. Blir ikke skuffet over verken det ene eller det andre.

Men er det ikke rart? Denne følelsen? Jo, det syns jeg:hilarious:
Alt for spennende :hilarious: når var tul?

Ååh så lenge til UL da :p Men det KAN jo hende!
Jeg har alltids hatt litt lyst på tvillinger; men jeg kjenner jeg hadde dødd på meg om jeg fikk det NÅ. :P
heldigvis bare en i magen for denne gang..!

5+1

Jeg hadde ikke tenkt å skrive noe om det her, fordi det er litt teit og usannsynlig, men jeg må!

Du vet når du har en følelse av noe? Av at noe kommer til å skje? At man har gutt eller jente i magen? Vel… Tanken «tvillinger» datt bare ned i hodet mitt, og jeg tenkte at jeg er nok litt påvirket av at det er piiiittelitt større sjans for det når man får hjelp til å bli gravid, men også fordi jeg syns hcg steg så raskt og testene var jo ganske tydelige.

Også tenkte jeg egentlig ikke mer på det, før nå. Bestemor ringte meg og spurte hvordan det gikk å se på vogn i går, og jeg sa det gikk fint og at jeg ikke har kjøpt noe da fordi jeg syns det er tidlig. Da sier hun «ja, jeg tror du får vente litt. Det er to der» :bag: Jeg får meg ikke til å tro det, egentlig, men jeg klarer ikke slippe det heller, så jeg forbereder meg litt mentalt på at okei, kanskje kommer to, men det er selvsagt bare fint om det kun er en også. Blir ikke skuffet over verken det ene eller det andre.

Men er det ikke rart? Denne følelsen? Jo, det syns jeg:hilarious:
Blir jo veldig spennende å se på TUL da! Morsomt at både du og bestemoren din har hatt samme magefølelse!:)
Jeg hadde samme magefølelse om meg selv, for hcg-nivået mitt økte også kraftig og var veldig høyt, men er bare én liten gutt inni magehuset :p

Tenk om du får tvillinger ? ❤️❤️ spennende :)
Lykke til videre på reisen din ❤️❤️

5+5

Snart enda en ny uke :woot: og bare 14 dager til ul!!:bag:

Symptomene er de samme, men kvalmen er litt mer fremtredende. Ikke oppkast enda, heldigvis. Kvalm når jeg er sulten, og hvis jeg anstrenger meg. Verst om disse er kombinert og til vanlig er de det hver eneste dag. Så her må det gjøres endringer. Cola i kjøleskapet til enhver tid og ellers spise FØR jeg blir sulten. Agurk smaker ikke spesielt godt lenger heller, og jeg er fortsatt generelt matlei. Nå er jeg lei av mozarellasticks og nudler også!! Har egentlig ikke lyst på noenting.

Håper TUL går bra, det trenger jeg nå. Min «gammeltante» døde i går av kreften, og det er selvsagt veldig tungt og rart. Prøver å la hverdagen gå som normalt, men i går satt naturlig nok tårene veldig løst. Da er det greit å være på jobb så man må tvinge seg til litt avstand. Kan jeg heller ta det innover meg når jeg er hjemme.

Så.. fortsatt er jeg egentlig ikke veldig bekymret for at dette ikke går rette veien. Det føles jo sånn, at det skal gå bra. Ingen dårlig følelse, og det er godt. Slaget kan vel komme likevel. Prøver å heller nyte det. Jeg er om mulig enda mer trøtt nå enn forrige uke, og tror det vil fortsette sånn et par uker til.

Åh, på mandag skal jeg jo til legen også! Og helsestasjonen har jeg helt glemt å ringe. Herregud. Jeg kan ringe nå. Huff:dead:

Håper du fikk ringt HS i går ❤️ greit å ha alt i orden

Håper du fikk ringt HS i går ❤️ greit å ha alt i orden
Rakk ikke, telefontid fra 10-11 og 13-14, litt lite vindu når jeg har så mye på jobb at jeg ikke får gått ifra.. Håper å rekke i dag eller over helga.:Heartred
Skal spise nå før jeg blir skikkelig dårlig, også skal jeg ringe og høre om jeg får flyttet TUL til uka som kommer heller slik at jeg kan delta i begravelse

Rakk ikke, telefontid fra 10-11 og 13-14, litt lite vindu når jeg har så mye på jobb at jeg ikke får gått ifra.. Håper å rekke i dag eller over helga.:Heartred
Skal spise nå før jeg blir skikkelig dårlig, også skal jeg ringe og høre om jeg får flyttet TUL til uka som kommer heller slik at jeg kan delta i begravelse

Hater sånne telefontider.. er faktisk litt umenneskelig:p

Ligger ikke ute noe på siden til kommunen. Kjempeflott

Seriøst. Det ville jeg sendt en mail til kommunen om. At det er umulig å få tak i helsestasjonen, og at du etterspør tydelig mail adresse på hjemmesiden deres, dersom de ikke heller kan øke telefontidene. 2 timer telefontid hver dag er ikke Holdbart.

