Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neei.. var jo ikke det du skulle se på testen
Men er altså kjipt at det skal kom skyggestrek så fort og tydelig på testene.Nei, men det hadde vel nesten vært for godt til å være sant om det plutselig skulle vise seg at et lite frø hadde funnet veien frem Greit å vite angående de testene da, skjønner at hvis jeg noen gang får en slik strek igjen er det bare og ta en til for å dobbelsjekke
Men er altså kjipt at det skal kom skyggestrek så fort og tydelig på testene.
Skulle ikke vært lov^^ hehe.
Håper virkelig det klaffer snart hos dere!
Haha, jo du har et poeng der, men halve spenningen er jo å begynne og teste rundt 8-9 dpo nederlaget blir selvsagt større, hvis man får strek ene dagen men ikke neste. ^^ er ikke artig å vent på noen man ikke vil ha ;pEnig Men må vel bare godta det når man er så "dum" å tester så tidlig Burde jo egentlig bare vente og se om tr kommer, meen det er jo såååå gøy
Så spennende!! Krysser fingrene for at det er en liten spire.PP 17 - CD33
11 dpo?
Fortsatt ikke testet, skikkelig flink denne pp altså De ømme puppene er egentlig tilbake, hodepine som fy (men det har jeg til stadighet). Føler meg nesten mer "stresset" for at jeg ikke akal/vil teste enn jeg hadde vært om jeg bare testet gjevnlig i dpo som jeg bruker Ikke til å bli klok av
Ikke noe antydning til tr, men tenker det endrer seg til i morgen...2 days left!
Så spennende!! Krysser fingrene for at det er en liten spire.
Jeg tok også med meg kun en test på ferie bare i tilfelle, men jeg skal gjøre det jeg kan for å ikke bruke den. Er bare 8 DPO når vi reiser herfra, og vil holde meg til tidligst 10 DPO.
Takk for det.Takk for at du krysser
Men må vel ærlig innrømme at jeg har liten tro på at det plutselig skal klaffe av seg selv etter 1,5 år Dog håper man jo alltids!
Kjempevanskelig å la være, og strengt tatt...hvis man har mange billigtester er det jo ingen grunn til å ikke teste egentlig Men så er det jo det med at man gjerne vil være flink Lykke til videre, håper spira sitter hos deg kjapt!