Lil_Sol sin reise til barn nr 2 (født)❤️

4+0
Siste test?

Dette er kanskje de siste bildene av tester, hvis jeg ikke ryker på en digital om en uke:hilarious:

Men tenk!! Ikm i dag! Ingen blødning enda heller!! Noe murring har jeg, vil tro det er livmor som styrer følt for den nye innflytteren:Heartred
TENK AT JEG GRÅT PGA TYNN SLIMHINNE DA JEG VAR HOS GYNEKOLOGEN DENNE PP?! For en fantastisk og jævlig reise dette har vært med alle sine opp og nedturer!:shy: Og nå satt den gitt! Selv med 7,5mm slimhinne på Cd 11! SÅ DET!:hilarious:

IMG_6651.jpeg
IMG_6652.jpeg

Gratulerer så vanvittig masse Lil_sol!!!!!!!!!!!!! :smiley-bounce016 Så gøy å komme inn her å første dagboken jeg oppdaterer meg på så er det endelig din tur!endlig og vel fortjent. Nå er det bare det laaaange svangerskapet igjen. Håper du føler det går fortere enn det jeg gjorde med snipp. Nå gjorde du dagen min ennå litt bedre, og jeg hadde egentlig i utgangspunktet en veldig fin dag :cool: Masse gode ønsker til din lille spire i magen! Den har det nok som plommen i egget.

Gratulerer så vanvittig masse Lil_sol!!!!!!!!!!!!! :smiley-bounce016 Så gøy å komme inn her å første dagboken jeg oppdaterer meg på så er det endelig din tur!endlig og vel fortjent. Nå er det bare det laaaange svangerskapet igjen. Håper du føler det går fortere enn det jeg gjorde med snipp. Nå gjorde du dagen min ennå litt bedre, og jeg hadde egentlig i utgangspunktet en veldig fin dag :cool: Masse gode ønsker til din lille spire i magen! Den har det nok som plommen i egget.
Tusen tusen takk Dagosi :Heartred
Åh hyggelig å høre altså!:Heartred Håper det snart er deres tur også!

4+1

I dag har jeg latt være å teste!! Jeg har igjen to tester fra makesure, så det kan hende de ryker i morgen bare fordi jeg kan. Har også igjen en digital, tenker kanskje ta den også i morgen på kvelden.

Ellers i dag har jeg fått vasket badet og soverommene, skiftet på sengene våre og ordnet litt her hjemme. Deilig å få det unnagjort. Samboer er i gang med å pusse opp litt igjen, han sa han var mer motivert igjen nå :Heartred Jeg gleder meg sånn til vi skal på TUL, forhåpentligvis er det et bankende hjerte der, og da vil jeg fortelle det til mini + svigermor:Heartred Håper de neste ukene går fort!

Av symptomer har jeg ikke så mye. I dag har jeg heller ikke vært kvalm. Ømme pupper, trøtt og noe mer irritabel er jeg, pluss disse mensmurringene som gjør meg litt nervøs. Det er ikke vondt, bare kjenner at noe skjer. Treg mage har jeg også, så jeg får kanskje legge inn en tur ila dagen for å holde ting mer i gang.

Nå skal jeg ta med meg pelsklingen ut før vi finner senga. God natt:Heartred

4+2

Tok en test nå også, hadde igjen 2 makesure og 1 digital, så de ryker i dag. Streken er sterkere igjen i dag siden ikm, og det er to dager siden! Veldig fornøyd med det:Heartred

Nå må jeg stå opp og finne meg noe mat, jeg spiste sent i går og da er jeg bare enda mer sulten på morgenen :hilarious:

4284BCAF-1726-4877-8356-79DC1720EB93.jpeg

Litt deilig at jeg tar mine siste tester i kveld:Heartred

Fin øking ❤️ men du kan jo vente noen dager med digitale, for den vil jo mest sannsynlig enda vise 2-3 uansett :) 3+ fra rundt 5+ uker :)

jeg fikk 3+ når jeg var 4+4 nå, men drøy det hvertfall 5+ om du vil være forholdsvis sikker :)

Du har jo fått fortere sterk enn meg, så du får sikkert 3+ om en uke! Jeg har måttet vente til 5+3 og 6+1 (!!) Tidligere.
jeg fikk 3+ når jeg var 4+4 nå, men drøy det hvertfall 5+ om du vil være forholdsvis sikker :)
Da tenker jeg at jeg venter, da har jeg en ting til å se frem til som er litt nærmere enn første time hos jm og TUL :Heartred

Akkurat det samme opplevde jeg, ar jeg fikk sterkere strek om morgenen. Så hvis jeg testet kvelden og påfølgende morgen, ble streken påfølgende morgen svakere enn kvelden før. Så rart! Men kjekt å være obs på.
Men så nydelige streker da! Ååh er så utrolig hyggelig å følge meg. Så glad på dine vegne :Heartred

Akkurat det samme opplevde jeg, ar jeg fikk sterkere strek om morgenen. Så hvis jeg testet kvelden og påfølgende morgen, ble streken påfølgende morgen svakere enn kvelden før. Så rart! Men kjekt å være obs på.
Men så nydelige streker da! Ååh er så utrolig hyggelig å følge meg. Så glad på dine vegne :Heartred
Så spennende! Litt interessant det der egentlig!
Åh, du er nå god :Heartred ikke stort å oppdatere om nå, men det kommer seg vel:Heartred

4+3

Litt kjedelige oppdateringer fra meg nå, men etter en svært spennende uke med testing heeeele tiden syns jeg det er litt godt!

Jeg føler at jeg allerede ser gravid ut. Når jeg setter ovitrelle får jeg bivirkning at jeg ser gravid ut, men når den er ute av kroppen har det gått tilbake. Well, not this time :dead: Så akkurat nå ser jeg rett og slett litt tykk ut! Litt sånn «jeg har nettopp spist et helt herremåltid. Alene.» Det plager meg litt fordi jeg er ikke langt nok på vei til at dette er synlig graviditet, og da føler jeg meg bare helt elendig.

Ellers er jeg T R Ø T T. Og ufattelig kort lunte, må virkelig holde meg i nakken for å ikke kjefte kollegaene mine huden fulle for å være litt for trege (etter min mening såklart) med å utføre en felles arbeidsoppgave. Noe så dumt! :shy:

Det kjennes som at jeg har VERDENS STØRSTE hemmelighet, type top secret/classified og jeg vil jo bare fortelle det til alt og alle nååå. Helst i går. Helst for en uke siden. Håper det går skikkelig fort til 20/6 og tul:Heartred

Hcg gjør deg dessverre gjerne litt oppblåst :bag: :bag:

Back
Topp