Lil_Sol sin reise til barn nr 2 (født)❤️

Best å ta litt avstand om man blir påvirket av det ❤️ masse lykke til på TUL etterhvert!!

6+5

Phew, endelig et lite avbrekk fra kvalmen. Kl 05.30 våknet jeg av at en ikke så liten gutt kom tassende inn til oss pga mareritt, og det var det jeg fikk sovet. Rundt kl 6 ble jeg kjempekvalm, og da var det virkelig like før jeg måtte gi etter for det hele. Dyttet i meg litt kjeks, og rundt kl 8/9 sovnet jeg igjen. Gutta dro på bading og jeg var alene en stund, fikk i meg frokost (rista brød, selvsagt) og da kjente jeg meg så pigg i forhold til hva jeg har gjort de siste dagene! Deilig! Fikk ryddet opp igjen på kjøkkenet og satt på en klesvask! Føler meg som en verdensmester.

Nå er det bare 6 dager til ultralyd, og jeg skal innrømme at jeg gruer meg en del. Jeg har en slags «ro» over meg samtidig som jeg gruer meg, om det gir mening. Det er som at 80% tenker at her er alt i orden fordi symptomene er jo her, jeg er trøtt og kvalm, hormonell og fæl og ikke har jeg hatt antydning til blødning, men de resterende 20% er redd for at det skal være tomt der inne, og at en sa evt da må settes i gang medisinsk.. jeg har aldri opplevd det før, og har virkelig ikke lyst heller. Tenkte på å måle hcg, men er jo så redd for svaret at jeg vil ikke det heller. Tenk om? Hva hvis? Jeg har googlet «tidlig tegn på sa» altfor mange ganger..
Nei, jeg får velge å tro og stole på 80%’en og roen. Så godt det lar seg gjøre i alle fall.

Håper dere har en fin dag, og jeg ønsker virkelig at alle som venter på spiren sin snart får den :Heartred

7+0

«Min baby er på størrelse med et bringebær»
Veldig cute. Liker den appen altså!

Formen er ikke bra, men jeg prøver jobb også ser jeg an!

Ellers ikke noe nytt å melde, foreløpig. Håper alt er som det skal inni her, svaret får jeg på onsdag :nailbiting: :Heartred
Gratulerer :love7 Hvilken app er det?

Lykke til på ul :love7

7+2

Urk, nå gruer jeg meg sånn.. i dag har jeg ikke vært kvalm, noe som egentlig er kjempedeilig å slippe, men da begynner bekymringene.. siden jeg ikke har blødd tenker jeg at da er det vel MA da, eller så går det bra. Om to dager er det ultralyd og da kommer svaret.. Er så blandede følelser, jeg har jo ingen følelse av at det har gått galt og ikke har jeg blødd, likevel så kan det jo ha slutta helt inni her.. HUFF.

Var på jobb i dag, etter en uke i senga. Det gikk heldigvis veldig fint! Så da satser vi på at det går bra i morgen også.

Jeg skjønner så godt følelsen din :love2 Prøv å nyte en kvalmefri dag, det går aller helst bra! Har du hatt MA før?

Jeg skjønner så godt følelsen din :love2 Prøv å nyte en kvalmefri dag, det går aller helst bra! Har du hatt MA før?
Aldri opplevd verken kjemisk, sa eller ma.. så sitter og tenker dumme ting som at «en gang er vel den første».. håper virkelig jeg tar feil :Heartred Er ikke kvalm i dag heller, men ømme bryster har jeg. Blodtrykket er nok bedret seg litt/blitt mer vant til det, eller så kanskje jeg bare skrur av alt annet når jeg er på jobb? Huffameg. Får fasiten i morgen uansett hva

Aldri opplevd verken kjemisk, sa eller ma.. så sitter og tenker dumme ting som at «en gang er vel den første».. håper virkelig jeg tar feil :Heartred Er ikke kvalm i dag heller, men ømme bryster har jeg. Blodtrykket er nok bedret seg litt/blitt mer vant til det, eller så kanskje jeg bare skrur av alt annet når jeg er på jobb? Huffameg. Får fasiten i morgen uansett hva
Det blir godt å få det overstått :Heartred Det er ikke sånn at alle må oppleve kjemisk/sa/ma heller, men jeg kjenner igjen redselen og overtenkingen.

Det er vel heller det det er, men den er jo virkelig til stede :bag: :Heartred Tusen takk for oppmuntring:Heartred Hvor i løpet er du selv?:happy:
Redselen og overtenkingen er der, så må man prøve å ta en dag om gangen. Det som hjalp meg da redselen for at noe skulle gå galt holdt på å ta meg, var å fokusere på her og nå. Uansett hva som kom, så var jeg gravid akkurat i det øyeblikket og det kunne jeg glede meg over.

Jeg skal ta ut spiralen 1. august for å prøve på nr tre, så jeg er ikke igang enda. Har begynt å spise folat og shoppe tester :hilarious:

Redselen og overtenkingen er der, så må man prøve å ta en dag om gangen. Det som hjalp meg da redselen for at noe skulle gå galt holdt på å ta meg, var å fokusere på her og nå. Uansett hva som kom, så var jeg gravid akkurat i det øyeblikket og det kunne jeg glede meg over.

Jeg skal ta ut spiralen 1. august for å prøve på nr tre, så jeg er ikke igang enda. Har begynt å spise folat og shoppe tester :hilarious:
Ja, jeg får prøve det! Sikkert nerver og påvirket av historier tenker jeg :Heartred jeg får prøve å gjøre som du sier fremover, dersom alt er bra i morgen:happy:

Åh så spennende! Nå går det fort til 1 august også!! Husker jeg selv gledet meg voldsomt til å få ut spiralen:hilarious:

Ja, jeg får prøve det! Sikkert nerver og påvirket av historier tenker jeg :Heartred jeg får prøve å gjøre som du sier fremover, dersom alt er bra i morgen:happy:

Åh så spennende! Nå går det fort til 1 august også!! Husker jeg selv gledet meg voldsomt til å få ut spiralen:hilarious:
Det hjalp iallefall meg veldig, dersom jeg klarte å fokusere på "her og nå".

Ferien min er jo ferdig og jeg er tilbake på jobb 1. august, og jeg har vel aldri gledet meg så mye til at ferien skal være over :hilarious: (nå er det ikke ferien jeg vil skal ta slutt da, bare juli :knegg: Dessverre henger det sammen).

Det hjalp iallefall meg veldig, dersom jeg klarte å fokusere på "her og nå".

Ferien min er jo ferdig og jeg er tilbake på jobb 1. august, og jeg har vel aldri gledet meg så mye til at ferien skal være over :hilarious: (nå er det ikke ferien jeg vil skal ta slutt da, bare juli :knegg: Dessverre henger det sammen).
Hahaha det skjønner jeg godt!! Jeg gleder meg til august selv, da har jeg en uke ferie til!!! Haha :hilarious:

Hahaha det skjønner jeg godt!! Jeg gleder meg til august selv, da har jeg en uke ferie til!!! Haha :hilarious:
Da håper jeg varmen har kommet når du skal ha ferie, mine fire uker er stusselige i år med juli, synes jeg. Noen varme, fine dager- men mye regn og kaldt og vind også!

Da håper jeg varmen har kommet når du skal ha ferie, mine fire uker er stusselige i år med juli, synes jeg. Noen varme, fine dager- men mye regn og kaldt og vind også!
Usj ja, juli har ikke vært best her i området heller værmessig! Hadde feire forrige uke, baaare regn! Litt fint fredag, da. Så det hadde virkelig vært tiiipptopp med sommervær den uka!

Back
Topp