Lag LILLA's skravletråd:-D

  • Trådstarter MaseMamma09/11
  • Opprettet


UneMi skrev:


MaseMamma09/11 skrev:


UneMi skrev:


MaseMamma09/11 skrev:
Hei og god morgen:)

Ble sååå glad når jeg fant ut at jeg ikke måtte forlate dere denne uka, for hadde ikke smurfine glemt å oppdatere så hadde jeg vært ute!
Jeg har et litt mer avslappa forhold til slankinga denne uka, for vi har veldig lite penger frem til lønn og må bruke minst mulig penger på middag - da blir det ofte ikke det sunneste alternativet!

MEN trening skal jeg klare, så skal trene ikveld og torsdag tenker jeg....

Hva er planene deres for dagen da?
Jeg skal til psykologen nå, så blir det handling og rydding i bilen(den er så rotete...hehe).
Henter vel ungene i barnehagen rundt kl 1530, så blir det fullt kjør frem til de legger seg i 19 tida:)

(tirsdag 1)


Vurderer på om jeg klarer å skvise inn en treningsøkt før jeg skal på "jobb intervju" etterpå. Er bare et generelt intervju, for å få registrert meg, men like viktig er det :) Så blir det hjem å gjøre husarbeid, lage middag og få jentungen hjem fra barnehagen. Hun var sååååå glad for at det var kommet snø i natt, dog litt lite, men hun skulle lage snømann. Hun har ventet på denne snøen siden sommeren!! haha. Får hun til å lage snømann blir den vel så liten at man nesten ikke ser den :p

Ha en fin dag :D


Tirsdag nr 3



Du får prøve å skvise inn en treningsøkt;) Hva trener du?

Selv trener jeg styrke, så er kanskje derfoor jeg går så sakte ned....

Har vært å gått masse i Drammen idag, utslitt ja!!
Men satser på en treningsøkt ikveld fordet:)

(tirsdag 3)

 Nå er det som regel oppvarming med mølle/sykkel og romaskin. Så er det styrke på mage, rygg og armer. Da jeg hadde kun fokus på å gå ned i vekt, trente jeg kun kardio. Altså, spinning, sykkel, mølle og elipsemaskin.


Tirsdag nr 4


OK! Her er det pilates, styrke yoga og annen generell styrke jeg trener. Lite kardio!

Tirsdag 4
 
Hihihihi :D Min søster har sendt meg noen bukser, fordi jeg passer ingen av klærne mine... Dette er bukser som er 7-8 str mindre enn hva jeg hadde for 3-4 måneder siden. Tenkte at jeg måtte vente litt med å kunne bruke de, at de var litt for små, men jammen passet de helt perfekt. Så nå må jeg forte meg å bruke de før de blir for store :p Livet er herlig i dag altså. hehe.

Tirsdag nr 5
 
Det ble ikke noe yoga idag, men 60 minutters husarbeid.....det er mye det og!
Puh....

tirsdag 5
 


UneMi skrev:
Hihihihi :D Min søster har sendt meg noen bukser, fordi jeg passer ingen av klærne mine... Dette er bukser som er 7-8 str mindre enn hva jeg hadde for 3-4 måneder siden. Tenkte at jeg måtte vente litt med å kunne bruke de, at de var litt for små, men jammen passet de helt perfekt. Så nå må jeg forte meg å bruke de før de blir for store :p Livet er herlig i dag altså. hehe.

Tirsdag nr 5


så utrolig bra jobba :) skjønner godt at livet er ekstra herlig i dag :)

Tirsdag 4
 
Så morsomt å logge på i dag, med så mange nye innlegg :) og så leder vi utfordringen så langt, STÅ PÅ videre jenter ;)


Tirsdag 5
 


Lissuz skrev:


*Marianne83*2+1 skrev:


Lissuz skrev:


*Marianne83*2+1 skrev:


Lissuz skrev:
-0.2 kg her denne uka, ikke så mye å rope hurra for. Men det går da nedover;-)


Siden fødselen har jeg gått ned -19,78% (snart 4mnd 3 uker:-)

(Innlegg: Mandag 1)


Nesten 20 % av vekta på 4 mnd er jo kjempebra! :) det må føles herlig! :)


mandag 3

Ja, det er hærlig. Tungt å være tung. Veier vanlighvis ca.60 da. så fra 60 til 94 på et år er jo galskap for kroppen, nå er jeg heldighvis på vei til normalen igjen :-P

(mandag 13)




åiåi, ja, det skjønner jeg godt, er jo en økning på over 50 % det... Har heldigvis ikke gått opp så mye i mine svangerskap, det har heller vært som en slankekur egentlig. Har vært verre å holde vekten etter at jeg har gått ned det jeg gikk opp... etter svangerskap nr 2 veide jeg 67, og på de 4 årene har altså 10 kg sneket seg på :(

skal i bryllup til søsteren min til sommeren, så hadde vært utrolig kjekt å kommet seg ned i vekt til den tid... :)
mandag 10


