attpåklattnr2
Gift med forumet
Ja det kan jo fort skje. Bare vi får spire snart så kan el bli så forsinka den vilSå spennende Håper du får en normal syklus Kanskje vi får ikm samtidig plutselig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det kan jo fort skje. Bare vi får spire snart så kan el bli så forsinka den vilSå spennende Håper du får en normal syklus Kanskje vi får ikm samtidig plutselig
Ja det kan jo fort skje. Bare vi får spire snart så kan el bli så forsinka den vil
Æsj, så utrolig kjipt Håper det er gullegget som bruker lang og god tid med modningen!! Jeg hadde ingen god effekt av Letrozol før med trippel kur, så ikke fortvil! Det er fortsatt håp med senere kurer hvis det ikke blir spire nå
Tusen takk ♡Tusen takk, søte deg<3 Håper d jeg også Når ikke el kommer noe tidligere (heller senere tydeligvis) med Letrozol, tror jeg at jeg ringer til gyn og hører om alternativ til dobbel kur eller noe...for dette er bare pining!!
Krysser fingrene for at streken hos deg i dag faktisk viser seg å være spennende Håper håper håper!!
Æsj. Er så kjedelig å vente på EL.. Krysser fingrene for at gullegget løsner snart!
Litt av en lettelse kan jeg tenke megPP20 - CD22
JAAAA!!! Nå ser det endelig ut som el er på vei, mye sterkere el-test i dag Skal si jeg ble glad, nå er d bare å vente på tempstigning
Jaaa, fantastisk Endelig!! )
Litt av en lettelse kan jeg tenke meg
Er vel de forskjell på folk. Jeg pleier å få el 1-2 dager etter positiv test somregel dagen etter
Nei må krysse fingrene for at LH stigningen betyr at egget slipper. Skal du ta progesteronprøve 7 dpo for å se om du far hatt el?Bruker å få el dagen etter første negative test eller den/de positive Tenkte mer på at el "kan ikke" utsettes enda lengre siden jeg har ventet så lenge allerede
Nei må krysse fingrene for at LH stigningen betyr at egget slipper. Skal du ta progesteronprøve 7 dpo for å se om du far hatt el?
Nei blir vel litt feil det når du tar crinone