Seriøst. Det ville jeg sendt en mail til kommunen om. At det er umulig å få tak i helsestasjonen, og at du etterspør tydelig mail adresse på hjemmesiden deres, dersom de ikke heller kan øke telefontidene. 2 timer telefontid hver dag er ikke Holdbart.
Jeg gjorde som du sa, og sendte Mail til kommunen! Satser på det når frem over helgen. Fikk ringt sykehuset da og flyttet ul, men bare en dag frem :dead: :hilarious: Det hjelper det også!
Du da, fødeklar?!

6+0

Og baby er like stor som et blåbær :woot:

Siste dag på jobb før ferie, og jeg håper jeg holder ut. Jeg er ganske kvalm på morgenen. Det gir seg litt når jeg får spist, men så kommer det tilbake igjen og varer ut formiddagen. Har ikke kastet opp enda, men husker det startet sånn forrige sv også, så da begynner vel spyinga i uke 8/9. Håper jeg slipper unna da, for det er jo helt pyton. Hjelper å tygge tyggis mens jeg er på jobb og må være blant folk! Frisk smak i munnen har kanskje ofte god effekt:hilarious:

Merker sambo gleder seg mer og mer, og det er så utrolig stas å se! Han gleder seg skikkelig til å fortelle det til sin mor, og holdt på å forsnakke seg i går. Veldig veldig koselig at han er så spent! Han sa i går kveld at han trodde alle disse symptomene kom senere, ble kanskje litt overrasket over at jeg er så trøtt, hormonell og kvalm. Det er jo dette han legger mest merke til:hilarious: Han har samme app som meg, så vi leste litt sammen i går kveld:Heartred Føler meg så veldig heldig:Heartred

11 dager til TUL, det gledes!:Heartred

6+0

Og baby er like stor som et blåbær :woot:

Siste dag på jobb før ferie, og jeg håper jeg holder ut. Jeg er ganske kvalm på morgenen. Det gir seg litt når jeg får spist, men så kommer det tilbake igjen og varer ut formiddagen. Har ikke kastet opp enda, men husker det startet sånn forrige sv også, så da begynner vel spyinga i uke 8/9. Håper jeg slipper unna da, for det er jo helt pyton. Hjelper å tygge tyggis mens jeg er på jobb og må være blant folk! Frisk smak i munnen har kanskje ofte god effekt:hilarious:

Merker sambo gleder seg mer og mer, og det er så utrolig stas å se! Han gleder seg skikkelig til å fortelle det til sin mor, og holdt på å forsnakke seg i går. Veldig veldig koselig at han er så spent! Han sa i går kveld at han trodde alle disse symptomene kom senere, ble kanskje litt overrasket over at jeg er så trøtt, hormonell og kvalm. Det er jo dette han legger mest merke til:hilarious: Han har samme app som meg, så vi leste litt sammen i går kveld:Heartred Føler meg så veldig heldig:Heartred

11 dager til TUL, det gledes!:Heartred
Åååh, dette er så fantastisk å lese!

Rask oppdatering :Heartred

6+2 i dag, vært hos legen og fått helsekort for gravide, målt blodtrykk (90/60, så det er noe lavt men det går fint) og ellers litt info. Skal innrømme jeg syns det var noe mangelfullt, men det får nå så være. Det var en helt ok førstegangskontroll, men jeg er glad jeg ikke er førstegangs.

Håper virkelig jm er tilbake i august.

6+4

Kvalm, og det kommer i bølger. I dag tidlig var jeg i SÅ FIN FORM, også dalte det ved 12/13 tiden, og jeg har tilbragt nok en dag i sengen. Fortsatt ikke kastet opp, men det er nok bare et tidsspørsmål før det skjer kjennes det ut som.

Snart tid for TUL, håper og tror at alt er bra, har ikke noen følelse på noe annet. Kjenner at jeg må ta litt pause fra forum noen dager. Det er selvfølgelig trist med sa, kjemisk, ma, exu og alt som kan gå galt og forferdelig at flere har opplevd dette, men det skaper en del bekymring hos meg å lese om det i nesten alle trådene jeg er innom. Tar meg i å unngå å lese de innleggene, og da får jeg dårlig samvittighet for jeg forstår behovet så godt for å snakke om det og ha noen å dele med er det veldig god hjelp i! Så da tenker jeg at jeg heller får ta mine forhåndsregler ovenfor meg selv, jeg skal ikke legge munnkurv på andre, hadde likt det dårlig selv. Måtte bare få delt disse tankene, selv om det og gir meg dårlig samvittighet. Handler på ingen måte om at det ikke skal snakkes om, eller at jeg ikke kan forstå det. men det blir så nært, og da blir jeg påvirket og bekymret selv:Heartred

Ellers er jeg trøtt og generelt ikke i min beste form. Får ikke ned stort annet enn brødmat(rundstykker og rista brød)/kjeks/epler, men det er da noe. Har bestilt pommes frites til middag, det er sprøtt og man kan spise litt og litt av gangen, noe jeg finner hjelper en del! Ba også om Heinz ketchup, idun smakte jo INGENTING :hilarious: Mini og mannen ordner seg nok med noe litt mer næringsrikt, jeg må nok bare spise det jeg får til enn så lenge. Gleder meg altså sånn til å dele med dere fra TUL:Heartred

Back
Topp