La 2015 bli året:)

Neei.. :( var jo ikke det du skulle se på testen :(
 
Neei.. :( var jo ikke det du skulle se på testen :(

Nei, men det hadde vel nesten vært for godt til å være sant om det plutselig skulle vise seg at et lite frø hadde funnet veien frem:angelic: Greit å vite angående de testene da, skjønner at hvis jeg noen gang får en slik strek igjen er det bare og ta en til for å dobbelsjekke:p
 
Nei, men det hadde vel nesten vært for godt til å være sant om det plutselig skulle vise seg at et lite frø hadde funnet veien frem:angelic: Greit å vite angående de testene da, skjønner at hvis jeg noen gang får en slik strek igjen er det bare og ta en til for å dobbelsjekke:p
Men er altså kjipt at det skal kom skyggestrek så fort og tydelig på testene.
Skulle ikke vært lov^^ hehe.
Håper virkelig det klaffer snart hos dere!:)
 
Men er altså kjipt at det skal kom skyggestrek så fort og tydelig på testene.
Skulle ikke vært lov^^ hehe.
Håper virkelig det klaffer snart hos dere!:)

Enig:) Men må vel bare godta det når man er så "dum" å tester så tidlig:p Burde jo egentlig bare vente og se om tr kommer, meen det er jo såååå gøy:rolleyes:
 
Enig:) Men må vel bare godta det når man er så "dum" å tester så tidlig:p Burde jo egentlig bare vente og se om tr kommer, meen det er jo såååå gøy:rolleyes:
Haha, jo du har et poeng der, men halve spenningen er jo å begynne og teste rundt 8-9 dpo :) nederlaget blir selvsagt større, hvis man får strek ene dagen men ikke neste. ^^ er ikke artig å vent på noen man ikke vil ha ;p
 
PP 16 - CD 29
11 dpo

Da er det bekreftet enda en gang at det ikke blir noe denne mnd heller, negativ test i dag og. Jeg som følte sånn på meg tidlig i perioden at det hadde klaffet, men så feil kan man ta. Fremover skal jeg prøve å ikke synse og tro om noen ting, kun teste etter el og vente på tr. Det er tydelig at uansett hvilke symptomer jeg opplever er det ikke resultat av spire uansett:shifty: 2 dager til nå så er PP 17 i gang...
 
PP 17 - CD1

Plutselig kom tr brakende inn her, skjønner ingen ting...HVER mnd har jeg hatt lutealfase på 12 dager, mens denne mnd endte den på 10. Mystisk!! Men men, PP17 er igang og det er bare å smøre seg med tålmodighet:shifty:
 
PP 17 - CD11

På 11 dagen i denne pp allerede, prøver noe "nytt" denne mnd...fast humping hver 3 dag, det har vi ikke gått inn for før. Fortsatt ikke mottatt noe brev, men skjønner jo at dette er noe som virkelig tar tid. Hvis vi må gå så langt som til ivf er jeg veldig spent på hvor mange mnd venting vi snakker da, må vel belage meg på at det blir minst 12 mnd. Bedre å bli positivt overrasket:)
 
PP 17 - CD 18

Ser fortsatt ikke ut som el har vært, bare en enda svakere test i dag enn de siste dagene:shifty:
Spent på hvor lenge det går før positiv el-test, "normalen" er helt til CD20 så er ikke bekymret ennå:eek: Men hadde vært fint om det skjer snart:angelic:
 
PP 17 - CD19

Begynner å lure på om el plutselig har vært, var 2 dager (cd14 og cd15) jeg ikke tok el-test. Testen i dag var den svakeste hittil denne mnd, skal tempe i morgen tidlig så får jeg hvertfall svaret på om jeg skal fortsette å teste eller om det er over:rolleyes:
Hvis det har vært allerede tviler jeg sterkt på at aksjene som ble lagt inn holder siden vi har hatt både 3 og 4 dager imellom innleggene denne mnd:eek: Fortsatt ikke noe brev...
 
PP 17 - CD20

Da ligger det ann til en lang syklus denne gang, tempen er "før el lav" og streken på el-testen er nesten ikke tilstede, så da er det bare å smøre seg med tålmodighet. Hittil i prøvingen har jeg kun hatt 3-4 pp av 16 som har hatt el senere enn CD20, håper ikke den blir veldig mange dager lengre:( Selv om der forsåvidt ikke er krise siden det er ferietid snart, og da kan tanta like greit komme senere:p
 
PP 17 - CD22
1 dpo?

Nå troor jeg el har vært...el-testen var betydelig sterkere i går og i dag, og tempen var definitivt etter el høy. MEN det var varmt i natt og jeg sov noe urolig, så blir bare gjetting sånn sett...siden det er meldt varmt de neste dagene også tenker jeg å droppe tempinga og bare ta el-test til den er svakere igjen:) Da er det bare å vente i 12 dager da! Zzzz....

Etter dagens el-test har tørket er det definitivt den sterkeste jeg har hatt denne mnd (og forrige mnd), da er jeg enda litt mer sikker på at det er el-tid:happy: HURRA:D Hadde skikkelige strekk/tak i magen i går kveld når jeg skulle legge meg, nesten så jeg lurer på om det var da el var...:rolleyes:

Edit: legger ved bilde av el-testene også. (Nederste fra i morges, har tidligere hatt el samme dag som sterkeste test...så vil tro det stemmer denne gangen også)image.jpg
 
Last edited:
PP 17 - CD23
1/2 dpo?

