La 2015 bli året:)

4+3

Skulle egentlig ikke teste i dag, men siden d er en uke siden forrige digital "måtte" jeg sjekke om den har økt...d hadde den:D
ImageUploadedByBV Forum1448958495.363027.jpg

Ellers er d stille og rolig, kjente stikkinger på venstre side tidlig i morges...hver gang jeg får sånn lurer jeg på hva som skjer, men d blir like fort borte, så er nok rett og slett bare at d jobbes der nede:)
 
4+3

Skulle egentlig ikke teste i dag, men siden d er en uke siden forrige digital "måtte" jeg sjekke om den har økt...d hadde den:D
Vis vedlegget 148550

Ellers er d stille og rolig, kjente stikkinger på venstre side tidlig i morges...hver gang jeg får sånn lurer jeg på hva som skjer, men d blir like fort borte, så er nok rett og slett bare at d jobbes der nede:)
Herlig med 2-3 uker allerede. Tyder på fin stigning :)
 
4+4

Tok en billigstrimmel tidlig i morges, helt klart tydeligere teststrek enn kontrollstrek. Akkurat som d blir vanskeligere å se når de tørker, men så d da også altså:) Tror luktesansen begynner å komme, kaffen som ble laget i dag luktet VELDIG sterkt:p
Har 2 strimler igjen som jeg tenker å ta fredag og søndag, men da er d over med strimlene. Bare CBD og en CB+ igjen:p Bare 3 dager igjen til 5+0, spennende!!
 
4+4

Tok en billigstrimmel tidlig i morges, helt klart tydeligere teststrek enn kontrollstrek. Akkurat som d blir vanskeligere å se når de tørker, men så d da også altså:) Tror luktesansen begynner å komme, kaffen som ble laget i dag luktet VELDIG sterkt:p
Har 2 strimler igjen som jeg tenker å ta fredag og søndag, men da er d over med strimlene. Bare CBD og en CB+ igjen:p Bare 3 dager igjen til 5+0, spennende!!
Dette går riktig vei. Blir deilig å komme over 5 uker for deg :)
 
Må legge ut bilde av 14,16 og 18 dpo. Vet ikke hva som er normalt, men føler ikke man kan se en dobling av hcg annenhver dag på disse testene akkurat...men d er kanskje ikke meningen at streken skal bli dobbelt så sterk annenhver dag:p Vanskelig å forstå seg på egentlig!
ImageUploadedByBV Forum1449056164.577047.jpg
 
Med så sterke streker, får du nok ikke så mye sterkere :)) Du ser at kontrollstreken på den siste er svakere enn de andre da, så sånn sett kan du se økningen. Dette ser helt perfekt ut, det :D
 
Med så sterke streker, får du nok ikke så mye sterkere :)) Du ser at kontrollstreken på den siste er svakere enn de andre da, så sånn sett kan du se økningen. Dette ser helt perfekt ut, det :D

Ja, er vel d jeg også har konkludert med, skulle bare ønske man kunne se stigningen leeenge:p Tror jeg rett og slett må slutte og tulle sånn, jeg er jo gravid!! Skjerpings;) Takk takk<3 Spennende de neste 8-10 dagene for deg nå:D :D
 
Last edited:
4+5

Må jo få brukt opp disse testene, så i dag røyk den siste CB+'en:p
Ellers skjer d lite, litt kvalm før mat i morges også, tror den kommer når d går litt tid fra jeg står opp før jeg spiser.
ImageUploadedByBV Forum1449135804.064171.jpg
 
Hehe, ja, kan vel nesten ikke bli stort sterkere;) Håper d funker gull for deg nå, og at d blir en liten spire snart:)
Tusen takk :D Satser på verdens beste julegave ;)
 
Fiiine testen :D sånn vil jeg og ha! Fnis.
 
Jeg vil ha en sekk med babystøv av deg i julegave ;) ;)
 
4+6

Tror ikke d har noe hensikt å teste lengre, de kan nok ikke bli stort sterkere:p I morgen er vi over den kjemiske grensen, så nå må nesten bare naturen gå sin gang:) Håper så inderlig alt går bra og at vi sitter med en liten gutt eller jente i august<3
ImageUploadedByBV Forum1449216379.858749.jpg
Når d kommer til symptomer er d fortsatt lite egentlig, men har de siste dagene i perioder kjent et slags press i tennene...mener å ha lest at d kan være symptom:p Så lenge alt er bra gjør d jo ingen ting at symptomene er ganske fraværende;)
 
Herregud, for en nydelig test :D Tror nok at fargestoffene er sprengt nå ja, hihi ;)
Selv det å ikke ha noe særlig med symptomer er et symptom :p Du skal nok se at dette går veien!
 
Back
Topp