Lag LILLA's skravletråd:-D

  • Trådstarter MaseMamma09/11
  • Opprettet
Jaja... Ned 0.8kg. ikke akkurat supert resultat :(







Mandag 1
 
Her blir det dessverre prioritert andre ting, eller så glemmer jeg av å logge på her... Tenker ofte på at jeg skal logge inn, men da har jeg ikke pc tilgjengelig....
Men jeg lover å prøve å bli flinkere :) Fikk litt motivasjon igjen i dag siden det ble 0.5 kg nedgang...


(mandag 1)
 
Men den der ukes utfordringen, når e fristen for å skrive inn treningen hver dag?


(mandag 3)
 
ååå, bare meg som har oppgang denne uken? :( håper ikke jeg ryker....

spennende ukesutfordring :) kommer tilbake senere i kveld og skriver mer, nå er jeg på tur på 4årsklubb med mellomste :) måtte bare innom for å registrere vekta (selv om det ikke var så mye å skryte av :()


(mandag 1)
 


UneMi skrev:
Jaja... Ned 0.8kg. ikke akkurat supert resultat :(







Mandag 1

Men du går jo NED :-) synes det er flott, ikke vær missfornøyd med deg selv !

(Mandag innlegg 4)
 


ninoz skrev:
Her blir det dessverre prioritert andre ting, eller så glemmer jeg av å logge på her... Tenker ofte på at jeg skal logge inn, men da har jeg ikke pc tilgjengelig....
Men jeg lover å prøve å bli flinkere :) Fikk litt motivasjon igjen i dag siden det ble 0.5 kg nedgang...


(mandag 1)

Gratulerer med -0,5 :-) Kjempe bra.
Ja, håper du får mulighet å "henge" litt med oss denne uka ;-)

(Mandag 5)
 


ninoz skrev:
Men den der ukes utfordringen, når e fristen for å skrive inn treningen hver dag?


(mandag 3)

før kl. 23.59 samme dag. Utenom søndag der er fristen kl.20.00 :-)

(Mandag 6)
 


Lissuz skrev:


UneMi skrev:
Jaja... Ned 0.8kg. ikke akkurat supert resultat :(







Mandag 1

Men du går jo NED :-) synes det er flott, ikke vær missfornøyd med deg selv !

(Mandag innlegg 4)


Uff, du har jo helt rett, det er jo ned.. Jeg hadde bare håpet det skulle være litt mer, hehe. Jeg har liksom mine små mål for hver uke, blir litt små irritert når det da stopper opp :p Satser på en bedre uke nå :)

Mandag 4
 


*Marianne83*2+1 skrev:
ååå, bare meg som har oppgang denne uken? :( håper ikke jeg ryker....

spennende ukesutfordring :) kommer tilbake senere i kveld og skriver mer, nå er jeg på tur på 4årsklubb med mellomste :) måtte bare innom for å registrere vekta (selv om det ikke var så mye å skryte av :()


(mandag 1)

Så synd med oppgang:-( Håper du holdes her fordetom. Krysser fingra! :-)

(mandag 7)
 


UneMi skrev:


Lissuz skrev:


UneMi skrev:
Jaja... Ned 0.8kg. ikke akkurat supert resultat :(







Mandag 1

Men du går jo NED :-) synes det er flott, ikke vær missfornøyd med deg selv !

(Mandag innlegg 4)


Uff, du har jo helt rett, det er jo ned.. Jeg hadde bare håpet det skulle være litt mer, hehe. Jeg har liksom mine små mål for hver uke, blir litt små irritert når det da stopper opp :p Satser på en bedre uke nå :)

Mandag 4






Det vikigste er jo at det er fettet som forsvinner, og ikke musklene. Så husk bare på å spise rikelig med proteiner:-)
Men du altså, -0,8 kg på en uke er kjempe bra. Du har hatt jevn nedgang hele tiden jo ;-) (og det viktigste er jo ikke hvor lang tid det tar  å gå ned, men at det ikke kommer tilbake igjen :-)

(mandag 8)
 
Det ble en grei nedgang på oss, bare jeg som ødela resultatet skikkelig:( Sorry!
Idag er jenta mi bedre så nå blir det vanlig hverdag og sunn kost igjen!
Håper vi ikke taper, for da ryker jeg:(

(mandag 1)
 


Lissuz skrev:


UneMi skrev:


Lissuz skrev:


UneMi skrev:
Jaja... Ned 0.8kg. ikke akkurat supert resultat :(







Mandag 1

Men du går jo NED :-) synes det er flott, ikke vær missfornøyd med deg selv !

(Mandag innlegg 4)


Uff, du har jo helt rett, det er jo ned.. Jeg hadde bare håpet det skulle være litt mer, hehe. Jeg har liksom mine små mål for hver uke, blir litt små irritert når det da stopper opp :p Satser på en bedre uke nå :)

Mandag 4






Det vikigste er jo at det er fettet som forsvinner, og ikke musklene. Så husk bare på å spise rikelig med proteiner:-)
Men du altså, -0,8 kg på en uke er kjempe bra. Du har hatt jevn nedgang hele tiden jo ;-) (og det viktigste er jo ikke hvor lang tid det tar  å gå ned, men at det ikke kommer tilbake igjen :-)

(mandag 8)


Amen!!! Det skal aldri på igjen. Er jo litt godt å vite at det aldri kommer på igjen. Aldri i mitt liv skal jeg opp til over 100 kg en gang til. Det er en stor trøst, uansett om det er 0.5kg eller 3 kg som forsvinner iløpet av en uke :)

Mandag 5
 


Lissuz skrev:
-0.2 kg her denne uka, ikke så mye å rope hurra for. Men det går da nedover;-)


