Lag LILLA's skravletråd:-D

  • Trådstarter MaseMamma09/11
  • Opprettet
Hei!
Lite aktivitet fra meg, har fryktelig vondt i kroppen(rygg/bekken/hofter) og har nok med å takle hverdagen. Slankinga går det dårlig med, men skal absolutt skjerpe meg.
Ingen aktivitet idag, men imorgen blir det nok litt gåing:)
 


Lissuz skrev:
Her er det svært så stille da.. alle tatt fri fra BV og slankekrig til helgen? :-P
Jeg er utslitt etter en hektisk dag, og orker ikke å sitte her å skrive med meg selv, så nå er det Natta her på meg. ;-)
Skal prøve å skvise inn tid i morgen til å sjekke status på Utfordringen.. Håper vi klarer å få en seier denne uka :-)??

(Fredag 3)


Ufrivillig pause her :p Satte meg i en frisørstol kl 12 idag, og var ikke ferdig før kl 15, da var det rett hjem å hente lillemor i barnehagen, spise middag for så å reise til svogeren min. Var ikke hjemme før leggetid for mini, og da ble det kosekveld istede for noe trening :p Kommer sterkere tilbake i morgen. Da er det treningsdate! :)
 


MaseMamma09/11 skrev:
Hei!
Lite aktivitet fra meg, har fryktelig vondt i kroppen(rygg/bekken/hofter) og har nok med å takle hverdagen. Slankinga går det dårlig med, men skal absolutt skjerpe meg.
Ingen aktivitet idag, men imorgen blir det nok litt gåing:)

Huff, høres ikke godt ut :-(
Håper du kommer deg fort, vært hos terapaut?

(Lø 1)
 


UneMi skrev:


Lissuz skrev:
Her er det svært så stille da.. alle tatt fri fra BV og slankekrig til helgen? :-P
Jeg er utslitt etter en hektisk dag, og orker ikke å sitte her å skrive med meg selv, så nå er det Natta her på meg. ;-)
Skal prøve å skvise inn tid i morgen til å sjekke status på Utfordringen.. Håper vi klarer å få en seier denne uka :-)??

(Fredag 3)


Ufrivillig pause her :p Satte meg i en frisørstol kl 12 idag, og var ikke ferdig før kl 15, da var det rett hjem å hente lillemor i barnehagen, spise middag for så å reise til svogeren min. Var ikke hjemme før leggetid for mini, og da ble det kosekveld istede for noe trening :p Kommer sterkere tilbake i morgen. Da er det treningsdate! :)

SÅ deilig med ny frisyre da;-) ble du fornøyd?
Her er håret blitt kjempe langt og etterveksten ut av kontroll :-P ikke vært hos frisør siden før snuppa kom (ca. 6mnd siden:-O)  tok etterveksten selv til dåpen eneste;-)
Håper du får en fin treningsdate i dag da :-) her blir det pakking til 1000 ;-)

(Lø2)
 


Lissuz skrev:


MaseMamma09/11 skrev:
Hei!
Lite aktivitet fra meg, har fryktelig vondt i kroppen(rygg/bekken/hofter) og har nok med å takle hverdagen. Slankinga går det dårlig med, men skal absolutt skjerpe meg.
Ingen aktivitet idag, men imorgen blir det nok litt gåing:)

Huff, høres ikke godt ut :-(
Håper du kommer deg fort, vært hos terapaut?

(Lø 1)


Nja...går til både manuell terapeut for smerter og psykolog for hodebry(:P), men har jo bektherev og kronisk bekkenledds-syndrom, så ikke mye å gjøre med det;)

Klarer ikke å holde et godt kosthold når kroppen er vond, blir så sint på meg selv!
 


Lissuz skrev:


UneMi skrev:


Lissuz skrev:
Her er det svært så stille da.. alle tatt fri fra BV og slankekrig til helgen? :-P
Jeg er utslitt etter en hektisk dag, og orker ikke å sitte her å skrive med meg selv, så nå er det Natta her på meg. ;-)
Skal prøve å skvise inn tid i morgen til å sjekke status på Utfordringen.. Håper vi klarer å få en seier denne uka :-)??

