Håpefull85
Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Oktoberfruene 2018
Novemberlykke 2018
Julibarna2024☀️
Gratulerer så mye Så fine tester! Herlig å få den digitale da
Tusen tusen takk<3 Helt sykt!!
Nå har du med å komme etter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye Så fine tester! Herlig å få den digitale da
Viss du drakk endel i går kveld så kan det være derforGlemte bilde selvsagt!!
Vis vedlegget 147648
Viss du drakk endel i går kveld så kan det være derfor
Men jeg synes gårsdagen og i dag så like utNei gjorde egentlig ikke d, hadde rimelig konsentrert urin i morges...må bare vente og se i morgen (eller kanskje d fyres av en i ettermiddag for å roe nervene).
Men jeg synes gårsdagen og i dag så like ut
Så godt at du ble beroliget av ny testMåtte roe ned litt, så tok en til bare 1,5-2 timer etter jeg var på do sist, den er så og si lik den fra i morges...så da var d nok bare fargestoffet i testen som lurte meg
Kjente også et lite stikk i nedre del av magen i 09-tiden, tenker d et positivt Phew! Rolig igjen
Så godt at du ble beroliget av ny test
Helt klart bare pga variasjon i fargestoffet, det er jeg helt sikker på Gleder meg til neste test
Hehe det der hørtes kjent ut nå kommer vi ikke til å slappe av før etter OulTakk søte<3
Blir (som jeg skrev over her) test i morgen tidlig, så annen hver dag på dem siste 4-5 BT Tenkte jeg kom til å slappe heeelt av bare jeg fikk positiv test, men d har jo blitt værre
Hehe det der hørtes kjent ut nå kommer vi ikke til å slappe av før etter Oul
Første målet mitt er å positiv på en apotektest føler meg litt sikrere da enn med strips
Ja det er en thriller uten like. Ja skal være glad når jeg når IKM. Heldigvis ikke så lenge til mandagJa, d er noe med d Nå ser jeg frem til ikm først, så blir d 5+0...skal si dette er spennende greier!!
Det skjønner jeg veldig godt! Man vil jo så gjerne sitte med fasiten i hånda med én gang på om dette går hele veien eller ikke Dine tester er jo nydelige. Tenk på mine supersvake kjemisk-streker i forhold liksom. Dette går så bra attTakk søte<3
Blir (som jeg skrev over her) test i morgen tidlig, så annen hver dag på dem siste 4-5 BT Tenkte jeg kom til å slappe heeelt av bare jeg fikk positiv test, men d har jo blitt værre
Ja det er en thriller uten like. Ja skal være glad når jeg når IKM. Heldigvis ikke så lenge til mandag