La 2015 bli året:)

PP20 - CD20

Fortsatt ingen el...i 12 av de 19 pp jeg har vært gjennom har jeg hatt el på cd20 eller tidligere, så dette synes jeg lover svært dårlig mtp på at d faktisk er med tabletthjelp!!!

Æsj, så utrolig kjipt :( Håper det er gullegget som bruker lang og god tid med modningen!! Jeg hadde ingen god effekt av Letrozol før med trippel kur, så ikke fortvil! Det er fortsatt håp med senere kurer hvis det ikke blir spire nå :D

Æsj, så utrolig kjipt :( Håper det er gullegget som bruker lang og god tid med modningen!! Jeg hadde ingen god effekt av Letrozol før med trippel kur, så ikke fortvil! Det er fortsatt håp med senere kurer hvis det ikke blir spire nå :D

Tusen takk, søte deg<3 Håper d jeg også;) Når ikke el kommer noe tidligere (heller senere tydeligvis) med Letrozol, tror jeg at jeg ringer til gyn og hører om alternativ til dobbel kur eller noe...for dette er bare pining!!
Krysser fingrene for at streken hos deg i dag faktisk viser seg å være spennende:D Håper håper håper!!

Tusen takk, søte deg<3 Håper d jeg også;) Når ikke el kommer noe tidligere (heller senere tydeligvis) med Letrozol, tror jeg at jeg ringer til gyn og hører om alternativ til dobbel kur eller noe...for dette er bare pining!!
Krysser fingrene for at streken hos deg i dag faktisk viser seg å være spennende:D Håper håper håper!!
Tusen takk ♡

PP 20 - CD21

Nei...fortsatt ingen tegn på el. Testene er i samme styrke, og tempen er "før el lav" (tilbake på normalt nivå faktisk...både i går og i dag), så må bare fortsette tempingen.

Æsj. Er så kjedelig å vente på EL.. Krysser fingrene for at gullegget løsner snart!

Æsj. Er så kjedelig å vente på EL.. Krysser fingrene for at gullegget løsner snart!

Takk:)
Ja, nå er jeg LEI!! Hjelper ikke å lese at sein el kan gjøre d vanskeligere for at d skal kunne klaffe den pp:/

PP20 - CD22

JAAAA!!! Nå ser det endelig ut som el er på vei, mye sterkere el-test i dag:D Skal si jeg ble glad, nå er d bare å vente på tempstigning:)

Jaaa, fantastisk :D :D Endelig!! :))

Er vel de forskjell på folk. Jeg pleier å få el 1-2 dager etter positiv test:) somregel dagen etter :)

Er vel de forskjell på folk. Jeg pleier å få el 1-2 dager etter positiv test:) somregel dagen etter :)

Bruker å få el dagen etter første negative test eller den/de positive:) Tenkte mer på at el "kan ikke" utsettes enda lengre siden jeg har ventet så lenge allerede;)

Bruker å få el dagen etter første negative test eller den/de positive:) Tenkte mer på at el "kan ikke" utsettes enda lengre siden jeg har ventet så lenge allerede;)
Nei må krysse fingrene for at LH stigningen betyr at egget slipper. Skal du ta progesteronprøve 7 dpo for å se om du far hatt el?

Nei må krysse fingrene for at LH stigningen betyr at egget slipper. Skal du ta progesteronprøve 7 dpo for å se om du far hatt el?

Nei, ingen flere prøver...tok d forrige pp (uten noe slags "hjelp"), de ringte og sa at alt så fint ut, så har nok el uansett:) Temper jo, så får d liksom med meg. I tillegg (når jeg tenker på d), så har jeg fått crinone (progesteronstøtte) pga noe kort lutealfase. Da er d nok ikke noe hensikt med blodprøve på cd7 når jeg skal begynne med d på cd2;)

Last edited:
Nei blir vel litt feil det når du tar crinone :)

Nei blir vel litt feil det når du tar crinone :)

Jepp! Blir litt usikker, for har googlet litt (jeg veeet, d er helt dust å gjøre), men kom hvertfall over noe som sa at dersom man har sen el kan d gjøre at slimhinnen blir for gammel osv. Så ble så usikker på om jeg bare skulle droppe crinonen denne pp, hvis d uansett er for dårlig...men så tenker jeg på alle som blir gravide senere enn de tror. Snakket litt med mannen om d, og han sa bare "kjør på"...at d skal være så vaaanskelig!!:p

Sist jeg ble gravid hadde jeg el på cd 19 og det gikk fint.:)

Back
Topp