La 2015 bli året:)

Jeg slet mye med å få tak i Letrozol sist pp, så denne ppen tenker jeg å være tidligere ute med å få tak i det hvis det ser ut til at tanta kommer. Ganske hjelpesløst hvis man ikke får tak i medisinen i tide! Håper du ikke får bruk for den jeg da :D

Er enda 3 uker til jeg trenger de, men tenker å dra innom i morgen å høre en annen plass her og...hvis ikke må dem bare få tak i:p
Hehe, hadde vært fantastisk dersom jeg ikke får bruk for dem, men må si jeg har myyyye større troen for at det er du som ikke trenger en ny ladning;)

Er enda 3 uker til jeg trenger de, men tenker å dra innom i morgen å høre en annen plass her og...hvis ikke må dem bare få tak i:p
Hehe, hadde vært fantastisk dersom jeg ikke får bruk for dem, men må si jeg har myyyye større troen for at det er du som ikke trenger en ny ladning;)
Haha, du er søt da :D Vi kan håpe ingen av oss trenger en ny ladning ♥

Haha, du er søt da :D Vi kan håpe ingen av oss trenger en ny ladning ♥

Det hadde selvsagt vært helt fantastisk, men jeg har jo ingen spennende hjelpemidler, så kan ikke begripe at det liksom plutselig skulle klaffet av seg selv:p
Er d 2 pp din med letrozol nå? Helt klart mer spennende hos deg!!;)

Det hadde selvsagt vært helt fantastisk, men jeg har jo ingen spennende hjelpemidler, så kan ikke begripe at det liksom plutselig skulle klaffet av seg selv:p
Er d 2 pp din med letrozol nå? Helt klart mer spennende hos deg!!;)
Hoho, nei, det er pp 5 med Letrozol :P Men pp 3 med god effekt av den da for så si det sånn. De to første ppene kom EL sent og med dårlig progesterontall.

Hoho, nei, det er pp 5 med Letrozol :P Men pp 3 med god effekt av den da for så si det sånn. De to første ppene kom EL sent og med dårlig progesterontall.

Ååh, du var kommet så langt ja, da er det virkelig på tide spira sitter!! Og d skal den;) Siden du har vært så flink å ikke tidligteste satser vi på superstrek når du tar sats!!

PP 19 - CD11

Da var både Crinone og Letrozol i hus, bare å vente vente vente nå:D
Var ikke så lett å få tak i 30 pk med Letrozol, tror jeg var innom 5 apotek før dem sa der at det var vanskelig å få tak i for tiden. Men dem delte opp en 100 pk så jeg fikk kjøpt dem 30 jeg skulle, happy:)

PP 19 - CD14

Shit! Så at el-test streken kom fortere og ble sterkere enn ellers i syklusen i dag, men ikke positiv. Når den tørket ser jeg jo at den er like sterk som dem sterkeste tidligere pp:o (Bruker aldri å få positiv siden jeg tester på morgenen, men ser likevel tydelig økning og at det går ned igjen. Så nå er jeg INNMARI spent på tempen i morgen og dagen etter, for hvis el har vært allerede er det kun en pp tidligere jeg har hatt SÅ tidlig el...). Tar nok enda en el test i ettermiddag også.
Tenk hvis det er tilfellet, da blir det enda tidligere start på letrozol:D SPENT!!

Edit: Testen på ettermiddagen ble cirka samme styrke som den i morges, kanskje biiitte litt svakere. Herrefred, så spent jeg er på morgendagen!!

