Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for det, kjære deg! Koselig med litt besøk! Slit'an med nytt profilbildeTitter innom for å se hvordan det gårFor en fantastisk fin liten baby bump
aaw
Takk skal du ha! Det er alltid så koselig når du stikker innom her!Såå fin babymage!!
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Takk, snuppa! Nå skal jeg rett inn til din dagbok og se om du har lagt ut noen nye bilderSå fin du er
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Nå kan du løpe inn igjen...Takk, snuppa! Nå skal jeg rett inn til din dagbok og se om du har lagt ut noen nye bilder![]()
Ja, jeg må jo snike litt på dere også. Dere er jo så flinke til å backe meg opp <3Takk skal du ha! Det er alltid så koselig når du stikker innom her!
Haha, hadde du ikke skrevet det, ville jeg ha glemt detNå må du stå opp og oppdatere magebilde
♡ Februar 2015 ♡

Jeg kjenner etter hver kveld, jeg, men ennå ingen ting. Trykker litt på magen for å se om det skjer noe, men mannen sier hele tiden at jeg ikke må plage babyenFine, fine magenJeg er forresten helt sikker på at jeg har kjent liv et par ganger nå! Begynte en gsng forrige uke men trodde ikke det var det. Og i går la mannen hånden på magen og når han tok den bort kjente jeg mini leamus og det samme fikk jeg på jobb nå! Rett rundt samme sted og akkurat samme følelse. Så nå må du kjenne etter
♡ Februar 2015 ♡
Men har du prøvd og sette deg fremover?Jeg kjenner etter hver kveld, jeg, men ennå ingen ting. Trykker litt på magen for å se om det skjer noe, men mannen sier hele tiden at jeg ikke må plage babyen![]()
Skal prøves!Men har du prøvd og sette deg fremover?
♡ Februar 2015 ♡
Har vi fast dag på magebilde?Haha, hadde du ikke skrevet det, ville jeg ha glemt det![]()
Magebilde kommer snart
Fra mobil.