Lanternes dagbok

13+5

Den siste uken har jeg fått helt avsmak på en del vanlig mat, og det å planlegge middag blir en prøvelse når jeg ikke vil ha noe av det mannen foreslår. Om det var opp til meg, hadde vi hatt pølse og potetstappe hver dag :P

Veiedag på fredag, da er jeg 14 uker. Spent på om jeg har gått opp eller ned i det siste. For tre uker siden hadde jeg gått ned 1,5 kg, og har holdt meg på det en stund. Nå har jeg ikke veid meg på over en uke, så dette blir spennende :D

Fra mobil.

Pølse og potetmos er livretten min <3 hihi :p
Matplanlegging er ikke lett nå nei.

14 uker!

Vekten var gått videre ned i dag, og totalt har jeg nå gått ned 1,9 kg. Kan ikke skjønne hvordan det har gått til, for jeg har spist helt vanlig, og i tillegg har jeg ligget mye på sofaen i det siste...

Magen vokser ihvertfall, og nå tror jeg det ikke er noe vits i å prøve å få på noen vanlige bukser :P

Den siste uken har jeg hatt mye vondt i mage og rygg på høyre side. Det er nesten som menssmerter som legger seg på den ene halvdelen av magen og rundt til ryggen. Verken sprer seg både oppover i ryggen og ned beinet, helt til ankelen og varer ofte i 10-15 min av gangen. Håper dette gir seg snart, for det er litt hemmende! Heldigvis er venstre halvdel av kroppen fri for disse vondtene!

Slenger med et magebilde fra i morges ;)
ImageUploadedByBV Forum1406886954.237959.jpg

Fra mobil.

Fine 14 ukers magen :D

♡ Februar 2015 ♡

14+4

Nå kan jeg si at jeg er 14 og en halv uke på vei :P Syntes det er så spennende i det jeg runder en ny uke, for da er jeg enda nærmere neste uke. Tenk, uke 15 om 3 dager!
Nå er den lille hele 11 cm, ca. på størrelse med iPhonen min :P

Synes ukene går fort nå :)

Hihi, arti måte å tenke på hvor stor bebisen er :D når jeg leste det måtte jeg legge iphonen på magen :p

Synes ukene går fort nå :)

Hihi, arti måte å tenke på hvor stor bebisen er :D når jeg leste det måtte jeg legge iphonen på magen :p
Din er jo enda større, ca. på størrelse med en fjernkontroll, bare litt bredere :P

Din er jo enda større, ca. på størrelse med en fjernkontroll, bare litt bredere :p

Hvor finner dere oversikt over hvilken teknologisk duppeditt som er like stor som det inni magen ? :-D

Tenk å legge brødristern på magen da, hihi :p

Hvor finner dere oversikt over hvilken teknologisk duppeditt som er like stor som det inni magen ? :-D
Jeg følger bare babyverden sin gravidapp. Også så er vel iPhonen min rundt 10 cm, så da var det lett å sammenligne :P

Tenk å legge brødristern på magen da, hihi :p
Ikke lenge til den er brødristerstørrelse :D I uke 18 skal den være 18 cm lang, så da er ikke en brødrister en dum sammenligning :P

Gøøøy :-D

Sent from my iPhone using BV Forum

14 uker!

Vekten var gått videre ned i dag, og totalt har jeg nå gått ned 1,9 kg. Kan ikke skjønne hvordan det har gått til, for jeg har spist helt vanlig, og i tillegg har jeg ligget mye på sofaen i det siste...

Magen vokser ihvertfall, og nå tror jeg det ikke er noe vits i å prøve å få på noen vanlige bukser :P

Den siste uken har jeg hatt mye vondt i mage og rygg på høyre side. Det er nesten som menssmerter som legger seg på den ene halvdelen av magen og rundt til ryggen. Verken sprer seg både oppover i ryggen og ned beinet, helt til ankelen og varer ofte i 10-15 min av gangen. Håper dette gir seg snart, for det er litt hemmende! Heldigvis er venstre halvdel av kroppen fri for disse vondtene!

Slenger med et magebilde fra i morges ;)
Vis vedlegget 70660

Fra mobil.
Såååå fin ❤️

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Denne uken føler jeg at jeg ha est ut! Fikk såvidt igjen jakken min i går, og til og med mannen mener jeg begynner å se "skikkelig gravid" ut :P

Gått litt opp i vekt denne uken, men føler meg veldig oppblåst og stinn, så er usikker på om vekten kommer til å være den samme om jeg veier meg igjen i morgen. Magebilde fra i dag og forrige fredag. Har på de samme klærne, og bildene er tatt før jeg har spist frokost. En liten forskjell kan man si :)

ImageUploadedByBV Forum1407490203.838671.jpgImageUploadedByBV Forum1407490214.160276.jpg

Fra mobil.

Denne uken føler jeg at jeg ha est ut! Fikk såvidt igjen jakken min i går, og til og med mannen mener jeg begynner å se "skikkelig gravid" ut :P

Gått litt opp i vekt denne uken, men føler meg veldig oppblåst og stinn, så er usikker på om vekten kommer til å være den samme om jeg veier meg igjen i morgen. Magebilde fra i dag og forrige fredag. Har på de samme klærne, og bildene er tatt før jeg har spist frokost. En liten forskjell kan man si :)

Vis vedlegget 71741Vis vedlegget 71742

Fra mobil.
Det var skikkelig forskjell ja :D Sååå fin :)

♡ Februar 2015 ♡

Oioioi, enig med mannen din!
Så fin :D

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

16 uker!

Tiden har bare flydd av gårde de siste ukene. Har ingen plager, men har fått en ekkel metallsmak i munnen. Kan pusse tenner så mye jeg vil, men den forsvinner ikke :(

Vet ikke helt om magen har vokst siden forrige uke. Jeg var veldig oppblåst i uke 15, så vanskelig å se hva som er babymage og hva som er luft. Gått opp 200 g siden uke 10, og har fortsatt 1,3 kg til jeg er oppe på startvekt igjen.

ImageUploadedByBV Forum1408090866.018920.jpgImageUploadedByBV Forum1408090876.836119.jpg

Fra mobil.

Hurra for 16 uker <3

♡ Februar 2015 ♡

Back
Topp