La 2015 bli året:)

Uff, sender en klem :( Det er vondt når man gang etter gang får negative tester.
 
Så kjedelig :( håper spiren plutselig sitter :)
Har du/dere vært til utredning?

Takk:rolleyes: Har blitt henvist, men sto i brevet fra sykehuset at dem estimerte august (måtte dog forvente lengre tid pga lange køer...skjønner ikke helt hvorfor dem skriver august da, men men):confused: Er ingen private i området heller, d krever både fly, hotell og fri...og d er jo ikke sååå lenge til august (eller sept/okt for den del:wacky:).
 
Uff, sender en klem :( Det er vondt når man gang etter gang får negative tester.

Takk:happy: D "hjelper" litt på at man ikke er alene, men d er jo trist for alle oss som sliter! Kjenner at d ikke er så gøy å se alle som blir kjapt gravide her inne, så tror d blir greit med litt pause:smug: Sånn sett er jeg vel "heldig" på privaten at d ikke er så mange av mine venner som er kommet til d stadiet at dem ønsker barn, så slipper unna mye babyprat osv:rolleyes: Hvordan gikk d med tempen i dag? Er du dpo?:happy:
 
Takk:happy: D "hjelper" litt på at man ikke er alene, men d er jo trist for alle oss som sliter! Kjenner at d ikke er så gøy å se alle som blir kjapt gravide her inne, så tror d blir greit med litt pause:smug: Sånn sett er jeg vel "heldig" på privaten at d ikke er så mange av mine venner som er kommet til d stadiet at dem ønsker barn, så slipper unna mye babyprat osv:rolleyes: Hvordan gikk d med tempen i dag? Er du dpo?:happy:
Ja, det er litt trøst i at vi er flere, men det er fortsatt tungt. Skjønner det er vanskelig å takle alle som blir gravide med en gang her inne. Håper en liten pause gjør godt :)

Ja, jaggu gikk tempen opp i dag, så da er jeg, bank i bordet, dpo :D
 
Ja, det er litt trøst i at vi er flere, men det er fortsatt tungt. Skjønner det er vanskelig å takle alle som blir gravide med en gang her inne. Håper en liten pause gjør godt :)

Ja, jaggu gikk tempen opp i dag, så da er jeg, bank i bordet, dpo :D

Så bra:D Da håper vi dette er egget som skal til slik at du kan gå sommeren i møte gravid;)
 
PP 15 - CD10

Da er halvannen uke av den pp over. Står fortsatt på at d ikke blir ikm gruppe denne gang, heller ingen el tester, temping eller noe slag av "vidundermiddel" (som jo tydeligvis ikke funker på meg uansett). D eneste dumme med å ikke finne el er at jeg da overhodet ikke har peiling på når jeg kan vente tr:/ Tiden vil vise...
 
PP 15 - CD23

Klarte ikke å holde meg helt unna tempingen/el-test, men d var for å vite litt mer nøyaktig når jeg kan forvente tr. D ble særdeles dårlig med aksjer rundt el, mao er d tilnærmet lik 0% sjanse for at d skal ha klaffet denne mnd. Testet 17 dpo og 23 dpo, el-testene var da negative, men tempen har gått opp 0,2 og d er vel innafor...dog noe lavere enn d jeg har hatt tidligere. Har lest at d er et tegn på dårlig el, men d har ikke noe å si denne pp. Forventer tr 26-29 juni (CD 31-34).
 
Last edited:
PP 15 - CD 29
(8-11 dpo?)

Svak som jeg er har jeg til og med svidd av en g.test bare fordi jeg hadde lyst, ble såklart negativ...men nå kan jeg i d minste slappe av og vente på tr, dukker nok opp iløpet av helgen vil jeg tro:) Har så smått begynnt å lure på nårtid d kommer brev fra sykehuset om innkalling, håper d skal bli innen utgangen av august, selv om d sto at man må beregne at d ble enda lengre pga lange køer... Litt lei av all ventingen, og de stadige nedturene når tr kommer hver bidige mnd!!
 
PP 16 - CD1

Da var vi i gang med pp 16 da! Visste at d ikke gikk denne mnd, så like greit at tr kom først som sist:shifty: Ser ut som syklusen er tilbake til normale takter på +/- 30 dager, så d er jo en bra ting:rolleyes:
 
PP 16 - CD8

En uke er gått, er nok enda 14 dager til el...håper så inderlig brevet med innkalling til gyn kommer snart, vi vil jo bare så gjerne bli foreldre:shifty:
Hadde aldri forestilt meg at det skulle gå SÅ lang tid, tenkte at rundt 8-9 mnd var normalt. Vil vite hvorfor vi ikke får det til selv, og om det er noe vi på en enkel måte kan få hjelp til...evt at vi kan få begynne på veien mot IVF eller noe. Husker at jeg i fjor i august tenkte at til neste år håper jeg at vi i det minste er gravid, særdeles liten sjanse for at det skjer...utrolig kjip følelse!
 
