attpåklattnr2
Gift med forumet
Ja heldigvis 1 dpo i morgen. 8 dager til testing neste onsdag ryker det nok 1 testJaa, d er digg Du er vel 1 dpo i morgen, så blir ikke så lenge å vente heldigvis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja heldigvis 1 dpo i morgen. 8 dager til testing neste onsdag ryker det nok 1 testJaa, d er digg Du er vel 1 dpo i morgen, så blir ikke så lenge å vente heldigvis
Fin kurve det derPP20 - CD26
2 dpo
Like høy temp i dag, så da er jeg garantert dpo
Vis vedlegget 146078
Første crinone er også satt, blir spennende å se om jeg får noen bivirkninger! Hærremiiin, så UTROLIG spennende denne pp blir!!
Ja heldigvis 1 dpo i morgen. 8 dager til testing neste onsdag ryker det nok 1 test
Fin kurve det der
Ja man blir litt oppgira av temping. Har kuttet ut temping denne mnd. Jeg våkner så forskjellige tider at jeg vet ikke om det er noen vits å tempeSpennende!! Håper vi kan se antydning til streker allerede på første testen begge to
Ja, d der er den beste kurven jeg har hatt i pp jeg har tempet Men blir ikke å tempe mer, måtte bare vite når jeg var dpo (mye pga crinone), så nå skal d soves uten forstyrrelser de neste ukene! Digg
Ja man blir litt oppgira av temping. Har kuttet ut temping denne mnd. Jeg våkner så forskjellige tider at jeg vet ikke om det er noen vits å tempe
Jeg merker at el nærmer seg. Men er nok det sikreste med testing el temping.Har hatt klokken på kl.06 hver morgen, d er litt slitsomt...for er ikke alltid jeg klarer å sovne igjen med en gang Men synes d er en fin måte å finne ut at man er dpo, så jeg temper bare akkurat dagen rundt el...denne pp ble d litt flere dager pga sen el da Merker du el på kroppen? Eller må du teste/tempe for å vite?
Jeg merker at el nærmer seg. Men er nok det sikreste med testing el temping.
OTemping funket jo forrige gang. Var jo tempinga som gjorde at jeg skjønte at el var cd 19 istede for 15/16.så kan jo takke tempinga for at jeg ble gravid da. Men siste året har jeg sovet veldig ujevnt så er litt i tvil om tempinga blir riktig
Ja det hadde vært det beste håpe vi begge kan glemme alt som heter for tester og hormoner i desember. Bare kose oss med spire og julaSkjønner Håper du slipper å prøve mer nå da, så trenger du ikke å vurdere verken temping eller testing
Ja det hadde vært det beste håpe vi begge kan glemme alt som heter for tester og hormoner i desember. Bare kose oss med spire og jula
Du har fortjent 2 streker nå. Satse på letrozol spirePP 20 - CD28
4 dpo
Skal si tiden snegler seg avgårde, 4 dager til første test ryker. Føler d ble i overkant mye venting denne pp, siden jeg var helt sikker på at el ville komme tidligere. Men men, nå er jeg endelig på "riktig" side av el i d minste Håper på 2 streker, men klarer ikke helt å se for meg at d skal skje nå...etter så mange blanke tester tidligere!
Du har fortjent 2 streker nå. Satse på letrozol spire
Har du noen barn fra før?Takk, snille deg Unner ingen å måtte prøve så lenge! Håper d klaffer for deg også snart Letrozol må jo være løsningen
Har du noen barn fra før?
Ja jeg har 3 stk fra før, så er egentlig ikke noe synd på meg men hadde vært veldig fint om vesla fikk et søsken på sin egen alder
Jeg kjente aldri ømme pupper før, men etter jeg begynte å prøve kjenner jeg det nesten hver mnd.PP 20 - CD29
5 dpo
Lite som skjer, men har ikke ømme pupper. Hadde d alltid i begynnelsen av prøvingen, de ble borte noen mnd, så kom de tilbake de 4 forrige pp, og nå er de borte igjen. Rare kroppen sin d! Blir spennende å se om de kommer litt lengre dpo, men d er ikke d "normale". 3 dager igjen til første test
Jeg kjente aldri ømme pupper før, men etter jeg begynte å prøve kjenner jeg det nesten hver mnd.