Håpefull85
Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Oktoberfruene 2018
Novemberlykke 2018
Julibarna2024☀️
Sist jeg ble gravid hadde jeg el på cd 19 og det gikk fint.
D gjør jo på en måte valget litt enklere Takk takk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sist jeg ble gravid hadde jeg el på cd 19 og det gikk fint.
Ja, det var litt forskjell, ja! Mye rart på Ebay når det gjelder tester, virker det som :/ Håper den snart blir helt negativ og du er i dpo
Hurra for deg. Deilig å endelig være dpoPP 20 - CD25
1 dpo
Ingen tvil om at jeg er dpo, FOR et temphopp Gikk opp 0,4...tror aldri jeg har hatt så mye, håper d tyder på bra egg/el Spent på om d fortsetter så høyt i morgen, kan jo være tilfeldig (ekstra varm i natt eller noe)...uansett er jeg dpo, d er helt sikkert!! HURRA HURRA HURRA
Hurra for deg. Deilig å endelig være dpo
Knallpositiv i dag. De siste mnd har jeg hatt el dagen etter positiv så regner med det er i morgenJa, nå var jeg riiimelig lei den bedritne ventinga, nå er d liksom en annen type venting som står for tur
Hvordan ligger du ann i løypa? Nærmer seg vel el? Var inne og så nå, ser den er SVÆRT nærme
Knallpositiv i dag. De siste mnd har jeg hatt el dagen etter positiv så regner med det er i morgen
Jeg har IKM 30 november hvis el er i morgenSå bra Da har vi ikm nesten samtidig da
Jeg har IKM 30 november hvis el er i morgen
Jeg har 13 dager lutealfase så regner med den blir den samme da jeg ikke har progesteron støtte. Jeg er i allefall utrolig spent. Nå vil vi se no annet enn blendahvitJeg har ikm 29 med el i går, men tar bare utgangspunkt i 14 dagers lutealfase (normalt har jeg bare 11 dager). Aaaner jo ikke hvor lang den blir når jeg går på crinone Men innen 14 dpo bør jeg vite om jeg er gravid eller ikke hvertfall
Masse lykke til til oss Spennende uker i vente!!
Jeg har 13 dager lutealfase så regner med den blir den samme da jeg ikke har progesteron støtte. Jeg er i allefall utrolig spent. Nå vil vi se no annet enn blendahvit
Jeg er så lei av hvite tester at jeg nesten spyr. Den dagen det kommer opp en ordentlig strek kommer jeg nesten til å besvimeMener jeg har lest at noen får lengre lutealfase av pergo/letrozol/femar også JA TIL STREK!!
Jeg er så lei av hvite tester at jeg nesten spyr. Den dagen det kommer opp en ordentlig strek kommer jeg nesten til å besvime
Heldiggrisen som er 2 dpo, jeg å vil En knapp uke til testing for deg det blir spennende