(Fredag 3)


Ufrivillig pause her :p Satte meg i en frisørstol kl 12 idag, og var ikke ferdig før kl 15, da var det rett hjem å hente lillemor i barnehagen, spise middag for så å reise til svogeren min. Var ikke hjemme før leggetid for mini, og da ble det kosekveld istede for noe trening :p Kommer sterkere tilbake i morgen. Da er det treningsdate! :)

SÅ deilig med ny frisyre da;-) ble du fornøyd?
Her er håret blitt kjempe langt og etterveksten ut av kontroll :-P ikke vært hos frisør siden før snuppa kom (ca. 6mnd siden:-O)  tok etterveksten selv til dåpen eneste;-)
Håper du får en fin treningsdate i dag da :-) her blir det pakking til 1000 ;-)

(Lø2)

 Det var deilig å kvitte seg med det lange, slitte og tørre håret :p Hadde striper i det da jeg satte meg, men når jeg var ferdig vet jeg ikke hva jeg skal kalle det lenger :p Noen striper der og noen her, sånn går det når etterveksten blir litt lang, så nå må jeg finne ut hvordan jeg skal farge det istede. Vanskelig valg :p Sist jeg var hos frisøren var i juni, så var jammen på tide :D

Treningsdaten var vont og fin, hehe. Er jo ikke akkurat vondt for øya å se på to menn som trener styrke :p

Lør.nr1
 


MaseMamma09/11 skrev:


Lissuz skrev:


MaseMamma09/11 skrev:
Hei!
Lite aktivitet fra meg, har fryktelig vondt i kroppen(rygg/bekken/hofter) og har nok med å takle hverdagen. Slankinga går det dårlig med, men skal absolutt skjerpe meg.
Ingen aktivitet idag, men imorgen blir det nok litt gåing:)

Huff, høres ikke godt ut :-(
Håper du kommer deg fort, vært hos terapaut?

(Lø 1)


Nja...går til både manuell terapeut for smerter og psykolog for hodebry(:P), men har jo bektherev og kronisk bekkenledds-syndrom, så ikke mye å gjøre med det;)

Klarer ikke å holde et godt kosthold når kroppen er vond, blir så sint på meg selv!

Høres absolutt ikke noe godt ut:( Håper det hjelper etterhvert :) Er grusomt med smerter som aldri forsvinner.

Lør.nr2
 


UneMi skrev:


MaseMamma09/11 skrev:


Lissuz skrev:


MaseMamma09/11 skrev:
Hei!
Lite aktivitet fra meg, har fryktelig vondt i kroppen(rygg/bekken/hofter) og har nok med å takle hverdagen. Slankinga går det dårlig med, men skal absolutt skjerpe meg.
Ingen aktivitet idag, men imorgen blir det nok litt gåing:)

Huff, høres ikke godt ut :-(
Håper du kommer deg fort, vært hos terapaut?

(Lø 1)


Nja...går til både manuell terapeut for smerter og psykolog for hodebry(:P), men har jo bektherev og kronisk bekkenledds-syndrom, så ikke mye å gjøre med det;)

Klarer ikke å holde et godt kosthold når kroppen er vond, blir så sint på meg selv!

Høres absolutt ikke noe godt ut:( Håper det hjelper etterhvert :) Er grusomt med smerter som aldri forsvinner.

Lør.nr2


Nei...blir ganske deppa når jeg har vært bra i en periode også blir dårligere. Er nok værskifte og dårligere kosthold som har ført til dårlig form nå.
Dette blir jo ikke bedre, er en kronisk sykdom som følger deg resten av livet. Men det som kan holde kroppen bedre i form er å bygge opp god grunnmuskulatur i kroppen.

Håper dere har hatt en flott lørdag folkens!

Lørdag 2
 


MaseMamma09/11 skrev:


UneMi skrev:


MaseMamma09/11 skrev:


Lissuz skrev:


MaseMamma09/11 skrev:
Hei!
Lite aktivitet fra meg, har fryktelig vondt i kroppen(rygg/bekken/hofter) og har nok med å takle hverdagen. Slankinga går det dårlig med, men skal absolutt skjerpe meg.
Ingen aktivitet idag, men imorgen blir det nok litt gåing:)

Huff, høres ikke godt ut :-(
Håper du kommer deg fort, vært hos terapaut?

(Lø 1)


Nja...går til både manuell terapeut for smerter og psykolog for hodebry(:P), men har jo bektherev og kronisk bekkenledds-syndrom, så ikke mye å gjøre med det;)

Klarer ikke å holde et godt kosthold når kroppen er vond, blir så sint på meg selv!

