La 2015 bli året:)

Var ikke så veldig vanskelig å se den syntes jeg, og jeg har faktisk blitt veldig dårlig på å se streker :p Det er helt riktig! Altfor treigt, men jeg ER i dpoland og uansett så går tiden fremover. Bare vanskelig å holde testetøsa i sjakk :))
Wohoo, da gleder jeg meg til en test om ca 24 timer :D

Da er d helt toppers at du ser streken da:) Ja, ho begynte å gnage ganske tidlig her og, blir sååå mye roligere når jeg får begynt den testingen. Dog ble d brått veldig spennende denne pp, så nå gnager ho nesten enda mer:p Skal ikke se bort ifra at d kommer en test i ettermiddag også plutselig (måtte pakke ned en test i veska, haha)!!

Last edited:
Veldig lett å se strek der :D Det var sånn det begynte her nå sist. Ingen strek innen fristen, men svak når den var tørket. Jeg fikk svak strek innen fristen på kvelden samme dag. Så du vet hva du har å gjøre... O:-) :D No pressure altså. Haha..

Tenkte den var vanskelig å se på bildet, men skjønner at jeg bomma litt der:p Tenk at dere seeer:D Ååh, kjenner jeg egentlig ikke ønsker å få forhåpninger, men DET er vanskelig nå!!:/
Hehe, har faktisk pakket ned en test i jobbveska, så d blir nok en test i ettermiddag...skal prøve å ikke drikke så mye slik at d blir litt mer konsentrert urin å teste på;)

Åssen går det med ettermiddagstesten ;)

Sånn da var kveldstesten tatt, men hadde ikke sjans og holde meg mer enn 3,5 time:o I tillegg er d en annen type test...dvs tror d er wondfo sine, men bare halvparten så tykke (kjøpt på ebay fra Kina). Ikke noe sterkere strek, men ser at d er "noe" der nå også:)
ImageUploadedByBV Forum1448217847.907485.jpg

Sånn da var kveldstesten tatt, men hadde ikke sjans og holde meg mer enn 3,5 time:o I tillegg er d en annen type test...dvs tror d er wondfo sine, men bare halvparten så tykke (kjøpt på ebay fra Kina). Ikke noe sterkere strek, men ser at d er "noe" der nå også:)
Vis vedlegget 147166
Ser noe på den der også :) så det blir spennende i morgen tidlig :)

Ser noe på den der også :) så det blir spennende i morgen tidlig :)

:D
Ja, nesten litt for spennende, for jeg ønsker egentlig ikke å sitte med slike forhåpninger...liker ikke følelsen av at d KAN være/bli bare humbug:o ;)

:D
Ja, nesten litt for spennende, for jeg ønsker egentlig ikke å sitte med slike forhåpninger...liker ikke følelsen av at d KAN være/bli bare humbug:o ;)
Ja det kan jo falle begge veier med svake streker. Men de gangene jeg har fått svake streker har det ofte vært rett før mensen ;)

Ja det kan jo falle begge veier med svake streker. Men de gangene jeg har fått svake streker har det ofte vært rett før mensen ;)

Ja, d er liksom d jeg også har opplevd tidligere, så d å få svak strek 8 dpo er absolutt nytt for meg:) Må nok bare håååpe at dette faktisk er en liten "mini-me" som så smått har startet sin vokseperiode inni magen;)

Litt bedre bilde av kveldstesten etter den tørka helt:)
ImageUploadedByBV Forum1448220177.329135.jpg

Den streken der var jo skikkelig tydlig. Herregud tror jeg hadde fått høy puls hadde det vært meg :D

Flink å ta bilde fra riktig vinkel:p Den er ikke så innmari sterk i virkeligheten, men er veldig spent på neste test i morgen;)

Hohoho, jeg tror du har spire på gang, jeg :D Veldig spent på morgendagens test!! ♡

PP 20 - CD33
9 dpo

Herregud!! Jeg begynner å faktisk lure på om jeg er gravid:o
Usikker på om jeg kunne skimte streken innen 5 minutter, men d var ikke langt unna (kanskje 6-7)...
Her er noen bilder rundt den tiden, har ikke tørket ennå, så samlebilde får komme litt senere:)
Redigert ca.10 min
ImageUploadedByBV Forum1448261717.567016.jpg

Uredigert ca.30 min
ImageUploadedByBV Forum1448261746.330093.jpg

Du er gravid! Det er ingen tvil der altså, den streken er tydelig :D Åååh, så morsomt!! Jeg hvisker et stille gratulerer ❤❤

Back
Topp