La 2015 bli året:)

Kjente d heller ikke før jeg startet prøvingen, men vet ikke om d kan ha sammenheng med at jeg gikk på p-piller...da har man vel litt andre hormoner enn de vi får nå...kanskje:)
Mest rart at d ikke er konsekvent, men nå er jeg vant til d:) Så symptomjakt har jeg sluttet med for mange mnd siden, for tror jeg har hatt samtlige uten å være gravid, hahaha:p
Ja jeg har også gått gjennom hele lista med symptomer. Og de symptomene jeg hadde forrige gang jeg ble gravid er viss normale pms symptomer fordi jeg har kjent dem mange ganger. Så den mnd jeg blir symtomfri er jeg vel gravid;)

Ja jeg har også gått gjennom hele lista med symptomer. Og de symptomene jeg hadde forrige gang jeg ble gravid er viss normale pms symptomer fordi jeg har kjent dem mange ganger. Så den mnd jeg blir symtomfri er jeg vel gravid;)

Hehe, ja, d skal jammen ikke være lett:o Kanskje d blir sånn ja, at når alle symptomene mangler, DA er d graviditet på ferde:p Eller at symptomene rett og slett er de samme, så d er faktisk kun positiv test som gjelder...blir spennende for oss å finne ut av d da;)

PP 20 - CD30
6 dpo

Dag 5 med crinone, har kommet mindre ut de siste dagene enn den første...så endrer mening til at crinone faktisk ikke er så ille (hvis d fortsetter slik);) Stikker og strekker litt der nede, mest på venstre side...spesielt når jeg la meg i går. Igjen har jeg følt d flere ganger tidligere, men verdt å nevne:p
Gleder meg mest til å begynne og fyre av tester, d gjør meg på en måte roligere, haha! Da har jeg mer kontroll på hva som venter noen dager senere:)

Så godt å høre at Crinone ikke er så aller verst. Jeg gleder meg ikke veldig til å ha masse søl nedi underetasjen, haha. Men det er selvfølgelig en veldig liten pris å betale hvis det blir spire ut av det :)

Så godt å høre at Crinone ikke er så aller verst. Jeg gleder meg ikke veldig til å ha masse søl nedi underetasjen, haha. Men det er selvfølgelig en veldig liten pris å betale hvis det blir spire ut av det :)

Hehe, ser den...var veldig spent siden jeg har lest så mye rart:o :p Men den har vært veldig snill med meg så langt, kan ikke si jeg merker noen bivirkninger og særdeles mye mindre søl enn jeg hadde forventet:) Så hvis du er like heldig er d iiiingen ting å tenke på;) Håper el din kommer innen rimelig tid, sånn at du er klar til ny dpo periode snart:D

Hehe, ser den...var veldig spent siden jeg har lest så mye rart:o :p Men den har vært veldig snill med meg så langt, kan ikke si jeg merker noen bivirkninger og særdeles mye mindre søl enn jeg hadde forventet:) Så hvis du er like heldig er d iiiingen ting å tenke på;) Håper el din kommer innen rimelig tid, sånn at du er klar til ny dpo periode snart:D
Bra å høre :D Da satser vi på at Crinone behandler min kropp like bra :)) Håper jeg er i dpo snart ja, for jeg har tenkt til å flytte til august sammen med deg, skjønner du :D

Bra å høre :D Da satser vi på at Crinone behandler min kropp like bra :)) Håper jeg er i dpo snart ja, for jeg har tenkt til å flytte til august sammen med deg, skjønner du :D

Krysser alt som krysses kan for d;) Jaaa, d hadde vært så koselig!! Synes faktisk vi (med flere) virkelig fortjener august:) :)

PP 20 - CD31
7 dpo

Skal si jeg gleder meg til å teste!:D Bare fordi d er en spennende periode de neste dagene, og fordi jeg selvsagt har et bitte lite håp om at noe smått har kloret seg fast;) Våknet med hodepine i dag, spent på hvordan d blir utover dagen, akkurat nå er d ikke plagsomt, men kjenner den er der. Bivirkninger? Symptom? Eller rett og slett bare normalt hodepine, hvem vet:o

Last edited:
PP20 - CD32
8 dpo

Da var første testen tatt:) Var som forventet negativ innen fristen, kom en svak strek når den var tørket, men tørr ikke tro at d betyr noe (vet ikke om d vises på bildet engang, men legger det med). Blir spennende de neste dagene i d minste;)
ImageUploadedByBV Forum1448182204.990842.jpg