Last edited:
PP 19 - CD15

El-testen var litt svakere i dag enn i går, men likevel sterkere enn før el. Tempen var før el lav, så håper tempen er høyere i morgen...hvis ikke tror jeg at jeg for første gang har sett tegn på at kroppen prøver på el og ikke fått det til:o

Last edited:
PP 19 - CD16

Enda litt svakere el-test, og tempen var noe høyere i dag...MEN jeg sov rimelig urolig i natt, så vet ikke helt om jeg kan stole på den:o Likevel er jeg ganske sikker på at el var i går eller i dag, så tar utgangspunkt i dag. Tar tempen i morgen og, så blir jeg mer sikker. Bare 10/11 dager igjen til ny syklus:D
Puppene er også mer ømme de siste dagene, tydelig tegn for siste dagene før dpo og dpo. Herlig!!

Last edited:
Så herlig med kort syklus :D

PP 19 - CD18
1 dpo

Litt frem og tilbake med temping og el-testing, men nå er jeg ganske sikker på at el har vært siden el-testen er helt svak igjen og tempen har blitt etter el-høy. Så da tror jeg at jeg går for 1 dpo i dag istedet:)

PP 19 - CD20
3 dpo

Da var den 3 av de 4 blodprøvene tatt, så nå er det bare en igjen om 4 dager (7 dpo...d må jo bli perfekt dag at den blir tatt da). Så er det bare å vente på tr 4 dager etter det igjen.
Kjenner at denne pp egentlig nesten går litt fort siden jeg hele tiden har sett frem til neste blodprøve, og nå er det tross alt ikke mange dagene igjen:D Hvis jeg har funnet ut riktig el dag får jeg to sykluser på rad på 28 dager, aldri hatt to sykluser etter hverandre med likt antall dager...rart, og veldig bra:)

PP 19 - CD22
5 dpo

Halvveis i dpo-land, har i de siste dagene hatt de vanlige dpo symptomene (murring i nedre del av magen, ømme pupper osv), men også ilinger nedover høyre lysk eller hva jeg skal si. Usikker på om jeg har hatt det tidligere, men er ikke noe jeg har hver pp hvertfall. Veldig klar for at de neste 6 dagene går fort:D

PP 19 - CD24
7 dpo

Yes, da var siste blodprøve tatt:D 5 dager til tr kommer, synes jeg var flink som ikke testa i dag, hahaha! Spent på om jeg klarer å holde meg i morgen også:p Vil bare at lørdagen skal komme...dvs selvsagt er en positiv test velkommen, men d har jeg egentlig liten tro på. Superømme pupper på kvelden de to siste dagene, sånn at jeg ikke kan ligge på magen og sove. Ellers er alt som normalt (ømme pupper er også vanlig, men har ikke opplevd så mange ganger at de er så ømme at jeg ikke kan ligge på magen engang).

PP 19 - CD25
8 dpo

Røyk på test i dag gitt, helt hvit. Venter til torsdag og tar en siste, 2 tester i dpo-land er vel innafor:o

Spennende.

Får du all denne hjelpen gjennom fastlegen?

Får du all denne hjelpen gjennom fastlegen?

Ingen hjelp gjennom fastlegen utenom at d ble sendt henvisning til offentlig gyn (i mars og enda ikke fått innkalling), så jeg dro privat for 2 mnd siden:) Er fra privat gyn jeg har fått resept på letrozol og crinone, samt at jeg fikk tilsendt rekvisisjon på de 4 blodprøvene. Selve blodprøvene har jeg tatt på d lokale legekontoret, men det er alt.

Ingen hjelp gjennom fastlegen utenom at d ble sendt henvisning til offentlig gyn (i mars og enda ikke fått innkalling), så jeg dro privat for 2 mnd siden:) Er fra privat gyn jeg har fått resept på letrozol og crinone, samt at jeg fikk tilsendt rekvisisjon på de 4 blodprøvene. Selve blodprøvene har jeg tatt på d lokale legekontoret, men det er alt.
Ok. Vi var også hos privat. Begge er utreddet og ingenting funnet. Lurer på om hun kan gjøre noe mer for oss siden vi har nå prøvd i ett år. Har bestilt time hos både fastlege og gyn, men tviler på at noen gjør noe, egentlig siden vi er "friske".

Back
Topp