Lanternes dagbok

Titter innom for å se hvordan det går :D For en fantastisk fin liten baby bump :D aaw

Titter innom for å se hvordan det går :D For en fantastisk fin liten baby bump :D aaw
Takk for det, kjære deg! Koselig med litt besøk! Slit'an med nytt profilbilde ;)

Hurra for 16 uker :D
søte babybumpen <3

Såå fin babymage!! :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Så fin du er :D

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Så fin du er :D

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Takk, snuppa! Nå skal jeg rett inn til din dagbok og se om du har lagt ut noen nye bilder :D

Takk skal du ha! Det er alltid så koselig når du stikker innom her!
Ja, jeg må jo snike litt på dere også. Dere er jo så flinke til å backe meg opp <3 :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Nå må du stå opp og oppdatere magebilde :D

♡ Februar 2015 ♡

Nå må du stå opp og oppdatere magebilde :D

♡ Februar 2015 ♡
Haha, hadde du ikke skrevet det, ville jeg ha glemt det:P

Magebilde kommer snart :D

Fra mobil.

17 uker!

Kun halvannen uke til ultralyd:D Opp 100 g fra forrige uke, men mangler 1,3 kg for å komme opp på startvekt.

Dagene går unna og jeg føler meg frisk og fin:) Har måttet sove litt ekstra de siste dagene, men kanskje forståelig siden jeg har stått opp tidligere enn det jeg har gjort i sommer. Løp til bussen i går ettermiddag, og kjenner det fortsatt i lår/rumpe, så skal beregne god tid heretter!

I gårkveld kunne jeg kjenne livmor for første gang. Ikke rart jeg ikke har kjent den før, den lå nemlig kun på venstre side. I morges kunne jeg kjenne den igjen, men denne gangen lå den mer på midten. Kanten stoppet 2-3 cm under navlen, så mini har vokst mye i det siste:D

ImageUploadedByBV Forum1408690386.855324.jpgImageUploadedByBV Forum1408690398.310425.jpg

Fra mobil.

Fine, fine magen :D Jeg er forresten helt sikker på at jeg har kjent liv et par ganger nå! Begynte en gsng forrige uke men trodde ikke det var det. Og i går la mannen hånden på magen og når han tok den bort kjente jeg mini leamus og det samme fikk jeg på jobb nå! Rett rundt samme sted og akkurat samme følelse. Så nå må du kjenne etter :D

♡ Februar 2015 ♡

Fine, fine magen :D Jeg er forresten helt sikker på at jeg har kjent liv et par ganger nå! Begynte en gsng forrige uke men trodde ikke det var det. Og i går la mannen hånden på magen og når han tok den bort kjente jeg mini leamus og det samme fikk jeg på jobb nå! Rett rundt samme sted og akkurat samme følelse. Så nå må du kjenne etter :D

♡ Februar 2015 ♡
Jeg kjenner etter hver kveld, jeg, men ennå ingen ting. Trykker litt på magen for å se om det skjer noe, men mannen sier hele tiden at jeg ikke må plage babyen :P

Jeg kjenner etter hver kveld, jeg, men ennå ingen ting. Trykker litt på magen for å se om det skjer noe, men mannen sier hele tiden at jeg ikke må plage babyen :P
Men har du prøvd og sette deg fremover? :)

♡ Februar 2015 ♡

Back
Topp