Lanternes dagbok

Veldig spennende dag i dag :P

Begynte med frokost, deretter gikk jeg på butikken og til slutt satte jeg meg i sengen med mannen for å se på tv. Der sov jeg fra kl. 11-15:30.

Jeg vet tydeligvis hvordan man bør utnytte en sydenferie:P

Dette økte søvnbehovet mange har, får jeg bare i puljevis. Nå er det ca 3 dager siden jeg sov på dagtid sist, og den gangen sov jeg også i 4 timer. I går og forgårs hadde jeg ingen behov for å sove på dagen.

Håper resten av dagen blir litt mer givende :)

Fra mobil.

Hurra for 10 uker i morgen :D Kos dere masse på ferie :)

10+6
I dag er jeg på min 3. skive til frokost. Våknet av varmen (selvfølgelig!) og bare måtte ha mat med en gang. Tidligere i uken har jeg hatt mye murringer i korsryggen og magen, men nå virker det som om det heldigvis har gitt seg.

Seinere i dag skal vi grille og se VM-finalen hos et vennepar, og jeg vet at en del kommer til å ta seg en øl eller to der. Er spent på om det blir kommentert at jeg ikke drikker. Forrige gang jeg var der skulle vi i 30-års dag og jeg drakk ikke den dagen, noe som ble kommentert. Spørs om jeg får sette noen alkoholfrie øl i kjøleskapet og fylle på glass etterhvert :) Ingen krise om folk begynner å mistenke noe nå, siden det bare er en uke igjen til 12 uker, men får skylde på hodepine hvis noen spør.

11+2

Ultralyd i morgen! Jeg gleder meg veldig :D

Etter ultralyden har vi planlagt å fortelle det til familien, selv om den egentlige planen var å vente til 12 fullgåtte uker. Familien min reiser på ferie til helgen, og vil fortelle det før de reiser.

Selv om vi ikke har fortalt noe, fikk jeg forleden dag en mld fra min søster med spørsmål om vi ville overta en sprinkelseng. De hadde en til overs som måtte ut fort, så jeg takket ja til overtagelse. Hun har nok luktet lunten, så tenkte å avsløre det for henne når hun kommer ned med sengen til meg i morgen/overmorgen :D

Fra mobil.

Gleder meg til overstått ul for dere i morgen <3 Husk å oppdatere da :D

❤️Februar 2015❤️

Tidlig ul i dag, og ble satt frem 3 dager, til 11+6 :D Den lille var 5,18 cm lang og alt stod bra til. Den slappet mye av under ul, men med litt hosting og trykking på magen fikk vi se bevegelse. Hjertet slo som bare det, med 171 slag i minuttet.

Nå har vi vært hos mine foreldre og den ene søsteren og fortalt det, og har allerede fått en moseskrybbe og en vippestol som de skulle pakke opp på loftet :):)

Fra mobil.

Ååå, see på den a!! Det er ikke ofte jeg klarer å snike i terminforum, men jeg måtte bare titte innom her da jeg leste i Binas bok at du hadde vært på UL. Fantastisk <3

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ååå, see på den a!! Det er ikke ofte jeg klarer å snike i terminforum, men jeg måtte bare titte innom her da jeg leste i Binas bok at du hadde vært på UL. Fantastisk <3

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Så kjekt at du sniker! Endelig begynner det å gå opp for meg at det er noe her! Må nesten se på ul-bildene hele tiden :P

Fra mobil.

Fine lille <3

❤️Februar 2015❤️

12+3

I dag er jeg 12 uker etter EL-beregning, så nå er jeg i alle fall forbi 12 fullgåtte uker, uansett hvordan man vrir og vender på det :)

Nyter hytteliv for tiden, med båtturer og bading. Med det fine været som er nå, minner denne sommeren meg om somrene på landet da jeg var liten - idyll!

Har fortalt den store nyheten til en god del av familie og venner nå, men har enda en del igjen å fortelle det til. Like spennende å si i fra hver gang :)

Fra mobil.

Hurra for fullgåtte 12 uker!

12+5

I dag er den tredje dagen på rad jeg ikke har hatt behov for å sove på dagen :D Nå håper jeg søvnbehovet endelig begynner å bli litt normalt igjen!

Kjente en hard kul på magen i morges, like under navlen, og etter litt rådspørring og googling kan det virke som om det er livmoren som blir presset opp av en full blære. Har ennå ikke kommet dit at jeg må på do om natten, men guri hvor tissetrengt jeg er når jeg våkner!

Nå blir det masse leting etter kuler på magen på morgenene fremover! :D

Fra mobil.

12+5

I dag er den tredje dagen på rad jeg ikke har hatt behov for å sove på dagen :D Nå håper jeg søvnbehovet endelig begynner å bli litt normalt igjen!

Kjente en hard kul på magen i morges, like under navlen, og etter litt rådspørring og googling kan det virke som om det er livmoren som blir presset opp av en full blære. Har ennå ikke kommet dit at jeg må på do om natten, men guri hvor tissetrengt jeg er når jeg våkner!

Fra mobil.
Her har det begynt! I natt var jeg oppe 4 ganger :o Husk å ha vann ved sengen når det begynner så du drikker litt når du er oppe. Jeg våknet nemlig dehydrert og helt ekstrem hodepine

♡ Februar 2015 ♡

Her har det begynt! I natt var jeg oppe 4 ganger :eek: Husk å ha vann ved sengen når det begynner så du drikker litt når du er oppe. Jeg våknet nemlig dehydrert og helt ekstrem hodepine

♡ Februar 2015 ♡
Jeg tror jeg må ha jinxet det, for måtte opp i natt for å tisse for aller første gang :eek:

Jeg tror jeg må ha jinxet det, for måtte opp i natt for å tisse for aller første gang :eek:
Haha, ikke lurt :o Men også deilig å kjenne at det skjer noe :)

♡ Februar 2015 ♡

12+5

Fra mobil.
Så hærlig at du har begynt å kjenne en kul :D heldig du er, her begynte natt-tissingen samme natt som positiv test :p
Gleder meg til å se bilde av babymagen din!

Så hærlig at du har begynt å kjenne en kul :D heldig du er, her begynte natt-tissingen samme natt som positiv test :p
Gleder meg til å se bilde av babymagen din!
Kulen forsvant etter at jeg hadde tisset, så nå ligger jeg og kjenner på magen hver morgen/når jeg våkner av at jeg må på do om natten og prøver å finne kulen igjen. Den har ikke dukket opp ennå :P

Fra mobil.

Back
Topp