Lag LILLA's skravletråd:-D

  • Trådstarter MaseMamma09/11
  • Opprettet
<>Så gøy å komme inn her å se at det har vært masse aktivitet:)

Husk å registrere idag også, dette kan vi vinne! Vi ligger øverst nå, men det er veldig tett
 


MaseMamma09/11 skrev:


Lissuz skrev:
Hei alle.
Blir nok ikke mange poeng fra meg i dag, Lilja hadde feber i natt så vi må holde oss inne i dag. Skal sykle litt på spinninssykkelen når hun sover. Om jeg greier, er ikke spesielt på topp selv heller. Håper dere andre er i strålende form og greier å samle mange poeng til oss :-D

Huff...så kjedelig da! Håper hun blir fort frisk:)

Så lenge du får trent litt, så er det jo viktig at du bidrar med de 120 poengene vi får for å være aktive da:)

Takk:-) ja håper også det!

Skal sykle iallefall 10 min for å sikre oss de 120 poengene;-)
 
Min største på 3 år måtte hentes idag i bhg med feber, så blir ikke pilates trening som planlagt her.
Håper jeg får gått en tur med hunden ikveld da
 
Ble en runde med stress trening idag . Satser på at morgendagens trening blir litt greiere :-) likevel er det vel bedre med stresstrenikg, enn ingen trening :-p
 
Kom igjen dere! Turkis hadde med seg alle sine på laget i dag(går). Vi må stå på om vi skal greie å vinne !!

Onsdag resultat:
1.Turkis (236.6)
2. Rosa (155)
3. Lilla (130)
 


 
Huff...lite aktivitet fra meg nå(prøver dog å skrive meg inn på ukesutfordringa hver dag). Størsten ble syk igår på formiddagen og idag måtte vi dra til legen fordi hun hadde så smerter i munnen - herpes har hun fått:( Så det eneste vi får i henne er litt godteri og saft, og jeg har for færste gang på lenge gumlet godis - både idag og igår!
Dette er IKKE noe som skal fortsette, men tillot meg selv å sprekke litt, for har så mye smerter i kroppen nå og trenger å kose meg.

Håper ikke jeg ødelegger veiinga på mandag for dere jenter!!!

Prøver å komme meg ut 1-2 gåturer hver dag, så satser på en litt lengre tur med hunden idag(noe jeg ikke fikk gjort igår)...men spørs siden gubben er på hockey kamp.

Jaja.....husk å registrere aktivitet dere andre!!! SUPER viktig!
 
Huff, så leit. Må være vondt med munnherpes :-(
Håper det fort blir bedre hjemme hos dere :-)

Her er jeg også syk, Vesla er heldighvis blitt i fin form igjen <3
Jeg er så tett i nese og hals at det blir lite morsjon på meg, gjorde kun husarbeid fordi jeg måtte..:-(
Lover å komme inn med full innsats så snart jeg er blitt friskere i ukesutfordringen:-)
"snikveide" meg i dag og det var bare -100g ned fra mandag, så saakte det går :-P

PS. kom gjerne med forslag til ukesutfordringer i hoveddtråden. Trenger litt innputt! ;-)


 
Her har det blitt gjort lite og ingenting i dag :( var til kiropraktor i går og tirsdag,og følte meg ganske bra i går så fikk heldigvis gjort en del husarbeid da, men da jeg våknet i dag var jeg peise stiv igjen :( det har vært så ille at jeg har ikke hatt sjans til å ta meg av ungene engang, og da de ringte fra bhg om at mellomste har fått feber, så måtte jeg be mannen om å ringe jobb for å si at han ikke kom på ettermiddagsskift i dag.. Og glad er jeg for det, for det blir f**n meg ikke noe bedre! Er så innmari lei av  å gå med konstante smerter i skuldre/nakke, får jo ikke gjort noe av det jeg har lyst til :(

Men, gikk meg en liten tur for å prøve å myke opp litt, funka dårlig, men skal i allefall ha med meg poengene for i dag ;)


Ser det er flere som har "dårlig" uke, men satser på at vi henger med alle sammen for det :)
 
Huff Marianne, så trasig. Høres vondt ut. Har du prøvd å tøye øvelser? Jeg lærte noen fine øvelser hos manuelterapaut som har hjulpet meg, men er jo ikke sikkert det er det samme.
Håper det går over snart og at du koser deg i helgen :-)
 
Shit dere. Håper vi greier å stå ordtlig på å samle poeng lørdag og søndag. I dag hadde vi så lite som 100 snittpoeng. og det er altfor dårlig om vi vil vinne..
Hvem er med meg på å gjøre STØRST mulig innsats lørdag og søndag? ;-)
 
Hei! Jeg beklager så utrolig mye for lite aktivitet her på forumet fra meg!
Jenta vår har så store smerter i munnen så gråter både dag og natt, hun spiser ikke noe og det eneste hun får i seg er is mens hun gråter fordi det svir:(
Hun går nå på en medisin som skal dempe blemmene i munnen, ibux OG paracet....men vondt er det fordet.
Itillegg var jeg på utdrikningslag i hele går, så fikk ikke skrevet da.

