Lag Indigo slankekrigen 2012

Har hatt så mye å gjøre på jobb i det siste, at det har blitt lite med skravling fra min side, men nå er det endelig helg!!

Nå har jeg akkurat fått guttungen i seng, så nå venter en times gåtur med hundene før jeg skal prøve meg på trimsykkelen i 1,5 t. Har lastet ned siste episode av private practice og greys anatomy som jeg skal se mens jeg trimmer, så det burde gå som en drøm ;)

Jeg ser at dere andre er MYE flinkere med kostholdet enn meg, i hvertfall sunnere. Her ble det pizza (samboeren bestilte), og jeg spiste nok en bit eller to for mye. Menmen nå skal dem av ;)

Jeg ønsker dere alle en kjempefin helg! :) Hvem er det forresten som er lagleder her?

Hege og Chris er lagleder :)

Jeg er skikkelig støl etter den usle treninga jeg hadde på onsdag. For en pinglekropp! Så her er bare til å fortsette treningen. Men venter til stølheten er over, jeg satser på restitusjon! :)

Hva skal dere i helgen da?

Huff, kommer nok til å trekke ned for dere denne uken. Har ikke gjort annet en å ligge i sengen og på sofan. Å slik blir det ikke gode resulatater av. Men sånn er det å være syk. Har spist akkurat hva som har fristet, men blitt mest halsdrops og brus. Hadde håpet jeg skulle fått inn litt trening i helgen, men tviler. Er helt utslitt av å gå opp trappa.
Syns dere jeg burde trekke meg? Jeg får uansett ikke oppdatert mandag 19 for da er jeg ute å reiser og får ikke veid meg. Jeg gjør det som er best for dere.

Lykkelulla skrev:
Huff, kommer nok til å trekke ned for dere denne uken. Har ikke gjort annet en å ligge i sengen og på sofan. Å slik blir det ikke gode resulatater av. Men sånn er det å være syk. Har spist akkurat hva som har fristet, men blitt mest halsdrops og brus. Hadde håpet jeg skulle fått inn litt trening i helgen, men tviler. Er helt utslitt av å gå opp trappa.
Syns dere jeg burde trekke meg? Jeg får uansett ikke oppdatert mandag 19 for da er jeg ute å reiser og får ikke veid meg. Jeg gjør det som er best for dere.

Nei, nå trekker ingen seg mere. Enn må få lov å bli syk, og bra du får i deg noe uansett hva det er, masse god bedring. Angående den 19 så veier du deg før du drar og sender meg resultatet 91665643 ;-)

millemari skrev:
Hege og Chris er lagleder :)

Jeg er skikkelig støl etter den usle treninga jeg hadde på onsdag. For en pinglekropp! Så her er bare til å fortsette treningen. Men venter til stølheten er over, jeg satser på restitusjon! :)

Hva skal dere i helgen da?

Er i grunn smart å trene selv om enn er støl, da hjelper du kroppen og bli kvitt stølheten.

Jeg har tenkt å ta med meg guttungen å bade i morgen, så håper jeg at finværet holder seg så vi kanskje kan finne på noe ute på søndag. Er så trøtt å sliten om dagen at jeg håper å klare å tvinge meg ut og at det skal hjelpe på kropp og sinn ;-)

Hege og Chris skrev:

Lykkelulla skrev:

Nei, nå trekker ingen seg mere. Enn må få lov å bli syk, og bra du får i deg noe uansett hva det er, masse god bedring. Angående den 19 så veier du deg før du drar og sender meg resultatet 91665643 ;-)

Har jo ikke lyst å trekke meg, så ble glad for at du ikke vil at jeg skal det. Jeg drar fredag 16, så da sender jeg deg en pm da. Hvis jeg ikke fyker ut før da vel og merke. :)

Lykkelulla skrev:

Hege og Chris skrev:

Lykkelulla skrev:

Har jo ikke lyst å trekke meg, så ble glad for at du ikke vil at jeg skal det. Jeg drar fredag 16, så da sender jeg deg en pm da. Hvis jeg ikke fyker ut før da vel og merke. :)

Så godt å høre Vil ikke miste noen, vi er jo indigo

Er enig med deg Hege og Chris! 
Og ja, alle kan bli syk og vi vet alle hvordan det er. Vi er et lag og vi står sammen!! Gogo lag indigo!! 

Skal prøve å få trent litt i morgen. Er jo så fint vær så må prøve å få til en trilletur. Er så bratte bakker her vi bor så trilletur går som trening :)

millemari skrev:
Er enig med deg Hege og Chris! 
Og ja, alle kan bli syk og vi vet alle hvordan det er. Vi er et lag og vi står sammen!! Gogo lag indigo!! 

Skal prøve å få trent litt i morgen. Er jo så fint vær så må prøve å få til en trilletur. Er så bratte bakker her vi bor så trilletur går som trening :)

Så bra:)

Deilig å komme seg ut i det fine været. Så det syns jeg du burde gjøre. Misunner deg litt her jeg ligger på sofan:) Men i morra, da SKAL jeg ut å gå en tur.

Fant jo virkelig ut hvor dårlig form jeg egentlig er etter første økt med 30 day shred. Svetten rant og beina var helt gele! Totalt støl. Haha. Men gjett om jeg skal fortsette.