Ikke riktig så mye som 50% øking, but still veldig mye opp! Trur egentlig jeg ble litt deppa i graviditeten og gikk bare å ventet på å bli ferdig, hadde alle plagene som fantes(føltes det ut som), og fødselen kom som en enorm befrielse :-P Kunne født 10 ganger til, spørs bare om jeg takler å ha flere svangerskap...
Å så koselig med bryllup, satser på at du greier målet ditt til da, er gøy å ha noe å motivere seg med:-)

(Mandag 16)


Mulig jeg ikke tenker helt korrekt altså, tenkte 30 kg opp er jo 50 % av dine opprinnelige 60 kg ;) hehe, men som du sier, det er uansett mye, og sikkert godt å få av seg igjen :)



tirsdag 6
 
Ble husarbeid på meg også i dag, 2 1/2 time med støvsuging, tømming og vasking av skap, greit å få unna litt sånne ting i god tid før jul ;)  men i morgen er det gåing som gjelder :)

tirsdag 7
 


UneMi skrev:
Hihihihi :D Min søster har sendt meg noen bukser, fordi jeg passer ingen av klærne mine... Dette er bukser som er 7-8 str mindre enn hva jeg hadde for 3-4 måneder siden. Tenkte at jeg måtte vente litt med å kunne bruke de, at de var litt for små, men jammen passet de helt perfekt. Så nå må jeg forte meg å bruke de før de blir for store :p Livet er herlig i dag altså. hehe.

Tirsdag nr 5


Så hærlig :-)
Ja, med den farten du har så kan de fort bli for store :-P

(tirsdag 3)
 


*Marianne83*2+1 skrev:
Så morsomt å logge på i dag, med så mange nye innlegg :) og så leder vi utfordringen så langt, STÅ PÅ videre jenter ;)


Tirsdag 5

Ja, kjempe morsomt med liv her inne :-) Så bra vi LEDER :D
Keep up the good work ;-)

(tirsdag 4)
 

Her har jeg trillet for harde livet i dag :-P samt, gjort litt hjemme i huset, Skal flytte om 2 uker, så blir iherdig innsats på husfronten i denne utfordringa fra meg:P

Hvordan går det med maten da dere? hva spiser dere iløpet av en dag?

(tirsdag 5)
 


UneMi skrev:
Hihihihi :D Min søster har sendt meg noen bukser, fordi jeg passer ingen av klærne mine... Dette er bukser som er 7-8 str mindre enn hva jeg hadde for 3-4 måneder siden. Tenkte at jeg måtte vente litt med å kunne bruke de, at de var litt for små, men jammen passet de helt perfekt. Så nå må jeg forte meg å bruke de før de blir for store :p Livet er herlig i dag altså. hehe.

Tirsdag nr 5

Så kjekt :) Alltid herlig når klærna blir for små :-D

(Tirsdag 4)
 
Hei dere!

Idag sto jeg opp kl 6 og har til nå:
Kledd på unger, lagd matpakker og levert i barnehagen
Ryddet 2 stoooore hyller i stua og vasket dem.
Sortert i skittentøyskurvene
Tatt ut av oppvaskmaskin og ryddet kjøkkenet
Lagd pizzadeig til 2 pizzaer
Stekt kjøttdeig, pizzasaus og bacon til pizzaene
Lagd 30 sjokolademuffins
Rydda kjøkkenet igjen etter pizza og muffins baking
Måkt litt ute
Tatt ut av tørketrommel og brettet i skapene
Sette på vaskemaskin

ja....det var vel det;) Men syns det er ganske godt gjort på under 6 timer;)

Nå skal jeg dusje og ta meg en totimers lur.....hehe

Etterpå blir det mer rydding,
 gjøre klar pizzaene så de bare kan settes inn når gjestene kommer,
lage orange marshmellows icing til muffinsene og pynte de med litt halloween stil.
Skifte på buret til rottene.
Hentene jentene i barnehagen
Kle ut begge to.

Også vente på gjestene som skal feire halloween med oss(et vennepar med en unge)

Slitsom men koselig dag:)

(onsdag 2)
 


*Marianne83*2+1 skrev:


UneMi skrev:
Hihihihi :D Min søster har sendt meg noen bukser, fordi jeg passer ingen av klærne mine... Dette er bukser som er 7-8 str mindre enn hva jeg hadde for 3-4 måneder siden. Tenkte at jeg måtte vente litt med å kunne bruke de, at de var litt for små, men jammen passet de helt perfekt. Så nå må jeg forte meg å bruke de før de blir for store :p Livet er herlig i dag altså. hehe.

