Håpefull85
Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Oktoberfruene 2018
Novemberlykke 2018
Julibarna2024☀️
Gratulerer så mye![]()
Så fine tester! Herlig å få den digitale da
![]()
Tusen tusen takk<3 Helt sykt!!
Nå har du med å komme etter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye![]()
Så fine tester! Herlig å få den digitale da
![]()
Viss du drakk endel i går kveld så kan det være derforGlemte bilde selvsagt!!
Vis vedlegget 147648
Viss du drakk endel i går kveld så kan det være derfor![]()
Men jeg synes gårsdagen og i dag så like utNei gjorde egentlig ikke d, hadde rimelig konsentrert urin i morges...må bare vente og se i morgen (eller kanskje d fyres av en i ettermiddag for å roe nervene).
Men jeg synes gårsdagen og i dag så like ut![]()
Så godt at du ble beroliget av ny testMåtte roe ned litt, så tok en til bare 1,5-2 timer etter jeg var på do sist, den er så og si lik den fra i morges...så da var d nok bare fargestoffet i testen som lurte meg
Kjente også et lite stikk i nedre del av magen i 09-tiden, tenker d et positivtPhew! Rolig igjen
![]()
Så godt at du ble beroliget av ny test![]()
Helt klart bare pga variasjon i fargestoffet, det er jeg helt sikker påGleder meg til neste test
![]()
Hehe det der hørtes kjent utTakk søte<3
Blir (som jeg skrev over her) test i morgen tidlig, så annen hver dag på dem siste 4-5 BTTenkte jeg kom til å slappe heeelt av bare jeg fikk positiv test, men d har jo blitt værre
![]()
Hehe det der hørtes kjent utnå kommer vi ikke til å slappe av før etter Oul
![]()
![]()
Første målet mitt er å positiv på en apotektestføler meg litt sikrere da enn med strips
![]()
Ja det er en thriller uten like. Ja skal være glad når jeg når IKM. Heldigvis ikke så lenge til mandagJa, d er noe med dNå ser jeg frem til ikm først, så blir d 5+0...skal si dette er spennende greier!!
Det skjønner jeg veldig godt! Man vil jo så gjerne sitte med fasiten i hånda med én gang på om dette går hele veien eller ikkeTakk søte<3
Blir (som jeg skrev over her) test i morgen tidlig, så annen hver dag på dem siste 4-5 BTTenkte jeg kom til å slappe heeelt av bare jeg fikk positiv test, men d har jo blitt værre
![]()
Ja det er en thriller uten like. Ja skal være glad når jeg når IKM. Heldigvis ikke så lenge til mandag![]()