Siden fødselen har jeg gått ned -19,78% (snart 4mnd 3 uker:-)

(Innlegg: Mandag 1)


Nesten 20 % av vekta på 4 mnd er jo kjempebra! :) det må føles herlig! :)


mandag 3
 


UneMi skrev:
Jaja... Ned 0.8kg. ikke akkurat supert resultat :(







Mandag 1



Nedgang er nedgang, synes du er kjempeflink jeg :)


mandag 4
 


Lissuz skrev:


*Marianne83*2+1 skrev:
ååå, bare meg som har oppgang denne uken? :( håper ikke jeg ryker....

spennende ukesutfordring :) kommer tilbake senere i kveld og skriver mer, nå er jeg på tur på 4årsklubb med mellomste :) måtte bare innom for å registrere vekta (selv om det ikke var så mye å skryte av :()


(mandag 1)

Så synd med oppgang:-( Håper du holdes her fordetom. Krysser fingra! :-)

(mandag 7)



Jeg blir her til jeg blir kastet ut jeg! ;) men ser jo at jeg må gjøre en enda større innsats nå fremover, hvis ikke ryker jeg fort ;) men kjenner at jeg er mye flinkere å prioritere gåturer nå etter jeg ble med her, så håper at konkurranseinnstinktet våkner enda mer nå ;)


mandag 5
 


MaseMamma09/11 skrev:
Det ble en grei nedgang på oss, bare jeg som ødela resultatet skikkelig:( Sorry!
Idag er jenta mi bedre så nå blir det vanlig hverdag og sunn kost igjen!
Håper vi ikke taper, for da ryker jeg:(

(mandag 1)


Så bra at lille er bedre :) lettere å fokusere på seg selv når de rundt deg har det bra :)

var ikke med på å dra opp resultatet jeg heller dessverre, men neste uke er vi med på nedgangen både du og jeg også :) :) :) (satser på at du får bli med enda mange uker til :))


mandag 6
 


Lissuz skrev:


ninoz skrev:
Men den der ukes utfordringen, når e fristen for å skrive inn treningen hver dag?


(mandag 3)

før kl. 23.59 samme dag. Utenom søndag der er fristen kl.20.00 :-)

(Mandag 6)

Kan ikke fristen være før man legger seg da? :)
Jeg jobber ofte kveld og er ikke hjemme før 23:30 enkelte dager, å da er det ikke alltid jeg kommer på å logge inn her før etter 00:00....

(mandag 5)
 


UneMi skrev:


Lissuz skrev:


UneMi skrev:


Lissuz skrev:


UneMi skrev:
Jaja... Ned 0.8kg. ikke akkurat supert resultat :(







Mandag 1

Men du går jo NED :-) synes det er flott, ikke vær missfornøyd med deg selv !

(Mandag innlegg 4)


Uff, du har jo helt rett, det er jo ned.. Jeg hadde bare håpet det skulle være litt mer, hehe. Jeg har liksom mine små mål for hver uke, blir litt små irritert når det da stopper opp :p Satser på en bedre uke nå :)

Mandag 4






Det vikigste er jo at det er fettet som forsvinner, og ikke musklene. Så husk bare på å spise rikelig med proteiner:-)
Men du altså, -0,8 kg på en uke er kjempe bra. Du har hatt jevn nedgang hele tiden jo ;-) (og det viktigste er jo ikke hvor lang tid det tar  å gå ned, men at det ikke kommer tilbake igjen :-)

(mandag 8)


Amen!!! Det skal aldri på igjen. Er jo litt godt å vite at det aldri kommer på igjen. Aldri i mitt liv skal jeg opp til over 100 kg en gang til. Det er en stor trøst, uansett om det er 0.5kg eller 3 kg som forsvinner iløpet av en uke :)

Mandag 5

Ikke sant :-) Om du blir lei deg hver uke fordi det ikke er godt nok for deg, så blir du bare demotivert. Vær fornøyd med deg selv så lenge det går rett vei. Så kjører du ekstra hardt de ukene du orker og er motivert til det, og de ukene som er vanskeligere jobber du heller med å holde fokus og godtar mindre nedgang.;-)

(Mandag 12)
 


Lissuz skrev:


ninoz skrev:
Her blir det dessverre prioritert andre ting, eller så glemmer jeg av å logge på her... Tenker ofte på at jeg skal logge inn, men da har jeg ikke pc tilgjengelig....
Men jeg lover å prøve å bli flinkere :) Fikk litt motivasjon igjen i dag siden det ble 0.5 kg nedgang...


(mandag 1)

Gratulerer med -0,5 :-) Kjempe bra.
Ja, håper du får mulighet å "henge" litt med oss denne uka ;-)

(Mandag 5)


Takk for det :) Skal prøve å bli flinkere :)

(mandag 6)
 


ninoz skrev:


Lissuz skrev:


ninoz skrev:
Men den der ukes utfordringen, når e fristen for å skrive inn treningen hver dag?


(mandag 3)

før kl. 23.59 samme dag. Utenom søndag der er fristen kl.20.00 :-)

(Mandag 6)

Kan ikke fristen være før man legger seg da? :)
Jeg jobber ofte kveld og er ikke hjemme før 23:30 enkelte dager, å da er det ikke alltid jeg kommer på å logge inn her før etter 00:00....


Egentlig litt enig i at det burde være litt senere enn kl 20, spesielt på søndag når ungene er hjemme hele dagen, er ikke alltid jeg får tatt turen innom her på dagtid, og eldste e gjerne ikke i seng før kl 20, så da blir det stress ;)

mandag 8
 
Back
Topp