Lanternes dagbok

Så fin du er! Herlig :D


♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
 
Så gøy! :D


♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Veldig praktisk! Magen varierer jo litt fra dag til dag, men med en gang i uken ser jeg tydligere en fremgang :)
 
Veldig praktisk! Magen varierer jo litt fra dag til dag, men med en gang i uken ser jeg tydligere en fremgang :)
Så gøy :D jeg tok meg aldri tid til så mange bilder sist og har heller ikke gjort det nå. Er litt morsomt med de som har på samme klær hver gang og tar bilde samme sted, da blir sammenligningen så tydelig :D


♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
 
Jeg savner fredags oppdateringen :p
 
Så sant! Vi har ikke fått fredagsoppdatering! Hva har skjedd????


♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
 
Så sant! Vi har ikke fått fredagsoppdatering! Hva har skjedd????


♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Hun har fått et sosialt liv utenfor BV tror jeg :p


♡ Februar 2015 ♡
 
Hahaha, for noen masehøner dere er! Er bortreist, så da ble det dårlig med bilde i de vanlige klærne.

Nytt fra sist: Har fått antibiotika for mistenkt urinveisinfeksjon, og medisinen gjør meg utrolig kvalm :(

Har gått ned 200g siden forrige uke, nå totalt 1,7 kg. Altså ikke så mye til eller fra ut i fra startvekt.

Her kommer et magebilde til dere:D
Tatt 18+1 akkurat nå.

ImageUploadedByBV Forum1409408384.174993.jpg


Fra mobil.
 
Endelig :D så flott du er :) Kjedelig med medisiner som gjør deg kvalm :( Forhåpentligvis går det bort når du er ferdig på kuren din :)


♡ Februar 2015 ♡
 
Finally! Fine magen :D

Kjedelig med tabletter som gjør deg kvalm, håper uvi'en gir seg fort!
God bedring :)
 
Nytt bilde, etter å ha spist en BigMac meny. Ser plutselig mye mer gravid ut enn jeg er ;)

ImageUploadedByBV Forum1409414188.959380.jpg


Fra mobil.
 
Finally! Fine magen :D

Kjedelig med tabletter som gjør deg kvalm, håper uvi'en gir seg fort!
God bedring :)

Takk:) Urinprøven min ble sendt til dyrking for det var ingen utslag når de testet den på legekontoret, men nå håper jeg egentlig at de ikke finner noe, for vil helst slippe enda en antibiotikakur.


Fra mobil.
 
Back
Topp