Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjedelig håper spiren plutselig sitter
Har du/dere vært til utredning?
Uff, sender en klem Det er vondt når man gang etter gang får negative tester.
Ja, det er litt trøst i at vi er flere, men det er fortsatt tungt. Skjønner det er vanskelig å takle alle som blir gravide med en gang her inne. Håper en liten pause gjør godtTakk D "hjelper" litt på at man ikke er alene, men d er jo trist for alle oss som sliter! Kjenner at d ikke er så gøy å se alle som blir kjapt gravide her inne, så tror d blir greit med litt pause Sånn sett er jeg vel "heldig" på privaten at d ikke er så mange av mine venner som er kommet til d stadiet at dem ønsker barn, så slipper unna mye babyprat osv Hvordan gikk d med tempen i dag? Er du dpo?
Ja, det er litt trøst i at vi er flere, men det er fortsatt tungt. Skjønner det er vanskelig å takle alle som blir gravide med en gang her inne. Håper en liten pause gjør godt
Ja, jaggu gikk tempen opp i dag, så da er jeg, bank i bordet, dpo
Ser ut som det er noe på gang herPP 16 - CD27
9 dpo
Da var testdagen kommet (klarte selvsagt ikke å la være), det kom en svak svak strek...helt umulig å se om den er grå eller rosa, så må nok bare bite i det sure eplet og vente ett par dager til
Dessuten er det disse OneStep testene som ikke er helt til å stole på, men det skal sies at jeg har brukt dem ett par mnd nå og aldri fått sånn "strek" før... Legger ved bilde så jeg kan se tilbake på:
Et vanligVis vedlegget 127535Og et redigert
Vis vedlegget 127536
Vises bedre i virkeligheten enn på bilde, men da er vel alt som normalt
Ser ut som det er noe på gang her