Lanternes dagbok

Finally! Fine magen :D

Kjedelig med tabletter som gjør deg kvalm, håper uvi'en gir seg fort!
God bedring :)
Takk for det! Gleder meg til kuren er ferdig! Kun et par dager igjen :D


Fra mobil.
 
Bigmac gjør susen ;)
 
Takk:) Urinprøven min ble sendt til dyrking for det var ingen utslag når de testet den på legekontoret, men nå håper jeg egentlig at de ikke finner noe, for vil helst slippe enda en antibiotikakur.


Fra mobil.
Krysser fingrene for det!

Stor forskjell på magen ja :p hihi
 
Ferdig med nesten en times UL :D Den lille lå og sprellet masse, og jordmor og lege (var en som var med til opplæring) brukte lang tid på å klare å måle den. Måtte opp og riste litt på meg for å se om babyen flyttet seg, sånn at de fikk målt den skikkelig, men han nektet :) Termin ble satt til samme som før, 2/2, og gleder meg masse til å treffe den lille gutten vår :Heartblue:happy093
 
Ferdig med nesten en times UL :D Den lille lå og sprellet masse, og jordmor og lege (var en som var med til opplæring) brukte lang tid på å klare å måle den. Måtte opp og riste litt på meg for å se om babyen flyttet seg, sånn at de fikk målt den skikkelig, men han nektet :) Termin ble satt til samme som før, 2/2, og gleder meg masse til å treffe den lille gutten vår :Heartblue:happy093
Hipp hurra og gratulerer så mye med en flott gutt :D


♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
 
Herlig <3


♡ Februar 2015 ♡
 
Ferdig med nesten en times UL :D Den lille lå og sprellet masse, og jordmor og lege (var en som var med til opplæring) brukte lang tid på å klare å måle den. Måtte opp og riste litt på meg for å se om babyen flyttet seg, sånn at de fikk målt den skikkelig, men han nektet :) Termin ble satt til samme som før, 2/2, og gleder meg masse til å treffe den lille gutten vår :Heartblue:happy093
Hahaha, for en rabbagast! Så herlig da, grattis med lillegutt!
 
Uke 19

I går kunne jeg virkelig kjenne den lille sparke, kjente det til og med utenpå. Kom tre skikkelige karatespark ikke lenge etter hverandre når jeg lå med hendene på magen :)

Bekkenet mitt er ikke særlig glad i å gå mye, og i alle fall ikke oppoverbakker. I går gikk vi en kveldstur til butikken, ca. 15 min hver vei i rolig tempo, og jeg kjenner det fortsatt godt, særlig på innsiden av lårene.

Opp 0,7 kg fra forrige torsdag, og nå bare 1 kg i minus. Tror kiloene vil komme raskt de neste ukene!
ImageUploadedByBV Forum1409897749.017438.jpgImageUploadedByBV Forum1409897758.147717.jpg


Fra mobil.
 
Uke 19

I går kunne jeg virkelig kjenne den lille sparke, kjente det til og med utenpå. Kom tre skikkelige karatespark ikke lenge etter hverandre når jeg lå med hendene på magen :)

Bekkenet mitt er ikke særlig glad i å gå mye, og i alle fall ikke oppoverbakker. I går gikk vi en kveldstur til butikken, ca. 15 min hver vei i rolig tempo, og jeg kjenner det fortsatt godt, særlig på innsiden av lårene.

Opp 0,7 kg fra forrige torsdag, og nå bare 1 kg i minus. Tror kiloene vil komme raskt de neste ukene!
Vis vedlegget 76060Vis vedlegget 76061


Fra mobil.
Du er såååå fin!!


♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
 
Så koselig med spark :D


♡ Februar 2015 ♡
 
Er så gøy med spark :D Fine magen :D
 
Nommen, seee på den fine magen!
 
Du er såååå fin!!


♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Takk:) Nå begynner jeg faktisk å føle meg "fin gravid", nå som magen er mer tydelig :)


Fra mobil.
 
Back
Topp