PP 16 - CD14

Ingen tegn til el ennå, ikke noe endring på el-testene...startet for 2 dager siden, håper den skjer iløpet av de neste 6-7 dagene hvertfall:)
Flere og flere har fått vite at vi prøver, begynner å bli lei av at "alle" spør om ikke vi skal ha barn snart...da er det like greit å bare være ærlig først som sist:rolleyes: Hadde dog vært fantastisk å kunne slå i bordet med en positiv test snart;)
 
PP 16 - CD17

Da ser det ut som el er like rundt hjørnet...el-testene har blitt sterkere de 3 siste dagene, ikke helt positiv ennå, men blir sikkert det iløpet av de neste par dagene, godt er det. Da havner jeg på en sykluslengde på cirka 30/32 dager, perfekt:) Ser frem til å komme dpo, da nærmer august seg med stormskritt, og jeg kan begynne å vente så smått på gyn-brev i posten:D
 
PP 16 - CD20
2 dpo

ENDELI dpo:D :D Ganske sikker på at jeg er 2 dpo! 10 dager til så begynner pp17, forventer ingen ting, men håper selvsagt at noe magisk skal skje slik at jeg kan gå sensommern og høsten i møte gravid. Aksjene er lagt perfekt også denne gangen, dog tydelig at det ikke har så mye og si for denne kroppen:shifty: Deilig å ha litt kontroll igjen, slik at jeg vet rimelig eksakt når jeg kan vente tr!!
 
PP 16 - CD22
4 dpo

Humpet litt i natt, og etterpå var det SKIKKELIG røsk i nedre del av magen (kan gjette i livmorområdet), hadde det vært flere dpo hadde jeg trodd det faktisk skjedde noe:eek: Var vondt liksom, kan ikke huske å ha opplevd noe sånnt før:wideyed: Ømme pupper har jeg også hatt helt siden el, det er maaange mnd'er siden jeg hadde sist.
Har liksom på følelsen at det går denne mnd (tørr nesten ikke si det høyt), men vet at skuffelsen bare blir enda større hvis det viser seg å ikke bli tilfellet...så egentlig ønsker jeg ikke ha den følelsen, men klarer ikke å riste den av meg:angelic:

Jaja, bare 8 dager til svaret er her uansett:happy:
 
PP 16 - CD25
7 dpo

Håper så inderlig det er min tur nå, mannen bruker å gjette sannsynligheten for at det går veien i dpo dagene...for første gang sier han 80%, hvor gøy hadde det ikke vært om det faktisk stemte og spira sitter:D Bare 5-6 dager til vi har svaret, men kjenner at testtøsa maser noe voldsomt nå... Tror jeg skal være glad om jeg klarer å holde meg til lør/søn:rolleyes: Det hjelper ikke akkurat på at jeg har uoversiktlig mange g.test-strimmler liggende...kanskje det "må" bli en test på fredag og en på søndag, 9 dpo er vel en fin dag for første test, hehe:cool::D
 
PP 16 - CD27
9 dpo

Da var testdagen kommet (klarte selvsagt ikke å la være), det kom en svak svak strek...helt umulig å se om den er grå eller rosa, så må nok bare bite i det sure eplet og vente ett par dager til:shifty:
Dessuten er det disse OneStep testene som ikke er helt til å stole på, men det skal sies at jeg har brukt dem ett par mnd nå og aldri fått sånn "strek" før... Legger ved bilde så jeg kan se tilbake på:
Et vanligimage.jpgOg et redigert
image.jpg

Vises bedre i virkeligheten enn på bilde, men da er vel alt som normalt:smug:
 
PP 16 - CD27
9 dpo

Da var testdagen kommet (klarte selvsagt ikke å la være), det kom en svak svak strek...helt umulig å se om den er grå eller rosa, så må nok bare bite i det sure eplet og vente ett par dager til:shifty:
Dessuten er det disse OneStep testene som ikke er helt til å stole på, men det skal sies at jeg har brukt dem ett par mnd nå og aldri fått sånn "strek" før... Legger ved bilde så jeg kan se tilbake på:
Et vanligVis vedlegget 127535Og et redigert
Vis vedlegget 127536

Vises bedre i virkeligheten enn på bilde, men da er vel alt som normalt:smug:
Ser ut som det er noe på gang her ;)
 
Ser ut som det er noe på gang her ;)

Ååh, håper håper hååper du har rett;)
Har en gang tidligere fått svak strek, men da ble den svakere og svakere de neste dagene...så vil gjerne se det motsatte:angelic:
Hadde vært helt fantastisk:Heartred
 
PP 16 - CD28
10 dpo

Dagens test var kritthvit, så da viste det seg at testen fra i går bare var en skyggestrek...litt forhåpninger får man jo, men var egentlig forberedt. Da er det bare å sikte høyt og forberede seg på pp17:arghh: Nå må det brevet komme snart!
 
Back
Topp