Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var faktisk litt nervepirrende da jeg satte meg inn i bilenJeg ser det for meg, du småspringer bort til bilen og fyker avgårde
Februar 2015
Taster på appen![]()
Det skjønner jeg veldig godtDet var faktisk litt nervepirrende da jeg satte meg inn i bilenTenk om det var noen andre som gikk rett etter meg
![]()
Så deilig at du slapp unna spørsmålIngen har kommentert min edruelighet på sommerfesten heldigvis! I dag er jeg 7+2 og i dag har jeg vært kvalm helt frem til ca. nå. Våknet i natt av at jeg måtte brekke meg. Skikkelig sjarmerende
Mammaklær fra hm kommer snartGleder meg til jeg kan prøve dem på!
Fra mobil.
Jeg uroet meg jeg også helt til jeg så hjerte slå og gyn fortalte meg at jeg bare var heldig som hadde lite symptomerNå har jeg hatt to dager helt uten symptomer. Ingen kvalme og ikke det spor trøtt på dagen. Har ikke hatt behov for å ta en liten lur på sofaen engang. Egentlig burde jeg være glad for at jeg ble kvitt kvalmen like kjapt som den kom, men må innrømme at jeg liker dette dårlig. I utgangspunktet har jeg hatt få sypmtomer, men når både kvalme og trøtthet forsvinner samtidig, begynner jeg å få negative tanker.
Hadde det ikke vært for at jeg drar på ferie på mandag, ville jeg dradd til legen for å måle hcg. Håper at jeg får et lite symptom eller to i løpet av de neste dagene, slik at jeg ikke uroer meg for mye.
Håper virkelig det bare er jeg som er heldig! Nå er det enda 3 uker til ul, så håper jeg får et lite tegn fra kroppen innen da om at den jobber med et lite prosjektJeg uroet meg jeg også helt til jeg så hjerte slå og gyn fortalte meg at jeg bare var heldig som hadde lite symptomerDet er ingen fasit på graviditet!
Februar 2015
Taster på appen![]()
Alt er nok i skjønneste orden skal du seHåper virkelig det bare er jeg som er heldig! Nå er det enda 3 uker til ul, så håper jeg får et lite tegn fra kroppen innen da om at den jobber med et lite prosjekt![]()
Jeg vet egentlig dette, men fikk en slags akutt følelse i gårkveld om at nå var alt over og at ul i uke 11 kun kom til å vise et 8 uker gammelt foster. Drømte til og med om detMå bare si dette igjen, jeg... Se på lykkeliten, hun hadde hyperemesiss og masse symptomer, men allikevel hadde fosteret dessverre dødd
Altså, så lenge du ikke blør kan ikke symptomer fortelle deg noe som helst. Du er gravid og du må bare nyte de dagene som er fine. Spirer liker ikke at mor er bekymret
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡
Ikke godt med slike plutselige følelser og skremmende drømmer. Får jage bort begge deler. Håper alt er bare braJeg vet egentlig dette, men fikk en slags akutt følelse i gårkveld om at nå var alt over og at ul i uke 11 kun kom til å vise et 8 uker gammelt foster. Drømte til og med om det![]()
Jeg får vel bare krysse fingrene for at alt er som det skal, og håpe på det beste![]()
Etter at jeg ble akutt trøtt i dag, føler jeg at jeg har fått litt symptomer tilbake, så er mer avslappet nå enn det jeg var i formiddag heldigvisIkke godt med slike plutselige følelser og skremmende drømmer. Får jage bort begge deler. Håper alt er bare bra
♡Jente 05.07.2013♡
Har tenkt mye på dette jeg og. Så velger nå å slå meg til ro med at denne kvalmen i ny og ned er helt greit men ellers er jeg veldig heldigMå bare si dette igjen, jeg... Se på lykkeliten, hun hadde hyperemesiss og masse symptomer, men allikevel hadde fosteret dessverre dødd![]()
Altså, så lenge du ikke blør kan ikke symptomer fortelle deg noe som helst. Du er gravid og du må bare nyte de dagene som er fine. Spirer liker ikke at mor er bekymret![]()
♡Jente 05.07.2013♡
Deilig! Kos dere på turFerie! Mannen feirer med øl, jeg feirer med iste
Fra mobil.