La 2015 bli året:)

PP 20 - CD36
12 dpo/3+5

Både i går og i dag føles d som skikkelig mensfølelse rett og slett, ikke bare press/øm. Testen jeg tok i dag var fortsatt positiv, men den var ikke noe sterkere enn i går:/ Kanskje til og med litt svakere, MEN d ser ut som kontrollstreken også var svakere...fikk litt hjertet i halsen:eek: VET jo man må se på annenhver dag, så må bare vente i spenning på morgendagens test:)
 
Viss du drakk endel i går kveld så kan det være derfor:)

Nei gjorde egentlig ikke d, hadde rimelig konsentrert urin i morges...må bare vente og se i morgen (eller kanskje d fyres av en i ettermiddag for å roe nervene:p).
 
Nei gjorde egentlig ikke d, hadde rimelig konsentrert urin i morges...må bare vente og se i morgen (eller kanskje d fyres av en i ettermiddag for å roe nervene:p).
Men jeg synes gårsdagen og i dag så like ut:)
 
Men jeg synes gårsdagen og i dag så like ut:)

Ja, de er nok ganske like...synes jeg ser mer forskjell på kontrollstreken egentlig. Alt er nok fint, d kan være så mangt som gjør d:) Og d var jo veldig mye stigning til i går, så d går kanskje litt i rykk og napp;)
 
Måtte roe ned litt, så tok en til bare 1,5-2 timer etter jeg var på do sist, den er så og si lik den fra i morges...så da var d nok bare fargestoffet i testen som lurte meg:)
Kjente også et lite stikk i nedre del av magen i 09-tiden, tenker d et positivt:) Phew! Rolig igjen:p
 
Måtte roe ned litt, så tok en til bare 1,5-2 timer etter jeg var på do sist, den er så og si lik den fra i morges...så da var d nok bare fargestoffet i testen som lurte meg:)
Kjente også et lite stikk i nedre del av magen i 09-tiden, tenker d et positivt:) Phew! Rolig igjen:p
Så godt at du ble beroliget av ny test :)
 
Helt klart bare pga variasjon i fargestoffet, det er jeg helt sikker på :D Gleder meg til neste test ;)
 
Så godt at du ble beroliget av ny test :)

Ja, ble skikkelig letta, da kunne dagen forløpe som normalt:) Nå blir d morgentest i morgen, så tar jeg dem 4-5 siste testene over annenhver dag...DA er d slutt assa!! Dette er til å bli snål av:p D er jo ikke noe man kan gjøre til eller fra, men er kanskje mest for å skåne meg selv at jeg vet d før d evt blir blod liksom:eek:
 
Helt klart bare pga variasjon i fargestoffet, det er jeg helt sikker på :D Gleder meg til neste test ;)

Takk søte<3
Blir (som jeg skrev over her) test i morgen tidlig, så annen hver dag på dem siste 4-5 BT:) Tenkte jeg kom til å slappe heeelt av bare jeg fikk positiv test, men d har jo blitt værre:p
 
Takk søte<3
Blir (som jeg skrev over her) test i morgen tidlig, så annen hver dag på dem siste 4-5 BT:) Tenkte jeg kom til å slappe heeelt av bare jeg fikk positiv test, men d har jo blitt værre:p
Hehe det der hørtes kjent ut ;) nå kommer vi ikke til å slappe av før etter Oul :) ;)
 
Første målet mitt er å positiv på en apotektest :) føler meg litt sikrere da enn med strips :)
 
Ja, d er noe med d:) Nå ser jeg frem til ikm først, så blir d 5+0...skal si dette er spennende greier!!
Ja det er en thriller uten like. Ja skal være glad når jeg når IKM. Heldigvis ikke så lenge til mandag :p
 
Takk søte<3
Blir (som jeg skrev over her) test i morgen tidlig, så annen hver dag på dem siste 4-5 BT:) Tenkte jeg kom til å slappe heeelt av bare jeg fikk positiv test, men d har jo blitt værre:p
Det skjønner jeg veldig godt! Man vil jo så gjerne sitte med fasiten i hånda med én gang på om dette går hele veien eller ikke :p Dine tester er jo nydelige. Tenk på mine supersvake kjemisk-streker i forhold liksom. Dette går så bra att :D
 
Ja det er en thriller uten like. Ja skal være glad når jeg når IKM. Heldigvis ikke så lenge til mandag :p

Nei, heldigvis!!:) Normalt sett har jeg jo egentlig passert ikm, men må vel ta utgangspunkt i at d er 15 dpo ikm er, så da blir d søndag på meg da:D
 
Back
Topp