La 2015 bli året:)

Testa VELDIG tidlig i dag (04-tiden), shame on me:p Så ikke umulig d blir en aldri så liten ettermiddagstest;)
D er helt SYKT at d endelig har klaffet, kan virkelig ikke tro d er MEG liksom:eek: D er tross alt veldig mange mnd siden vi startet prøvingen. Har ikke klart å ta d helt inn ennå, men d kommer seg:D

Tatt test?:) :)
Her ble det den vanlige blendahvite. Kjenner jeg har ikke trua. Men vi får se de neste dagene :)
 
Her ble det den vanlige blendahvite. Kjenner jeg har ikke trua. Men vi får se de neste dagene :)

Æsj, kjedelig da! Men om du bare er 7 dpo f.eks er d ikke så rart:) Må absolutt holde håpet og spenninga litt til ja;)
 
ImageUploadedByBV Forum1448350791.566552.jpg
Her er fra lykkeliten _86 sin dagbok.
Begge testene er 10 dpo
 
Ai ai, strimmelen der va ganske mye sterkere enn min:eek: Men når min (forhåpentligvis) blir like sterk skal jeg ta den første digitale, definitivt:D Takk for at du fant frem den!!
Jeg har nok sett noen som har hatt svakere BT nå digital har slått ut. Men greit å vente så man er sikker :)
 
Jeg har nok sett noen som har hatt svakere BT nå digital har slått ut. Men greit å vente så man er sikker :)

Ja, d er noe med den sikkerheten;) Tror d blir digital på torsdag, hvis testene fortsetter å bli sterkere!
 
Ja, d er noe med den sikkerheten;) Tror d blir digital på torsdag, hvis testene fortsetter å bli sterkere!
Er utrolig spennende :)
Hvis jeg blir gravid selv kommer jeg til å gå bananas de første dagene hehe :D
 
Er utrolig spennende :)
Hvis jeg blir gravid selv kommer jeg til å gå bananas de første dagene hehe :D

Innmari godt å høre at man ikke er alene om å bli litt bananas;) Håper masse for deg!! Er så nedtur med pp på pp, men tydligvis klaffer d PLUTSELIG:D
 
PP 20 - CD34
10 dpo

Dagens wondfo fra billige-tester.no fikk strek innen fristen (stod med stoppeklokka og STIRRET testen i senk, haha):) Tror ikke den er så mye sterkere enn gårsdagens, men vet man ikke skal sammenligne to dager på rad...så blir spennende å se i morgen;) Og ikke minst når den siste er tørket, lettere å sammenligne når de har samme utgangspunkt!
Vis vedlegget 147354
Vis vedlegget 147355

Har også kjent ett slags press/murring i nedre del av magen de siste dagene, men d er vel stort sett alt:)
Se på de testene ❤ Herlig å se at de bare blir sterkere og sterkere :D
 
SHIIIT!!!!
Kom hjem til disse testene, absolutt sterkere i dag:
ImageUploadedByBV Forum1448373687.658167.jpg

Så tok denne:
ImageUploadedByBV Forum1448373751.389827.jpg

Og endte rett og slett opp med DENNE:
ImageUploadedByBV Forum1448373772.885338.jpg

<3 Vi skal bli foreldre <3
 
Å så fantastisk. Gratulerer så mye. Den cb+ var sterk også digital i tillegg. Herregud jeg får klump i halsen her <3 <3 <3

Det er helt uvirkelig! Har lyst til å gråte, men hele kroppen er for urolig...helt i 100 etter slike tester:D Nå MÅ jeg bare tro på d;)
Tusen tusen takk søte deg<3 Håper så inderlig du kommer etter om noen få dager!!!
 
Det er helt uvirkelig! Har lyst til å gråte, men hele kroppen er for urolig...helt i 100 etter slike tester:D Nå MÅ jeg bare tro på d;)
Tusen tusen takk søte deg<3 Håper så inderlig du kommer etter om noen få dager!!!
Hadde vært topp å få 9 mnd sammen på augustforum :)
 
Har du ett uredigert bilde av første testen? Fikk en skyggestrek før i dag.
 
Gratulerer så mye :D :D Så fine tester! Herlig å få den digitale da :D
 
Back
Topp