Ringte sykehuset hvor jeg har fått sendt henvisning til (dem estimerte behandling innen utgangen av august), nå viser det seg at dette slettes ikke er tilfellet og at dem nå holder på å kalle inn dem som var estimert inn i april.
Skikkelig slag i trynet og måtte vente ENDA 4 mnd før det er håp om å få komme inn...så nå har vi bestemt oss for å sjekke ut om vi får time privat i Trondheim iløpet av de neste ukene (skal kjøre forbi der 2 ganger). Håper dette lar seg gjøre slik at vi kan finne ut hvorfor vi ikke blir gravide, dersom det viser seg at vi må ha mer hjelp og må gå for ivf må vi ta den diskusjonen da (om vi tar d privat eller venter på det offentlige). Akkurat i dag kjenner jeg på følelsen at jeg er DRIT LEI!!
At d skal være så innmari vanskelig:shifty:
 
PP 17 - CD 28
6 dpo?

Da blir det time hos privat gyn om noen uker, sykt klar for å (forhåpentligvis) finne ut hvorfor det ikke blir noe graviditet på oss!! Nå er det bare å se fremover og glede seg til den timen, hadde helt klart ikke sagt nei til å få positiv test før den tid, men har ingen følelse på at det skjer:meh:
Ellers er de ømme puppene på plass denne pp også, rart at dem har vært "borte" så lenge og plutselig dukket opp igjen:rolleyes:
 
PP 17 - CD31
9 dpo?

Dagene går, skal prøve å ikke teste denne pp...det er hardt, men enn så lenge går det bra:) Bare 4 dager til så kommer tr. Puppene er ømme som bare det, og har "vokst"...vært borti det før uten at det betyr noe, men er en stund siden (de er mer ømme enn forrige mnd). Var også mye dogåing i natt, men det kan forsåvidt forklares med at jeg drakk en del bare noen få timer før leggetid.
 
PP 17 - CD32
10 dpo?

Fortsatt ikke testet, har reist bort og tenker at jeg tester hvis tr uteblir (har bare med meg 1 g.test).
Puppene har blitt mindre ømme i går ettermiddag og i dag, så vil tro tr er like om hjørnet...3 dager igjen til pp 18.
 
PP 17 - CD33
11 dpo?

Fortsatt ikke testet, skikkelig flink denne pp altså:p De ømme puppene er egentlig tilbake, hodepine som fy (men det har jeg til stadighet). Føler meg nesten mer "stresset" for at jeg ikke akal/vil teste enn jeg hadde vært om jeg bare testet gjevnlig i dpo som jeg bruker:rolleyes: Ikke til å bli klok av:p
Ikke noe antydning til tr, men tenker det endrer seg til i morgen...2 days left!
 
PP 17 - CD33
11 dpo?

Fortsatt ikke testet, skikkelig flink denne pp altså:p De ømme puppene er egentlig tilbake, hodepine som fy (men det har jeg til stadighet). Føler meg nesten mer "stresset" for at jeg ikke akal/vil teste enn jeg hadde vært om jeg bare testet gjevnlig i dpo som jeg bruker:rolleyes: Ikke til å bli klok av:p
Ikke noe antydning til tr, men tenker det endrer seg til i morgen...2 days left!
Så spennende!! Krysser fingrene for at det er en liten spire.
Jeg tok også med meg kun en test på ferie bare i tilfelle, men jeg skal gjøre det jeg kan for å ikke bruke den. Er bare 8 DPO når vi reiser herfra, og vil holde meg til tidligst 10 DPO. :)
 
Så spennende!! Krysser fingrene for at det er en liten spire.
Jeg tok også med meg kun en test på ferie bare i tilfelle, men jeg skal gjøre det jeg kan for å ikke bruke den. Er bare 8 DPO når vi reiser herfra, og vil holde meg til tidligst 10 DPO. :)

Takk for at du krysser;)
Men må vel ærlig innrømme at jeg har liten tro på at det plutselig skal klaffe av seg selv etter 1,5 år:rolleyes:;) Dog håper man jo alltids!
Kjempevanskelig å la være, og strengt tatt...hvis man har mange billigtester er det jo ingen grunn til å ikke teste egentlig:D Men så er det jo det med at man gjerne vil være flink:wacky: Lykke til videre, håper spira sitter hos deg kjapt!
 
Takk for at du krysser;)
Men må vel ærlig innrømme at jeg har liten tro på at det plutselig skal klaffe av seg selv etter 1,5 år:rolleyes:;) Dog håper man jo alltids!
Kjempevanskelig å la være, og strengt tatt...hvis man har mange billigtester er det jo ingen grunn til å ikke teste egentlig:D Men så er det jo det med at man gjerne vil være flink:wacky: Lykke til videre, håper spira sitter hos deg kjapt!
Takk for det. :)
Plutselig sitter den. Man kna aldri vite. ;) Lykke til i alle fall.
 
Back
Topp