Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjedelighåper spiren plutselig sitter
Har du/dere vært til utredning?
).Uff, sender en klemDet er vondt når man gang etter gang får negative tester.
D "hjelper" litt på at man ikke er alene, men d er jo trist for alle oss som sliter! Kjenner at d ikke er så gøy å se alle som blir kjapt gravide her inne, så tror d blir greit med litt pause
Sånn sett er jeg vel "heldig" på privaten at d ikke er så mange av mine venner som er kommet til d stadiet at dem ønsker barn, så slipper unna mye babyprat osv
Ja, det er litt trøst i at vi er flere, men det er fortsatt tungt. Skjønner det er vanskelig å takle alle som blir gravide med en gang her inne. Håper en liten pause gjør godtTakkD "hjelper" litt på at man ikke er alene, men d er jo trist for alle oss som sliter! Kjenner at d ikke er så gøy å se alle som blir kjapt gravide her inne, så tror d blir greit med litt pause
Sånn sett er jeg vel "heldig" på privaten at d ikke er så mange av mine venner som er kommet til d stadiet at dem ønsker barn, så slipper unna mye babyprat osv
Hvordan gikk d med tempen i dag? Er du dpo?
![]()
Ja, det er litt trøst i at vi er flere, men det er fortsatt tungt. Skjønner det er vanskelig å takle alle som blir gravide med en gang her inne. Håper en liten pause gjør godt
Ja, jaggu gikk tempen opp i dag, så da er jeg, bank i bordet, dpo![]()
Ser ut som syklusen er tilbake til normale takter på +/- 30 dager, så d er jo en bra ting
Deilig å ha litt kontroll igjen, slik at jeg vet rimelig eksakt når jeg kan vente tr!!
Ømme pupper har jeg også hatt helt siden el, det er maaange mnd'er siden jeg hadde sist.

Ser ut som det er noe på gang herPP 16 - CD27
9 dpo
Da var testdagen kommet (klarte selvsagt ikke å la være), det kom en svak svak strek...helt umulig å se om den er grå eller rosa, så må nok bare bite i det sure eplet og vente ett par dager til
Dessuten er det disse OneStep testene som ikke er helt til å stole på, men det skal sies at jeg har brukt dem ett par mnd nå og aldri fått sånn "strek" før... Legger ved bilde så jeg kan se tilbake på:
Et vanligVis vedlegget 127535Og et redigert
Vis vedlegget 127536
Vises bedre i virkeligheten enn på bilde, men da er vel alt som normalt![]()
Ser ut som det er noe på gang her![]()

Nå må det brevet komme snart!