Letrozol/femar 2020-2021

Hei, får slenge meg på jeg også, jeg er på 2 runde med Letrozol, nå dobbel dose, og skal starte å teste for eggløsning fra idag, og gruer meg så fælt til hver eneste testing, livredd skulle så inderlig ønske jeg fikk et smilefjes på testen så jeg kan slappe av.
Hvor mange runder kan man ta disse tablettene før man må vurdere neste steg?
Og hva er det steget i så fall?

Hei!
Har tatt letrozol og ovitrelle denne syklusen. Er idag 11dager siden ovitrelle ble satt og er vell da 9dpo. Fikk denne testen idag. Tørr ikke håpe så mye, er redd for ovitrellen sitter i enda. Noen her som har brukt ovitrelle og hvor lenge satt den i hos dere? :)

Vedlegg

• IMG_20210821_185604.jpg
    IMG_20210821_185604.jpg
    973,8 KB · Visninger: 110
Hei.
Vabnlig at bivirkningene henger i hele syklusen med Letrozol? Svimmel og kvalm. Er på dag 14 i syklusen:depressed:

Hei. Jeg var utrolig dårlig I fra dag 2 på letrozol til nesten 12 dager etter jeg var ferdig med tablettene, svimmel, kvalm og hopine. Men ble bedre siste runde når jeg tok en tablett morgen å kveld.

Hei. Jeg var utrolig dårlig I fra dag 2 på letrozol til nesten 12 dager etter jeg var ferdig med tablettene, svimmel, kvalm og hopine. Men ble bedre siste runde når jeg tok en tablett morgen å kveld.
Det var kjedelig! Jeg tok tablettene om kvelden så merker jeg ikke noe eneste bivirkninger. Kanskje bare litt mer tørst, men ellers ikke noe. Lurer om det er lurt å ta om kvelden :hilarious::angelic:

Hei, får slenge meg på jeg også, jeg er på 2 runde med Letrozol, nå dobbel dose, og skal starte å teste for eggløsning fra idag, og gruer meg så fælt til hver eneste testing, livredd skulle så inderlig ønske jeg fikk et smilefjes på testen så jeg kan slappe av.
Hvor mange runder kan man ta disse tablettene før man må vurdere neste steg?
Og hva er det steget i så fall?
Jeg fikk beskjed om at 4-6 sykluser var det «vanlige» å prøve før man tar steget videre som gjerne er ivf (hvis man ønsker og er klar). Har dog hørt om flere som går på tablettene mye lengre enn det:)

Heisann. Hår gått på letrozol denne PP. Dobbel dose. Har siden EL hatt skikkelig aktivitet i eggstokker og alt som er. Kan ikke huske at det var sånn alle de andre gangene. Mye stikking/murring press og litt ubehag egentlig
Flere som har kjent/kjenner på det? Har ikm på lørdag, så har testet noen dager. Men blenda. Ikke testa i dag, siden jeg har gått nattvakt. Har fått bekreftet EL denne gangen.

Heisann. Hår gått på letrozol denne PP. Dobbel dose. Har siden EL hatt skikkelig aktivitet i eggstokker og alt som er. Kan ikke huske at det var sånn alle de andre gangene. Mye stikking/murring press og litt ubehag egentlig
Flere som har kjent/kjenner på det? Har ikm på lørdag, så har testet noen dager. Men blenda. Ikke testa i dag, siden jeg har gått nattvakt. Har fått bekreftet EL denne gangen.
TR kom 4 dager før tiden...

Neste syklus blir det Letrozol her også! Sammen med Lutinus. PP10 nå etter exu, MA og flere kjemiske... og jeg tror vaksinen klussa til eggløsningen denne gangen, så det stoppa opp. Håper så inderlig at det går nå! Kommer til å ende med termin på bursdagen til storebroren. Han ble laget på dobbel Pergo etter et halvt års prøving.

Hei!

er på runde 2 med femar og UL viste 2 modne follikler. Er litt nervøs for tvillinger, hvor stor er sjangsen for det?
hadde en runde for 3 år siden og da hadde jeg 1 modent egg på første forsøk som klaffet :)

Hei!

er på runde 2 med femar og UL viste 2 modne follikler. Er litt nervøs for tvillinger, hvor stor er sjangsen for det?
hadde en runde for 3 år siden og da hadde jeg 1 modent egg på første forsøk som klaffet :)
Lykke til! Nå har jeg tatt de første tablettene med clomifen. Kan være en sjanse for tvillinger om det er 2 egg :)

Her er kanskje alle gode ting 6.
Testet svakt positivt i går 12 dpo, litt sterkere i dag. Klarte å se streken uten å myse.
Håper så inderlig at spira sitter. Vært prøvere i mange år uten å skjønne hvorfor det aldri klaffet, så nå etter 6 runder med enkel dose letrozol ser det ut som det kan gå veien!
*håper håper håper* :smiley-ashamed008

Testet svakt positivt i går 12 dpo, litt sterkere i dag. Klarte å se streken uten å myse.
Håper så inderlig at spira sitter. Vært prøvere i mange år uten å skjønne hvorfor det aldri klaffet, så nå etter 6 runder med enkel dose letrozol ser det ut som det kan gå veien!
Krysser fingrene for dere:joyful: Har selv gått av og på den medisinen i 4 år.

Krysser fingrene for dere :love2

Jeg trenger litt råd nå, fått bekreftet med digital graviditetstest at jeg er gravid. Men spørsmålet mitt er da om man trenger noe ekstra oppfølging med tanke på at jeg har gått på Letrozol eller om det ikke er nødvendig? :)

Jeg trenger litt råd nå, fått bekreftet med digital graviditetstest at jeg er gravid. Men spørsmålet mitt er da om man trenger noe ekstra oppfølging med tanke på at jeg har gått på Letrozol eller om det ikke er nødvendig? :)
Etter hva jeg har skjønt, er letrozolen bare for å hjelpe med modning av egget før eggløsning. Så det at du har gått på letrozol for å modne et egg som kan slippes, betyr ikke i seg selv at du trenger noe støtte etterpå. Men jeg ville ha kontaktet fastlegen/gynekologen hvis du er i tvil :happy: Kanskje de f.eks. kan ta en blodprøve og sjekke om du «mangler noe». Og gratulerer så mye med positiv test! :joyful:

Gratulerer:love7 Jeg fikk ikke ekstra oppfølging, blir behandlet som en «vanlig» gravid. Dro likevel på tidlig ultralyd (privat) i uke 7 bare for å være på den sikre siden. Der var det et hjerte som slo, og det slår enda:Heartred

Back
Topp