La 2015 bli året:)

Ok. Vi var også hos privat. Begge er utreddet og ingenting funnet. Lurer på om hun kan gjøre noe mer for oss siden vi har nå prøvd i ett år. Har bestilt time hos både fastlege og gyn, men tviler på at noen gjør noe, egentlig siden vi er "friske".

Æsj, d må være så innmari kjipt når de ikke finner noe grunn til at d ikke går:( Frustrerende å ikke ha noe konkret å jobbe mot liksom, MEN gyn må jo kunne henvise dere til ivf nå når d har gått ett år:)

PP 19 - CD26
9 dpo

Var flink å ikke teste i dag, så da er d bare og vente på morgendagens test. Regner sterkt med at den er negativ, og tankene går mer og mer imot fredag/lørdag når jeg venter tr. Hadde d vært opp til meg kunne hun bare kommet med d samme, så hadde jeg vært i gang:p At tiden skal gå så iiinnmari treigt nå helt på slutten altså!!

Håper du sitter der med positiv test i morgen, jeg :D Krysser fingrene, og hvis ikke skal nok Letrozol gjøre jobben!

PP 19 - CD26 fortsetter
9 dpo?

Man skal visst være forsiktig med hva man ønsker seg:p
Etter sex i dag var d plutselig lyserosa sammen med d som kom ut, så da er nok ikke tr lang unna. Når d gjelder dpo KAN d være jeg er 10 dpo også, men uansett for tidlig for tr både i dag og i morgen egentlig, får bare følge med utover kvelden og morgendagen:)

Last edited:
Pp 19 - CD27
10 dpo

Kom ikke noe mer rosa i går, ingen antydning nå i morgentimene heller, da er muligens syklusen normal likevel:) Tok ny test i dag, men veeeldig negativ (som forventet), så da setter vi fart mot pp.20. En liten Letrozolspire hadde ikke vært å forakte;)

PP 20 - CD1

Jommen sa jeg smør, da var visst tr på plass i dag:) Jaja, når jeg ikke var gravid uansett var d veldig greit, da er d letrozol-start snart:D

Last edited:
Så bra når testen likevel var negativ! Pp 20 skal være lykke-ppen for oss begge :D

PP 20 - CD3
Dag1 m/Letrozol

Da var første pille med Letrozol tatt, lurer fælt på når el blir, om d kommer mange (og hvilke) bivirkinger og om d kanskje endelig blir klaff<3
Har også tenkt ekstremt mye på, enn hvis jeg er gravid, men bare ikke vet d...så har testet selv om tr er her, men testene er jo negative, likevel klarer jeg ikke å legge helt fra meg tankene siden d er noen som ikke får positiv test før langt uti. Dette er jo bare rart å tenke på siden ALT tilsier at jeg ikke er d, men d er rart med d hodet:p Må bare prøve å legge d bak meg og se fremover nå!!

Edit: Føler meg litt sånn småkvalm/svimmel utover dagen, ikke sikkert d er pga pillen, men noteres ned må d nesten:) Får se over de neste dagene hvordan d blir.

Last edited:
PP 20 - CD4
Dag 2 m/Letrozol

Var småkvalm/svimmel i hele går fra midten av dagen og ut kvelden. FRYKTELIG varmebølge i natt, kan ikke huske å ha hatt d så varmt siden i sommer når d var skikkelig varme ute. Hittil i dag har jeg ikke merket noe, men er bare 2 timer siden jeg tok pilla.

PP 20 - CD5
Dag 3 m/Letrozol

Ingenting i går som tydet på bivirkninger, digg:) Halvveis med Letrozolen nå, tror jeg begynner å teste etter el så fort jeg er ferdig med pillene, aner ikke når jeg kan forvente at den kommer:o

Edit: mye som skjer "der nede" i dag, av murring hvertfall, i tillegg kom d lyserosa på papiret/trusa. Vil tro d er normalt, dessuten er d jo ikke akkurat så lenge siden tr dro:o
Skikkelig hodepine på kvelden, gleder meg til å legge meg!

Last edited:
PP 20 - CD6
Dag 4 m/Letrozol

Hodepinen fortsatte helt til jeg la meg i går, men d hender jeg av og til har d til vanlig også. Heldigvis går d i 99% av tilfellene over til jeg våkner:) Bare en til letrozol igjen denne pp, tror dagene mellom el og tr vil gå SVÆRT sakte:o For en fantastisk førjulsgave d hadde vært med positiv test:) Kan sitte å drømme meg bort om slike ting daglig, er glad jeg fortsatt har håpet med meg om ikke annet!

Edit: i dag ringte de fra Medicus for å følge opp litt, var egentlig ikke så mye spennende, men fikk fortalt at jeg har begynt på letrozol. Fikk også beskjed at hvis jeg ble gravid måtte jeg ta kontakt med dem slik at de fikk sendt rekvisisjon på blodprøve, må ta d for å finne ut om jeg evt trenger å fortsette på crinone og hvor lenge. Dersom jeg ikke ble gravid skulle jeg også ringe, så sender de søknad til ivf. Veldig glad nå, for har lurt litt på hvordan vi skulle gjøre d mtp privat gyn og offentlig ivf. Blir perfekt å bare få den ballen til å rulle mens vi prøver videre med letrozol:D

Last edited:
PP 20 - CD7
Dag 5 m/Letrozol

Iiiiik, da var siste pille tatt, spenningen stiger og jeg gleder meg til og med til å teste etter el denne mnd:) Spent på om den kommer rundt CD14, håper d så jeg slipper at ventetiden blir så lang:p

Krysser fingrene for det :D Heia Letrozolspira!! Nå flytter vi til juli'a! :))

PP 20 - CD11

Skjer ikke så mye spennende her, har tatt el-tester siden dagen etter siste letrozol-pille. Føler det skjer mye "der nede", og spesielt venstre side (som er der jeg skal ha el). Mulig el-testen var bitte litt sterkere i dag, så blir spennende å se morgendagens og de neste etter d:D

PP 20 - CD13

Fortsatt mye murring og trykk "der nede", men el-testene er fortsatt like negative...ingen tegn til å bli sterkere, så da er el på CD14 bare å glemme:o Men håper d ikke drøyer så voldsomt lenge etter... Tempet de to siste dagene også, vil si tempen faktisk er midt mellom før og etter el, spesielt! Har konkludert me at d kanskje har noe med skifte fra sommer til vinterdyne eller noe sånnt rart, bitte litt varmere er basaltempen hvertfall. Bare å smøre seg med tålmodighet, el kommer når den kommer, har jo god erfaring med den ventingen i d minste:p

Å, men ikke la deg lure av letrozolsykluser. Jeg har vel stort sett alltid hatt suuuupersvake streker før de plutselig har blitt positive fra en dag til en annen, så det er fullt mulig med positiv i morgen allikevel! :) Krysser fingrene!

Back
Topp