Har skrevet inn insats fra idag da, håper det hjelper litt! Husk å gjøre det samme dere andre også!

Imorgen er det veiing, det går dårlig for min det. Jenta vår har trengt full oppmerksomhet hele tida så har ikke blitt noe matlaging, valgdte derfor å ha noen dager der jeg spiste det jeg ville...så ble mye godis.
Menmen.....en fersk start imorgen:)
 
Hvordan går det med dere jenter? God følelse for i morgen? Min følelse er skikkelig dårlig ang min egen vekt... Tror ikke jeg resultatene imorgen er så mye å rope hurra for :(
 


MaseMamma09/11 skrev:
Hei! Jeg beklager så utrolig mye for lite aktivitet her på forumet fra meg!
Jenta vår har så store smerter i munnen så gråter både dag og natt, hun spiser ikke noe og det eneste hun får i seg er is mens hun gråter fordi det svir:(
Hun går nå på en medisin som skal dempe blemmene i munnen, ibux OG paracet....men vondt er det fordet.
Itillegg var jeg på utdrikningslag i hele går, så fikk ikke skrevet da.

Har skrevet inn insats fra idag da, håper det hjelper litt! Husk å gjøre det samme dere andre også!

Imorgen er det veiing, det går dårlig for min det. Jenta vår har trengt full oppmerksomhet hele tida så har ikke blitt noe matlaging, valgdte derfor å ha noen dager der jeg spiste det jeg ville...så ble mye godis.
Menmen.....en fersk start imorgen:)

Stakkars jenta deres :( Er ikke noe gøy når de små er syke, og ingenting hjelper :(

Jenta våres har hatt ørebetennelser siden hun rundet 1 år. Hyl, skrik og våkennetter er virkelig ikke noe å ønske seg :( Håper jenta deres blir fort bra med medesinene hun får. God bedring til henne og dere:)
 


Lissuz skrev:
Huff Marianne, så trasig. Høres vondt ut. Har du prøvd å tøye øvelser? Jeg lærte noen fine øvelser hos manuelterapaut som har hjulpet meg, men er jo ikke sikkert det er det samme.
Håper det går over snart og at du koser deg i helgen :-)

Det er ikke spesielt godt nei :( Gjør ingen spesielle tøyeøvelser nei, men prøver å tøye og bøye når det ikke er helt stivt. Spesielt på morgenen er det helt j****. Skal tilbake til kiropraktor i morgen tidlig, så håper det begynner å virke snart ;) er ganske bra utover dagen, så da hiver jeg meg rundt og gjør både det ene og det andre :) kanskje ikke helt bra, men det er ingenting som gjør seg selv her i huset ;)

 


MaseMamma09/11 skrev:
Hei! Jeg beklager så utrolig mye for lite aktivitet her på forumet fra meg!
Jenta vår har så store smerter i munnen så gråter både dag og natt, hun spiser ikke noe og det eneste hun får i seg er is mens hun gråter fordi det svir:(
Hun går nå på en medisin som skal dempe blemmene i munnen, ibux OG paracet....men vondt er det fordet.
Itillegg var jeg på utdrikningslag i hele går, så fikk ikke skrevet da.

Har skrevet inn insats fra idag da, håper det hjelper litt! Husk å gjøre det samme dere andre også!

Imorgen er det veiing, det går dårlig for min det. Jenta vår har trengt full oppmerksomhet hele tida så har ikke blitt noe matlaging, valgdte derfor å ha noen dager der jeg spiste det jeg ville...så ble mye godis.
Menmen.....en fersk start imorgen:)


Uffuff, det høres ikke godt ut  :( håper det går fort over nå som hun får medisiner :)

god bedring :)
 


UneMi skrev:
Hvordan går det med dere jenter? God følelse for i morgen? Min følelse er skikkelig dårlig ang min egen vekt... Tror ikke jeg resultatene imorgen er så mye å rope hurra for :(


Ingen spesiell god følelse for morgendagen nei :( men satser på at nakken/skuldrene blir bedre iløpet av uka, så da blir det mere ut og trille, og kanskje måke snø ;) her har det snødd en del siste uka, så da blir det ekstra trim :) :) :)
 
Samme her dere, gruer meg litt til å veie meg i morgen, har vært syk denne uka, og sklidd litt ut med maten.. Men håper på at det skal gå greit likevell :-S
Håper vi alle blir positivt overrasket ;-)

Men dere altså, håper alle blir med på utfordringen denne uka, er litt demotiverende om ingen blir med... Vært morro om vi greide å skape litt lagfølelse her inne?
 
-0.2 kg her denne uka, ikke så mye å rope hurra for. Men det går da nedover;-)


Siden fødselen har jeg gått ned -19,78% (snart 4mnd 3 uker:-)

(Innlegg: Mandag 1)
 
Back
Topp