La 2015 bli året:)

PP 20 - CD 23

Ebay testene var hvertfall ikke helt på jordet, for de nye el-testene fra lavpris-tester kom i dag, så testet med en slik også (på forskjellig urin, men drakk ikke mellom dogåingen, så var ganske lik farge). Så får vi håpe at de er på tur til å bli svakere og at tempen øker på søndag:)
Legger ved bilde så man ser forskjellen på disse testene som er tatt samme dag, blir nok ikke å bruke ebay el-tester mer (man klarer å se stigning, men de grønne er såå mye enklere å forholde seg til).
ImageUploadedByBV Forum1447419388.491600.jpg

Ja, det var litt forskjell, ja! Mye rart på Ebay når det gjelder tester, virker det som :/ Håper den snart blir helt negativ og du er i dpo :D

Ja, det var litt forskjell, ja! Mye rart på Ebay når det gjelder tester, virker det som :/ Håper den snart blir helt negativ og du er i dpo :D

Ja, nå håper jeg selvsagt jeg slipper å bestille flere;) Men ja, mye rart på ebay, d skal være sikkert:p

PP 20 - CD24

ENDELI, nå skjer d ting her:p Da var el-testen negativ igjen, regner sterkt med temphopp i morgen:D Vet ikke hva jeg gjør om d ikke blir tilfellet:o Men positive tanker, dette går bra! Da er d bare 14 dager til vi vet hvordan d gikk denne mnd...må være ærlig å si at siden d blir både letrozol og crinone (og d er første pp med d) blir d garantert g.test fra 8 dpo allerede:p

PP 20 - CD25
1 dpo

Ingen tvil om at jeg er dpo, FOR et temphopp:p Gikk opp 0,4...tror aldri jeg har hatt så mye, håper d tyder på bra egg/el;) Spent på om d fortsetter så høyt i morgen, kan jo være tilfeldig (ekstra varm i natt eller noe)...uansett er jeg dpo, d er helt sikkert!!:D HURRA HURRA HURRA

PP 20 - CD25
1 dpo

Ingen tvil om at jeg er dpo, FOR et temphopp:p Gikk opp 0,4...tror aldri jeg har hatt så mye, håper d tyder på bra egg/el;) Spent på om d fortsetter så høyt i morgen, kan jo være tilfeldig (ekstra varm i natt eller noe)...uansett er jeg dpo, d er helt sikkert!!:D HURRA HURRA HURRA
Hurra for deg. Deilig å endelig være dpo:)

Hurra for deg. Deilig å endelig være dpo:)

Ja, nå var jeg riiimelig lei den bedritne ventinga, nå er d liksom en annen type venting som står for tur;)
Hvordan ligger du ann i løypa? Nærmer seg vel el?:) Var inne og så nå, ser den er SVÆRT nærme:p

Ja, nå var jeg riiimelig lei den bedritne ventinga, nå er d liksom en annen type venting som står for tur;)
Hvordan ligger du ann i løypa? Nærmer seg vel el?:) Var inne og så nå, ser den er SVÆRT nærme:p
Knallpositiv i dag. De siste mnd har jeg hatt el dagen etter positiv så regner med det er i morgen :)

Jeg har IKM 30 november hvis el er i morgen :)

Jeg har ikm 29 med el i går, men tar bare utgangspunkt i 14 dagers lutealfase (normalt har jeg bare 11 dager). Aaaner jo ikke hvor lang den blir når jeg går på crinone:o Men innen 14 dpo bør jeg vite om jeg er gravid eller ikke hvertfall:p
Masse lykke til til oss;) Spennende uker i vente!!

Jeg har ikm 29 med el i går, men tar bare utgangspunkt i 14 dagers lutealfase (normalt har jeg bare 11 dager). Aaaner jo ikke hvor lang den blir når jeg går på crinone:o Men innen 14 dpo bør jeg vite om jeg er gravid eller ikke hvertfall:p
Masse lykke til til oss;) Spennende uker i vente!!
Jeg har 13 dager lutealfase så regner med den blir den samme da jeg ikke har progesteron støtte. Jeg er i allefall utrolig spent. Nå vil vi se no annet enn blendahvit :)

Jeg har 13 dager lutealfase så regner med den blir den samme da jeg ikke har progesteron støtte. Jeg er i allefall utrolig spent. Nå vil vi se no annet enn blendahvit :)

Mener jeg har lest at noen får lengre lutealfase av pergo/letrozol/femar også:) JA TIL STREK!!:p

Mener jeg har lest at noen får lengre lutealfase av pergo/letrozol/femar også:) JA TIL STREK!!:p
Jeg er så lei av hvite tester at jeg nesten spyr. Den dagen det kommer opp en ordentlig strek kommer jeg nesten til å besvime ;) :)

Jeg er så lei av hvite tester at jeg nesten spyr. Den dagen det kommer opp en ordentlig strek kommer jeg nesten til å besvime ;) :)

Ja, jeg er kjempespent på hvordan jeg kommer til å reagere:o Har jo litt lyst til å avsløre d til samboeren på en litt morsom/fin måte, men er litt "redd" for at jeg ikke klarer å holde d hemmelig i 5 minutt engang:p
Håper dette blir mnd vi finner ut hvordan vi reagerer da;)

Heldiggrisen som er 2 dpo, jeg å vil ;);) En knapp uke til testing for deg:) det blir spennende :)

PP20 - CD26
2 dpo

Like høy temp i dag, så da er jeg garantert dpo:D
ImageUploadedByBV Forum1447668181.160796.jpg

Første crinone er også satt, blir spennende å se om jeg får noen bivirkninger! Hærremiiin, så UTROLIG spennende denne pp blir!!:D

Back
Topp