Håpefull85
Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Oktoberfruene 2018
Novemberlykke 2018
Julibarna2024☀️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herlig med 2-3 uker allerede. Tyder på fin stigning4+3
Skulle egentlig ikke teste i dag, men siden d er en uke siden forrige digital "måtte" jeg sjekke om den har økt...d hadde den
Vis vedlegget 148550
Ellers er d stille og rolig, kjente stikkinger på venstre side tidlig i morges...hver gang jeg får sånn lurer jeg på hva som skjer, men d blir like fort borte, så er nok rett og slett bare at d jobbes der nede![]()
Dette går riktig vei. Blir deilig å komme over 5 uker for deg4+4
Tok en billigstrimmel tidlig i morges, helt klart tydeligere teststrek enn kontrollstrek. Akkurat som d blir vanskeligere å se når de tørker, men så d da også altsåTror luktesansen begynner å komme, kaffen som ble laget i dag luktet VELDIG sterkt
Har 2 strimler igjen som jeg tenker å ta fredag og søndag, men da er d over med strimlene. Bare CBD og en CB+ igjenBare 3 dager igjen til 5+0, spennende!!
Med så sterke streker, får du nok ikke så mye sterkere) Du ser at kontrollstreken på den siste er svakere enn de andre da, så sånn sett kan du se økningen. Dette ser helt perfekt ut, det
♡
Det var et sterkt kryss det4+5
Må jo få brukt opp disse testene, så i dag røyk den siste CB+'en
Ellers skjer d lite, litt kvalm før mat i morges også, tror den kommer når d går litt tid fra jeg står opp før jeg spiser.
Vis vedlegget 149025
Det var et sterkt kryss det![]()
Tusen takkHehe, ja, kan vel nesten ikke bli stort sterkereHåper d funker gull for deg nå, og at d blir en liten spire snart
![]()
Signerer denJeg vil ha en sekk med babystøv av deg i julegave![]()
![]()
Fiiine testensånn vil jeg og ha! Fnis.
Jeg vil ha en sekk med babystøv av deg i julegave![]()
![]()
Signerer den![]()