Tirsdag nr 5


så utrolig bra jobba :) skjønner godt at livet er ekstra herlig i dag :)

Tirsdag 4


3 kg til og jeg har kvittet meg med 30 kg. DET er noe å være glad for det :D Hihi. 

ons.nr2
 


Lissuz skrev:


UneMi skrev:
Hihihihi :D Min søster har sendt meg noen bukser, fordi jeg passer ingen av klærne mine... Dette er bukser som er 7-8 str mindre enn hva jeg hadde for 3-4 måneder siden. Tenkte at jeg måtte vente litt med å kunne bruke de, at de var litt for små, men jammen passet de helt perfekt. Så nå må jeg forte meg å bruke de før de blir for store :p Livet er herlig i dag altså. hehe.

Tirsdag nr 5


Så hærlig :-)
Ja, med den farten du har så kan de fort bli for store :-P

(tirsdag 3)

Hahaha, ja, får glede meg over de så lenge jeg kan ;) Får håpe de holder til januar :p Da kan jeg heller dra på shopping når det blir salg, hehe :)

ons.nr3
 
stod opp til 10 minusgrader i dag, brrr... men det ble en 70 min lang trilletur (hadde time til kiropraktoren, så tenkte det var kjekt å legge henne i vognen og trille dit så kanskje hun sov mens jeg var inne, men så var han selvfølgelig forsinket, så hun våknet så fornøyd og fikk med seg moroa hun også¨;) men fytti rakkern så kaldt altså :( spent på om dette legger føringen for resten av vinteren ;)



innlegg 2
 


ninoz skrev:


UneMi skrev:
Hihihihi :D Min søster har sendt meg noen bukser, fordi jeg passer ingen av klærne mine... Dette er bukser som er 7-8 str mindre enn hva jeg hadde for 3-4 måneder siden. Tenkte at jeg måtte vente litt med å kunne bruke de, at de var litt for små, men jammen passet de helt perfekt. Så nå må jeg forte meg å bruke de før de blir for store :p Livet er herlig i dag altså. hehe.

Tirsdag nr 5

Så kjekt :) Alltid herlig når klærna blir for små :-D

(Tirsdag 4)


Hehe, er vel heller det at de blir for store, som er problemet:P 

ons.nr4
 


UneMi skrev:


ninoz skrev:


UneMi skrev:
Hihihihi :D Min søster har sendt meg noen bukser, fordi jeg passer ingen av klærne mine... Dette er bukser som er 7-8 str mindre enn hva jeg hadde for 3-4 måneder siden. Tenkte at jeg måtte vente litt med å kunne bruke de, at de var litt for små, men jammen passet de helt perfekt. Så nå må jeg forte meg å bruke de før de blir for store :p Livet er herlig i dag altså. hehe.

Tirsdag nr 5

Så kjekt :) Alltid herlig når klærna blir for små :-D

(Tirsdag 4)


Hehe, er vel heller det at de blir for store, som er problemet:P 

ons.nr4


Haha.. Tipper hun egentlig mente motsatt :-P

(torsdag2)
 


Lissuz skrev:


UneMi skrev:


ninoz skrev:


UneMi skrev:
Hihihihi :D Min søster har sendt meg noen bukser, fordi jeg passer ingen av klærne mine... Dette er bukser som er 7-8 str mindre enn hva jeg hadde for 3-4 måneder siden. Tenkte at jeg måtte vente litt med å kunne bruke de, at de var litt for små, men jammen passet de helt perfekt. Så nå må jeg forte meg å bruke de før de blir for store :p Livet er herlig i dag altså. hehe.

Tirsdag nr 5

Så kjekt :) Alltid herlig når klærna blir for små :-D

(Tirsdag 4)


Hehe, er vel heller det at de blir for store, som er problemet:P 

ons.nr4


Haha.. Tipper hun egentlig mente motsatt :-P

(torsdag2)

Haha, ja jeg regnet med det, men følte for å få det svart på hvitt, hoho :p 

tor.nr1
 
Hei dere :-)
Hvordan går det med dere idag? Jeg har stresset å løpt rundt som en tulling i dag, husker ikke halvparten av hva jeg har gjort/vært. Så kom plutselig på nå i kveld at jeg hadde glemt å spise siden jeg sto opp.. Så jeg har vært litt haulaus. Nå har jeg fått vesla i seng og spist god fisk:-) Planen vidre ikveld er å slappe av, kanskje slå på tvn for engangskyld:-P

(torsdag 4)
 
Her er det svært så stille da.. alle tatt fri fra BV og slankekrig til helgen? :-P
Jeg er utslitt etter en hektisk dag, og orker ikke å sitte her å skrive med meg selv, så nå er det Natta her på meg. ;-)
Skal prøve å skvise inn tid i morgen til å sjekke status på Utfordringen.. Håper vi klarer å få en seier denne uka :-)??

(Fredag 3)
 
Back
Topp