Høres absolutt ikke noe godt ut:( Håper det hjelper etterhvert :) Er grusomt med smerter som aldri forsvinner.

Lør.nr2


Nei...blir ganske deppa når jeg har vært bra i en periode også blir dårligere. Er nok værskifte og dårligere kosthold som har ført til dårlig form nå.
Dette blir jo ikke bedre, er en kronisk sykdom som følger deg resten av livet. Men det som kan holde kroppen bedre i form er å bygge opp god grunnmuskulatur i kroppen.

Håper dere har hatt en flott lørdag folkens!

Lørdag 2


Skjønner, så slitsomt :-( Tenker på deg og håper det går bedre snart. Har hørt noe om at lavkarbo kosthold kan hjelpe mot smerter, er det noe du har prøvd?

 
Sorry folks, det ble ikke seier på oss denne uken heller. Jeg var 20 poeng unna å slå Luccis poengsum, innlegget mitt fra lørdag var bare borte :-( og jeg som har hatt en vill uke :-P Men regner med jeg har tatt det av i kg anyways, har på følelse dette blir en god uke :-)
 
Jeg må nok takke for meg for denne gang! Men vil ønske dere alle lykke til videre :)
 
Må vi ha ny skravletråd? Syns denne ser grei ut jeg!?
 


ninoz skrev:
Jeg må nok takke for meg for denne gang! Men vil ønske dere alle lykke til videre :)


Takke for deg?
Altså du vil ikke være med mer?
 


MaseMamma09/11 skrev:
kannoen fikse poeng for meg.!
probl. med PC


Jada, eg fiksa det ;-)
Tenkte det måtte være noe, du pleier alltid å være først !
 


Lissuz skrev:


MaseMamma09/11 skrev:
kannoen fikse poeng for meg.!
probl. med PC


Jada, eg fiksa det ;-)
Tenkte det måtte være noe, du pleier alltid å være først !


Hei og tuuusen takk! Var bare surr med internet og Pcen, skikkelig ustabilt nettverk så hver gang jeg prøvde å ordne noe så datt det ut igjen.

Ikke noe super veiing for meg, men nedgang iallefall da:)

Herlig at vi vant!!!!! Men kjipt å miste linkydonk og ninoz:(
 
Enig, veldig leit å miste Linkydonk og Ninoz :-(

Meen, vi får bare stå på oss som er igjen ;-)
Nå er vi plutselig det minste laget her, og vi har jo ikke råd å miste noen fler her, Så ikke våg å prøve på å trekk dere nå !! :-P

Hvordan er ståa deres. Hva er vektmålet før jul?

Hittil i krigen har jeg gått ned 4 kg. (på 8 uker) Så har ligget på minus ca. 0,5kg i snitt hver uke. Hvis jeg skal greie å komme meg under 70 kg før jul må jeg jo gasse på og greie å gå ned mer enn 0,8 kg per uke...
Jeg håper når jeg er ferdigfløttet, og får igjen pusten at jeg skal klare det med glans :-)
 


Lissuz skrev:
Enig, veldig leit å miste Linkydonk og Ninoz :-(

Meen, vi får bare stå på oss som er igjen ;-)
Nå er vi plutselig det minste laget her, og vi har jo ikke råd å miste noen fler her, Så ikke våg å prøve på å trekk dere nå !! :-P

Hvordan er ståa deres. Hva er vektmålet før jul?

Hittil i krigen har jeg gått ned 4 kg. (på 8 uker) Så har ligget på minus ca. 0,5kg i snitt hver uke. Hvis jeg skal greie å komme meg under 70 kg før jul må jeg jo gasse på og greie å gå ned mer enn 0,8 kg per uke...
Jeg håper når jeg er ferdigfløttet, og får igjen pusten at jeg skal klare det med glans :-)

Nei, nå skal vi ikke miste fler på leeeengge!

Her har jeg gått litt bort fra vektmål, og fokuserer mest på sundt kosthold. Men målet er vel å komme meg under 70 tallet før jul, må da gå ned minst 2 kg, så blir 0,25-0,5 kg jeg må gå ned i uka

Flinke deg! 4 kg ned er jo herlig
 
Back
Topp