Lanternes dagbok

Jeg ser det for meg, du småspringer bort til bilen og fyker avgårde :p

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Jeg ser det for meg, du småspringer bort til bilen og fyker avgårde :p

❤️Februar 2015❤️

Det var faktisk litt nervepirrende da jeg satte meg inn i bilen :P Tenk om det var noen andre som gikk rett etter meg :P

Det var faktisk litt nervepirrende da jeg satte meg inn i bilen :P Tenk om det var noen andre som gikk rett etter meg :P
Det skjønner jeg veldig godt :p og tenk om noen hadde sett deg, det kunne blitt rykter værre enn at du er gravid!

❤️Februar 2015❤️

Ingen har kommentert min edruelighet på sommerfesten heldigvis! I dag er jeg 7+2 og i dag har jeg vært kvalm helt frem til ca. nå. Våknet i natt av at jeg måtte brekke meg. Skikkelig sjarmerende ;)

Mammaklær fra hm kommer snart:) Gleder meg til jeg kan prøve dem på!

Fra mobil.

Last edited:
Ingen har kommentert min edruelighet på sommerfesten heldigvis! I dag er jeg 7+2 og i dag har jeg vært kvalm helt frem til ca. nå. Våknet i natt av at jeg måtte brekke meg. Skikkelig sjarmerende ;)

Mammaklær fra hm kommer snart:) Gleder meg til jeg kan prøve dem på!

Fra mobil.
Så deilig at du slapp unna spørsmål:)!
Så gøy med litt mammatøy, lyst til å bestille snart jeg også:).

Sent from my iPhone using BV Forum

Uke 8 begynte med kvalme. Masse kvalme. Begynte ikke å føle meg bra igjen før i åttetiden på kvelden, og det var enda bra, for da ventet jeg gjester.

Jeg mistenker at det var lite mat som gjorde meg dårlig, og jeg har i dag utstyrt meget Ritz-kjeks som jeg har småspist på hver gang jeg begynner å føle meg sulten og deretter kvalm.

Skal snart bestille pizza her i huset ( VM, så vi gidder ikke å lage noe) , og prøver å finne ut når jeg kan kjøre for å hente den og samtidig unngå å spy i bilen. Fysj, dette her bør gi seg snart!

Fra mobil.

Hurra, i dag har jeg ikke vært "døden-nær"-kvalm!:D

Kjenner at kvalmen ligger og lurer, men den har ikke slått ut ennå. Krysser fingrene for at jeg slipper unna i dag!

Fra mobil.

8+3 og enda en kvalmefri dag! Hurra! Har kjøpt meg seabands, så er jeg heller føre var. Når klokken nærmer seg 16-17 begynner jeg å bli småuggen, men ikke ordentlig kvalm, så tror at jeg må bli bedre på å spise ofte nok.

Nå har jeg hatt to dager helt uten symptomer. Ingen kvalme og ikke det spor trøtt på dagen. Har ikke hatt behov for å ta en liten lur på sofaen engang. Egentlig burde jeg være glad for at jeg ble kvitt kvalmen like kjapt som den kom, men må innrømme at jeg liker dette dårlig. I utgangspunktet har jeg hatt få sypmtomer, men når både kvalme og trøtthet forsvinner samtidig, begynner jeg å få negative tanker. :(

Hadde det ikke vært for at jeg drar på ferie på mandag, ville jeg dradd til legen for å måle hcg. Håper at jeg får et lite symptom eller to i løpet av de neste dagene, slik at jeg ikke uroer meg for mye.

Nå har jeg hatt to dager helt uten symptomer. Ingen kvalme og ikke det spor trøtt på dagen. Har ikke hatt behov for å ta en liten lur på sofaen engang. Egentlig burde jeg være glad for at jeg ble kvitt kvalmen like kjapt som den kom, men må innrømme at jeg liker dette dårlig. I utgangspunktet har jeg hatt få sypmtomer, men når både kvalme og trøtthet forsvinner samtidig, begynner jeg å få negative tanker. :(

Hadde det ikke vært for at jeg drar på ferie på mandag, ville jeg dradd til legen for å måle hcg. Håper at jeg får et lite symptom eller to i løpet av de neste dagene, slik at jeg ikke uroer meg for mye.
Jeg uroet meg jeg også helt til jeg så hjerte slå og gyn fortalte meg at jeg bare var heldig som hadde lite symptomer :) Det er ingen fasit på graviditet! :)

❤️Februar 2015❤️

Jeg uroet meg jeg også helt til jeg så hjerte slå og gyn fortalte meg at jeg bare var heldig som hadde lite symptomer :) Det er ingen fasit på graviditet! :)

❤️Februar 2015❤️

Håper virkelig det bare er jeg som er heldig! Nå er det enda 3 uker til ul, så håper jeg får et lite tegn fra kroppen innen da om at den jobber med et lite prosjekt :)

Håper virkelig det bare er jeg som er heldig! Nå er det enda 3 uker til ul, så håper jeg får et lite tegn fra kroppen innen da om at den jobber med et lite prosjekt :)
Alt er nok i skjønneste orden skal du se :D Så lenge man ikke blør er alt positivt :)

❤️Februar 2015❤️

Ble akutt trøtt i tre-tiden og sov til klokken seks, selv om jeg hadde sovet til klokken 11 i dag. Ser ut som kroppen måtte ta igjen dagsøvnen som ikke var i går og forgårs :D:D

Fra mobil.

Må bare si dette igjen, jeg... Se på lykkeliten, hun hadde hyperemesiss og masse symptomer, men allikevel hadde fosteret dessverre dødd:(
Altså, så lenge du ikke blør kan ikke symptomer fortelle deg noe som helst. Du er gravid og du må bare nyte de dagene som er fine. Spirer liker ikke at mor er bekymret:p

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡

Må bare si dette igjen, jeg... Se på lykkeliten, hun hadde hyperemesiss og masse symptomer, men allikevel hadde fosteret dessverre dødd:(
Altså, så lenge du ikke blør kan ikke symptomer fortelle deg noe som helst. Du er gravid og du må bare nyte de dagene som er fine. Spirer liker ikke at mor er bekymret:p

♡Jente 05.07.2013♡
Jeg vet egentlig dette, men fikk en slags akutt følelse i gårkveld om at nå var alt over og at ul i uke 11 kun kom til å vise et 8 uker gammelt foster. Drømte til og med om det :(

Jeg får vel bare krysse fingrene for at alt er som det skal, og håpe på det beste :)

Jeg vet egentlig dette, men fikk en slags akutt følelse i gårkveld om at nå var alt over og at ul i uke 11 kun kom til å vise et 8 uker gammelt foster. Drømte til og med om det :(

Jeg får vel bare krysse fingrene for at alt er som det skal, og håpe på det beste :)
Ikke godt med slike plutselige følelser og skremmende drømmer. Får jage bort begge deler. Håper alt er bare bra❤️

♡Jente 05.07.2013♡

Ikke godt med slike plutselige følelser og skremmende drømmer. Får jage bort begge deler. Håper alt er bare bra❤️

♡Jente 05.07.2013♡
Etter at jeg ble akutt trøtt i dag, føler jeg at jeg har fått litt symptomer tilbake, så er mer avslappet nå enn det jeg var i formiddag heldigvis :)

♡Jente 05.07.2013♡
Har tenkt mye på dette jeg og. Så velger nå å slå meg til ro med at denne kvalmen i ny og ned er helt greit men ellers er jeg veldig heldig :)

❤️Februar 2015❤️

Ferie! Mannen feirer med øl, jeg feirer med iste :):D

Fra mobil.

Back
Topp