Håpefull85
Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Oktoberfruene 2018
Novemberlykke 2018
Julibarna2024☀️
Lykke til! Håper den sitter snart!
Tusen takk Det håper jeg også, LITT lei nå kan man si
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til! Håper den sitter snart!
Det skjønner jeg godt syns du har vært sterk jegTusen takk Det håper jeg også, LITT lei nå kan man si
Det skjønner jeg godt syns du har vært sterk jeg
Sender deg en god klem og håper fortsatt litt for denne ppen ♡
Oi, det var litt av en AMH! Min var også høy (77), men din tok kaka Kanskje greit å en liten bekreftelse på at det kanskje er det som gjør det litt vanskeligere da. Jeg var iallfall glad for å ha noe "konkret" å jobbe med
Åh, så spennende Håper du har bommet på EL og at det kaaanskje kan være en lurespire der inne
Gaah, ja, det gjelder virkelig å ha litt peiling selv i denne prosessen :S Enda godt du stod på ditt og fikk tatt prøven! Sukk, alt man skal stri meg i en allerede kjip situasjon
Ja, dette forumet er gull verdt ♡♡Ja, det skal være helt sikkert! Og hadde jeg ikke hatt forumet her inne hvor jeg kan lese meg opp på mye er det stor sjanse for at jeg bare hadde sagt "åja, da får jeg bare vente til neste mnd da" (gjerne etterfulgt av gråting når jeg kom hjem) Takk og pris for alle flotte damer her inne som deler, og har delt, sin historie!!!
Jeg slet mye med å få tak i Letrozol sist pp, så denne ppen tenker jeg å være tidligere ute med å få tak i det hvis det ser ut til at tanta kommer. Ganske hjelpesløst hvis man ikke får tak i medisinen i tide! Håper du ikke får bruk for den jeg daPP 19 - CD10
Da har jeg vært å tatt blodprøve nr.2, så da er jeg halvveis mtp på dem, men er nok bare 1/3 på vei i syklusen. Regner med den ender på rundt 30 dager. Vurderer å dra og kjøpe inn det jeg trenger til neste syklus...tror også jeg drar på et annet apotek enn det vanlig så jeg slipper å møte på kjente Spennende tider i vente hvertfall!!
Edit:
Var på apoteket for å få det jeg trenger, men de hadde ikke inne letrozolen...fant dog ut hvilken progesteronstøtte det var jeg fikk resept på, Crinone, så nå er hvertfall 15 stk av den i boks Veldig klar for november nå!!