I tilegg til ei økt med selv-pining så har jeg vært på en times trilletur i finværet med hunden :) Ser det er meldt godt vær i morgen og så blir det samme da.

Ingen flere må trekke seg og alle må huske på å oppdatere på mandag!

Nå har jeg vært ute på langtur..hehe:) gikk en runde på ca 15min i sola. Det var deilig å bevege seg bittelitt etter hele uken på sofan. Tenkte å ta en liten tur i kveld også. Får se om jeg orker. Er utorlig hvor svak man føler seg etter en slik shau. Så nå er det bare å bygge opp kroppen igjen, sakte men sikkert.

LineMa: så flink du har vært i dag. Både 30ds og gåtur med vogn:)

Ha en strålende lørdag jenter!

Er helt utslitt jeg. Først dro jeg og Chris å bada i 1 time, så dro vi og bowla og deretter på mc`rn, så kom ikke hjem før 1830 tiden, vi dro 11 i dag.
30days er veldig direkte, så er hardt selv om du er relativt godt trent :-)
Godt du har fått kommet deg ut litt i dag Lykkelulla

Høres ut som en topp dag Hege og Chris! :)

Syntes alle er flinke her nå. Jeg er stiv og støl i hele skrotten. Men jeg kom meg ut på tur igår, gjorde godt for kropp og sjel! :) Er travle dager for tiden, kanskje det virker inn også. Er sliiiiten..  Må prøve å jobbe litt idag også, må ha vesla med så spørs hvor effektivt det blir. Går det dårlig tar jeg henne i vogna og triller en tur. Håper sola kommer frem snart!! :)

Har forresten små forventninger til veiinga imorgen. Snikveide meg idag så.. men jeg har jo lurt lenge på når det skulle snu for syntes selv jeg har hatt for rask vektnedgang. Men så har vesla begynt å spise mer, jeg ammer mindre så har vel noe med det å gjøre. Så det er vel nå det virkelig begynner.........!! :)

Hege og Chris skrev:
Er helt utslitt jeg. Først dro jeg og Chris å bada i 1 time, så dro vi og bowla og deretter på mc`rn, så kom ikke hjem før 1830 tiden, vi dro 11 i dag.
30days er veldig direkte, så er hardt selv om du er relativt godt trent :-)
Godt du har fått kommet deg ut litt i dag Lykkelulla

Hørtes ut som du hadde en fin og aktiv dag:)

millemari skrev:
Høres ut som en topp dag Hege og Chris! :)

Syntes alle er flinke her nå. Jeg er stiv og støl i hele skrotten. Men jeg kom meg ut på tur igår, gjorde godt for kropp og sjel! :) Er travle dager for tiden, kanskje det virker inn også. Er sliiiiten..  Må prøve å jobbe litt idag også, må ha vesla med så spørs hvor effektivt det blir. Går det dårlig tar jeg henne i vogna og triller en tur. Håper sola kommer frem snart!! :)

Har forresten små forventninger til veiinga imorgen. Snikveide meg idag så.. men jeg har jo lurt lenge på når det skulle snu for syntes selv jeg har hatt for rask vektnedgang. Men så har vesla begynt å spise mer, jeg ammer mindre så har vel noe med det å gjøre. Så det er vel nå det virkelig begynner.........!! :)

Håper du kommer deg en tur ut og at snuppa vil ligge i vogna:) Blir spennende med veiingen i morra.

Juhu! Gikk en 30min morgentur i dag, gikk kjempebra. Så da er i alle fall formen stigende. Skal bli hærlig å begynne å trene igjen etter en uke med sofaslit.
Skal gå en rolig tur senere i dag også. Så i morra prøver jeg meg på en skikkelig powerwalk igjen.

Ha en fin søndag alle sammen!

Lykkelulla skrev:
Juhu! Gikk en 30min morgentur i dag, gikk kjempebra. Så da er i alle fall formen stigende. Skal bli hærlig å begynne å trene igjen etter en uke med sofaslit.
Skal gå en rolig tur senere i dag også. Så i morra prøver jeg meg på en skikkelig powerwalk igjen.

Ha en fin søndag alle sammen!

Godt at formen er blitt bedre! :)

Her ble det en ny lang trilletur og nå skal jeg gå i gang med neste økt av 30ds mens lillemor sover i vogna :) God søndag alle

Den uka her har vært den verste siden vi begynte. Jeg gruer meg veldig for resultatet i morgen, men annet enn at det blir oppgang, så håper jeg ikke det blir så mye.

Da vi kom til moren og faren min på fredag begynte eldste å kaste opp, så da hadde vi det gående utover kvelden. Lørdag begynte han minste, og med egen sykdom så ble det til at jeg spiste godteri. Masse godteri. Endte med at jeg ble superkvalm selv, er lenge til jeg skal ha et sånt gilde igjen. Så om ikke annet så har jeg lært at kroppen ikke takler sånne "fester" som jeg hadde før. Håper jeg er med dere neste uke.

Synes det er veldig gøy å lese om hvor flinke dere andre er! Dere står virkelig på!

Back
Topp