PP20 - CD32
8 dpo

Da var første testen tatt:) Var som forventet negativ innen fristen, kom en svak strek når den var tørket, men tørr ikke tro at d betyr noe (vet ikke om d vises på bildet engang, men legger det med). Blir spennende de neste dagene i d minste;)
Vis vedlegget 147104
Vet du jeg har en vennine som er gravid nå. Hun fikk streker etter tidsfristen de første dagene. Det var også BT strimler. Så skal se du er gravid :)

Jeg ser strek jeg :D Spennende! Jeg er liiiitt misunnelig for at du er såpass langt i dpoland at du kan teste :)) Jeg må lide i fire dager til, haha!
Når ryker neste test?

Vet du jeg har en vennine som er gravid nå. Hun fikk streker etter tidsfristen de første dagene. Det var også BT strimler. Så skal se du er gravid :)

Ja, har hørt om dem som har hatt d slik, gjør d jo litt mer spennende selvsagt, men tørr ikke å "ta av" enda:p Håper virkelig vi alle blir gravide jeg<3

Jeg ser strek jeg :D Spennende! Jeg er liiiitt misunnelig for at du er såpass langt i dpoland at du kan teste :)) Jeg må lide i fire dager til, haha!
Når ryker neste test?

Så søt du er:) Gøy at du faktisk ser den på d dårlige bildet:p 4 dager til går sånn passe for...ehm...TREIGT tenker jeg vi sier;) Men d går fremover hvertfall, får tenke at du har den mest spennende tiden i vente:D
Skal jobbe i dag, så tenker neste blir i morgen tidlig (for lengre enn 24 timer venter jeg IKKE, hahaha):)

Ja, har hørt om dem som har hatt d slik, gjør d jo litt mer spennende selvsagt, men tørr ikke å "ta av" enda:p Håper virkelig vi alle blir gravide jeg<3
Jeg pleier ikke å få streker på BT samme hvor mange timer det har gått etter tidsfristen. Dette blir spennende altså gleder meg til å se tester de neste dagene. Noen har også sterkere tester på kvelden;)

Jeg pleier ikke å få streker på BT samme hvor mange timer det har gått etter tidsfristen. Dette blir spennende altså gleder meg til å se tester de neste dagene. Noen har også sterkere tester på kvelden;)

Nei, pleier ikke d jeg heller, men har ett par ganger iløpet av 19 pp hatt svak strek (litt nærmere ikm enn nå) og da har de bare blitt svakere igjen, så må teste over noen dager og se at de faktisk blir sterkere før jeg tørr å tro noe på d:) Skal jobbe i dag, så tror jeg venter med neste test til i morgen tidlig...men når du sier d, så hadde jeg ganske lys urin når jeg testa kl.06...hmm...tenke tenke, kanskje jeg må ta med en liten strips og ta senere:p

Legger inn et slags negativ bilde også, der er d enklere å se denne "noe":p
ImageUploadedByBV Forum1448183494.816664.jpg

Ser streken :) jeg har ofte svak urin på morran da jeg drikker mye på kvelden.

Så søt du er:) Gøy at du faktisk ser den på d dårlige bildet:p 4 dager til går sånn passe for...ehm...TREIGT tenker jeg vi sier;) Men d går fremover hvertfall, får tenke at du har den mest spennende tiden i vente:D
Skal jobbe i dag, så tenker neste blir i morgen tidlig (for lengre enn 24 timer venter jeg IKKE, hahaha):)
Var ikke så veldig vanskelig å se den syntes jeg, og jeg har faktisk blitt veldig dårlig på å se streker :p Det er helt riktig! Altfor treigt, men jeg ER i dpoland og uansett så går tiden fremover. Bare vanskelig å holde testetøsa i sjakk :))
Wohoo, da gleder jeg meg til en test om ca 24 timer :D

Veldig lett å se strek der :D Det var sånn det begynte her nå sist. Ingen strek innen fristen, men svak når den var tørket. Jeg fikk svak strek innen fristen på kvelden samme dag. Så du vet hva du har å gjøre... O:-) :D No pressure altså. Haha..

Ser streken :) jeg har ofte svak urin på morran da jeg drikker mye på kvelden.

Så bra:)
Ja, ble MYE drikke på meg og i går ganske sent, så blir nok mer konsentrert i morgen tidlig! Endelig er d faktisk spennende å teste:D

Back
Topp